|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: haha Welja, discipline die je nodig hebt hé. Ik ga het nog even gewoon bij cd's houden. Later wanneer ik een eigen stekje heb lijkt het me wel nice een degelijke platenspeler aan te schaffen en een wall voor de muziekcollectie (inclusief LP's natuurlijk) Voorlopig blijft het gewoon wat kwijlen op al die mooie hoezen en nog kunnen zeggen tegen mezelf "je hebt toch geen platenspeler dus geef je geld er niet aan uit" wanneer ik een gave LP in mijn handen houd. |
|
Oeps, toch weer wat gekocht: Eyehategod - New Orleans is the New Vietnam 7" |
|
Cactusjes en vetplantjes ... hoe de hazen lopen ... |
|
Té kitscherig voor woorden, jezus. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nee zo kitschrig dat het weer leuk wordt, maar dat snap jij niet ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Nee. Echt niet. Die vetplantjes, ok. Maar die cactussen kunnen écht niet! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Die vensterbank zonder Vargen kan ook niet. |
|
geef die cactus een nekschot! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Dit gaat helemaal verkeerd hier. |
|
Je hebt ook van die cactussen? |
|
Een ticket voor Dutch Pro Wrestling op 18 November in Poeldijk! http://www.dutchprowrestling.com/index.php/shows/komende-show 5 Euro's? Op je muil!! |
|
zelfs peter aerts doet aan worstellen, weet ik sinds kort. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 26-09-2012 20:35] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Die komt dan niet gelukkig, die man is een beetje op z'n retour! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
ja, klopt. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Dezelfde in VST? Ik heb er nog niet heel veel mee gespeeld maar ik had echt een reverb update nodig, en voor 15 euro kon ik het niet laten liggen! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Er komen wel 3 voormalige WWE/ECW wrestlers, zoals Tajiri, Bubba Ray Dudley en Tommy Dreamer!! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik mis de vlees-etende plant. Dan is de flash-back zo ongeveer wel compleet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Haha tering, mn pa had elk jaar wel 1 a 2 miljoen van die geënte cactussen staan maar ik begreep niet dat mensen dat nu wilde. En dan ook nog die potten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Vet! Wil er eigenlijk nog wel wat meer hebben. Kweekt ie ze nog steeds? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ben wel benieuwd naar de inrichting van de rest van je huis. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Nee niet meer, de kwekerij is opgeheven hier op de achtergrond zouden ze moeten staan. Nu maken we alleen nog andere kitscherige versierde cactussen met ogen, prik en plak bloemen, kerstmannen, mexicanen, heksen en paashazen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hmm nee dat gaat me dan net weer iets te ver ... hoe de hazen lopen ... |
|
Medusa - En Raga Sul cassette, €6.00 Unearthly Trance - V cassette, €6.00 SaturninE - 2011 Demo cassette, €6.00 Tartarus 4 life! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Onze Belgische trots, waarbij we graag vergeten dat'ie eigenlijk al bijna heel z'n leven in Australië woont. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 28-09-2012 16:04] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |