|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM lens. Canon EF 50mm F1.8 II lens. We kunnen er weer tegenaan op fotogebied. |
|
6 schultenbrau bierpullen bij de aldi. Yeah! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik ben er vanmorgen nog redelijk hard langsaf gelopen. Mijd dat concern voorlopig ook. Werd een beetje moe van lege schappen en of artikelen die in de folder staan maar niet aan het filiaal uitgeleverd worden. |
|
Och, we gingen voor de standaard dingen, behalve bier en appelsap, dat had ik vorige week al gehaald. Nu gewoon kaas, tig handzeep, tig zakken kattengrit voor de kattenbakken, wat dingen om te proberen. Dat is er altijd wel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Haal er meestal wel gereedschap etc... goedkoop en dus erg als het een keer verrot gaat. voor de rest koop ik er niets.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Mountainbike. Samengesteld door een vriend. Budgetfiets voor de beginnende mtb'er. Basis is een Kona Miata frame met dubbele, dunne down tube. Lekker licht, net een uur zitten raggen in park Sonsbeek, Zypendaal en daarna 8 km weg gepakt. Fucking heerlijk. Wel toch even een helm en zeembroek aanschaffen. Foto's volgen. Ja hoor... |
|
quote: Eigenlijk gewoon een corona kloon. Maar ijskoud en met een citroen en voor heel wat minder geld, heerlijk! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: nice Vandaag op de mat, op LP |
|
quote: Beetje een degelijke uitvoering, of..? Geen gatefoldhoes, meende ik ergens gelezen te hebben? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Helm is wel verstandig inderdaad, fietsbroek erg fijn. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1248/14 |
|
quote: Klopt, geen gatefold. Dubbel LP, infovelletje, dat is het wel een beetje. |
|
quote: Hmm, toch jammer. Preorder: Moon Duo / Psychic Ills split 7" Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Hm, ook maar eens proberen dan! Vond het witbier (merk vergeten) daar werkelijk niet weg te krijgen, dus sindsdien eigenlijk geen biertjes meer geprobeerd. Zag ook al een Aziatisch biertje in joekel-flessen,ook eens proberen. Citroen trouwens even vervangen door een limoen, stuk lekkerder/frisser imho! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Die amigo's zijn verdomde lekker Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
morgen ff halen dan. Nu is het vooral BEER bier. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ah, ik kon dat witbier niet vinden, dus niet gekocht. Maar niet zo, jammer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Morbid Angel - Illud Divinum Insanus - The Remixes hehehe Faustian Spirit of the Earth |
|
Face Tomorrow - For who you are Face Tomorrow - Worth the wait (CD single) Face Tomorrow - Sign up (CD single) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Ik heb zonet wat Argus gekocht, hopelijk niet te dik en te zuur Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 04-08-2012 20:54] |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Moloch horridus op 04-08-2012 21:42] |
|
quote: Iets gênants gekocht? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Nee. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 04-08-2012 22:49] |
|
quote: Fijne lens. Zo juist nog even het volgende besteld: Peter Gabriel - New Blood (2 CD) Peter Gabriel - Live Blood (2 CD) Wall-E soundtrack Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |