![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
2 kaartjes vwb the gathering in apeldoorn, volgend weekend. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
garmin nuvi 2545lm en een kruimelzuiger. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() Samsung 300E7A-S06 Intel Core i5 17,3" 6GB Ram 750gb HDD NVidia GeForce GT520 MX (1GB ) Oude laptop wilde echt niet meer vooruit.. Ook eindelijk weer een mat scherm ipv zo'n spiegel! Fijn ding. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 19-09-2012 23:17] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Ik kocht voor 't laatst een kop koffie bij de Aki. ![]() |
|
Soen - Cognitive ![]() |
|
Sardonis - II Ramesses - Take The Curse Ramesses - Possessed By The Rise of Magik Sardonis t-shirt Electric Wizard t-shirt Hail of Bullets t-shirt Tickets voor Amenra in de AB en Gojira in de Biebob ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Toch nooit naar show van Sardonis met Ramesses geweest? ![]() Nice, heb ook tickets voor Amenra in de AB. Wist niet dat Gojira kwam, snel even opzoeken al is de biebob altijd zo moeilijk bereikbaar uit west-vl. Edit: gvd met Klone als support zie ik! [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 21-09-2012 0:42] ![]() |
|
quote: ff homebrew software op knallen! tetris ofzo? ![]() Ik kocht een vhs naar dvd apparatus. heb behoorlijk veel beschadigde vhs tapes. Ben al tijdje bezig met video editing. Vind persoonlijk de artifacts die je krijgt bij beschadiging erg mooi. Beetje nostalgie. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Nice. Ik moet ook zo'n ding hebben maar dan met longplay. Jammergenoeg teveel banden op die manier opgenomen toendertijd. Best wel dom uiteindelijk. Olé! ![]() ![]() |
|
minidisk had ook dat longplay volgens mij. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() Eens kijken of ik vh weekend tijd heb om te nerden. ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
De nieuwe Mumford & Sons. Kaartje voor Sigur Rós in de HMH op 21 feb. Trui. Vest. Overhemd. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() (in het blauw) Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Een enkeltje Haren en een traytje Euroshoppers. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: En Trepalium ook heb ik op Metalstorm gelezen. Hopelijk geraak je er! En klopt, Sardonis en Ramesses op 10 minuten van m'n deur, ik klaag niet ![]() Amenra wordt episch, kan niet anders. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Crowbar - Sever The Wicked Hand Winterfylleth - The Mercian Sphere Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
How to train your dragon (DVD) Monsters vs Aliens (DVD) Pirates! Band of misfits (blu-ray) Felicitatiekaartjes voor Belgische vrienden Brand Weizen glas (met 6 gratis flessen Brand Weizen, of was het nou andersom?) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote: Trepalium is mij onbekend, maar ik vermoed in dezelfe lijn? Op 10min van uw deur... kans dat dit bij mij ooit gebeurt is zeer klein ![]() Amenra zal zeker episch worden inderdaad. Nieuwe Mono gekocht ![]() ![]() |
|
Trepalium is nogal geschifte progressive death metal. Is niet echt zo m'n ding. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Super! ![]() |
|
was gister live verslag aan het luisteren, vroegen ze een oude meneer of hij ook bang was, hij was bewoner. Zegt die droogkloot, nee ik ben niet bang, ikheb de oorlog meegemaakt ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Eindelijk eens een goede waterdichte jas en goretex schoenen besteld, eens kijken of duurdere schoenen wel langer dan 3 maanden meegaan. Verder: Opinel nr 7 inox minilampje met zonnecel+draaikonijn voor op de fiets ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |