|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
c-ya! [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 30-06-2012 19:39] I am mine own redeemer...! |
|
quote: Deathcore-waardig Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: |
|
24 flessen wodka en nog wat nootjes en appelsap. En een laptoptas. Aldi duitsland heerscht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
2 docu's van Seb Montaz over basejuping en highlining/slacklining. Erg mooi, zowel qua landschappen en adreline-junks als qua filmwerk. |
|
Ah, dat bovenste filmpje is in Noorwegen. Ik ben daar geweest, op die berg Gisteren gekocht op Houten Deathfest: Abominable Putridity - In the End of Human Existence T-Shirt Abominable Putridity [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 01-07-2012 15:07] |
|
quote: Ja, Kjerag toch? Bekende basejump spot. Ben daar niet geweest, wel op de Prekestolen, aan dezelfde Fjord. Fantastische natuur, zou er zo weer heen kunnen.. |
|
Guns 'n Roses - You could be mine (CD single) Various artists - Rock anthems (2CD) Various artists - Strange music for strange people Kringloopwinkels for teh win! Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
VHS na 20 jaar vervangen door de DVD-versie: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ministry kaartjes voor 013 volgende week. [Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 04-07-2012 16:52] |
|
2x dwergbotia 2x otoclinus 1x minikreeft + een zooi aquarium supplies Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Drank Cadeautjes 4 topjes in het blauw, bordeaux rood, wit en grijs. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
- Marillion - Best.live - Rush - Clockwork Angels fan-pakket - Radiohead- Hail to the thief colkecters edition (voor weinig, zo goed is het nou ook weer niet) |
|
Een kuub straatzand. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
A Storm of Light – As The Valley of Death Becomes Us, Our Silver Memories Fade Asphyx – The Rack Black Pyramid – Black Pyramid Black Pyramid – II Cannibal Corpse – Gallery of Suicide Cannibal Corpse - Vile Dawn of Demise – Rejoice In Vengeance Gojira – L’Enfant Sauvage Jex Thoth – Jex Thoth Nile – At The Gate of Sethu Sodom – Tapping The Vein Witchsorrow – God Curse Us Faustian Spirit of the Earth |
|
Sinclair zx spectrum 48k met doos voor 12 euro 4 gig sd kaart 3 mtr hdmi kabel En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mooie box, hopelijk ook inhoudelijk. Sexy foto's wel van Anneke Van Giersbergen in de booklet. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Deze had ik even gemist. Boeiender |
|
Laptop cooler Star Wars: Rogue Squadron (Nintendo 64, incl. doos) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Een masterstudie ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wat voor een? |
|
serj tankian - harakiri led-Zeppelin - mothership moonspell - alpha noir & omega white REALLY OHH REALLY? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |