|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah super. Praktisch inderdaad. Ik zou er nog een paar bij kopen |
|
Pizzasteen gekocht. Geniaal ding om geniale pizzas mee te maken. Ik heb er gisteren direct twee gemaakt, beter dan ik ooit heb gemaakt! Ja hoor... |
|
Wederom een oud amerikaans voertuig. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Wat nou crisis... |
|
Heb je mij nog nooit over horen klagen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Virtua Cop: Elite edition (PS2) Lego Indiana Jones: The original adventures (PC) The organisation (DVD) Planet terror (DVD) Species (DVD) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Kaartje voor Distortion op 9-12 in E'hoven Fles Highland park 12 yrs single malt postzegels Hatsjikidee! |
|
Cafetiere |
|
Dual CS-435 Volautomatische Platenspeler Jezuskolere, wat een verschil met die oude Technics-bak, zeg. Ongelofelijk. En dat van €269,00 voor €219,00 DETAILS Volautomatische draaitafel met snaaraandrijving. Dual DMS-251S element Uitgebalanceerde LM-arm DC-motor met elektronische snelheidsregeling. Automatisch opzetten van de toonarm op de plaat en automatische eindafslag met teruggaan van de arm Zwaar uitgevoerde houten voet Oliegedempte armlift Plateau met antistatische mat. Scharnierende afdekkap SPECIFICATIES Aandrijfsysteem Snaar Snelheden (rpm) 33/45 Stofkap Ja Element MM Element type Dual DMS-251S Frequentiebereik (in Hz) 10-22.000 Afmetingen (B x H x D) 44x12x36 Ja hoor... |
|
Netjes! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Dordeduh - Dar De Duh Eïs - Wetterkreuz Herder - Herder Rise and Fall - Into Oblivion Rise and Fall - Our Circle is Vicious Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Fangs. Ik vind 'm alleen een lelijke kleur hebben, maar soit. Er staat een geheel zilverkleurige versterker (Yamaha) met alleen maar knoppen, geen display onder en een iMac naast. Dus qua kleur is het chroom en zwart, klopt dus allemaal redelijk met elkaar. Ja hoor... |
|
quote: Oei. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
er staat mac, niet fag! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ach, leuk, kek kleedje er overheen en het probleem is al grotendeels opgelost. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat doen ze met dooie mensen ook altijd! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Idd, dan liever zo'n lelijke plastic PC kast. Je hebt helemaal gelijk. Ja hoor... |
|
quote: Bareuh... |
|
Fangs Hons, het is een openbaring. Heerlijk. Was wel even stoeien met contragewicht in balans krijgen, al die tere deeltjes en wat niet. Maar nu blij als een kind. Inmiddels gedraaid: • Sigur Ros - agaetis byrjun • Elvis Costello - Armed Forces Binnenkort (tussen nu en snel) lekker Stones* er op smijten. Nice, nice, nice. De 'Rolling', ik ga mijn nieuwe platenspeler niet stenigen. Ja hoor... |
|
1 m3 vulzand I am mine own redeemer...! |
|
En, wat ga je vullen? Dragged into Sunlight, gezien op de Afterburner, lekker subtiel en chil Deze soundtrack ontbrak nog in de collectie. + compilatie-cd van (het Brusselse) Café Central. + een popje van en Voor de kinderen, dat spreekt. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 10-10-2012 13:38] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Fuck. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Goed voormekaar toch ... hoe de hazen lopen ... |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |