![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee dat is em niet, lijkt er wel oP!@ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Volgens mij is Sgeitie de nieuwe hipster in town! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 11-09-2012 19:25] ![]() |
|
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Helemaal ![]() Er passen tenslotte maar een paar hipsters op ZM! ![]() |
|
3 T-shirts 1 Polo-shirt Portemonnee Schoenen (sneakers) ![]() |
|
quote: Als er iets is wat ik niet wil, dan is het hip zijn! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 11-09-2012 19:39] 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Te laat! ![]() |
|
quote: ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Correct. ![]() |
|
Uit de kringloopwinkel, op elpee: ![]() Met "Do Ya Think Im Sexy?" Vette shit ![]() [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 12-09-2012 16:23] ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Doctor Who: Dalek war box (DVD) Indiana Jones: The complete adventures (blu-ray) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
cd + dvd ![]() 2e hands vinyl: Picture - Traitor bub ![]() |
|
Bob Dylan - Time out of Mind Bob Dylan - Love and Theft You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Die schijnt heel slecht geremasterd te zijn. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
![]() een gouwe ![]() |
|
quote: Vandaag hard gedraaid en hmm, ik heb geen problemen met het geluid / mastering whatever. Om het echt te vergelijken zou ik de elpee die ik heb eerst moeten draaien om die dan te vergelijken met de cd. Maar ik heb daar vandaag in ieder geval geen zin. Luchtgitaartje stemmen en gaan met die banaan. ![]() Ik heb die dvd zojuist ook bekeken. Alleen voor die dvd is het al de moeite waard om deze cd te kopen! Wat een schitterend optreden! ![]() bub ![]() |
|
Switchblade 2012 2lp op zwart vinyl + koffie ![]() ![]() |
|
Early bird ticket voor Mudfest Steve Hackett - Genesis revisited II (pre-order, want ik wil natuurlijk straks wel de limited edition 4LP+2CD) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Voor verjaardag echtgenote een paar heerlijke hoofdkussens met molton en sloop. Duur grapje, maar we hebben geslapen als roosjes, weet je. Ja hoor... ![]() |
|
zo, eindelijk de c1000 pleiten hiero en zo maar eens naar de AH. Hallo AH! I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: AH, Plam! Boeiender ![]() |
|
Vannacht een fiets gekocht voor 7 euro ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Eerst iemand in elkaar slaan en diegene dan ook nog een kleinigheid geven zeker, voor de geleden schade? 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Kijk jij snapt hoe die dingen werken ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |