|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Serieuze boeken, kranten, damesblaadjes: waarom zou de ene wel voor 1/12*6,000,000,000 mensen tegelijk kloppen, en de andere niet? |
|
ik lees alleen maar onzin dingen uit de krant, dus zou het verder niet weten. |
|
nou, wat ik vaak in de tvgids las klopte wel vreemd genoeg bijna altijd en die horoscoop stond dus achterin en ik las em aan het einde van de week pas rammen kunnen ook niet lang boos blijven heb ik ergens gelezen, klopt wel met mij Je moeder. |
|
er zijn wel van die karaktertrekken die bij elk sterenbeeld passen, zoals maagden zijn stom en watermannen agressief. en of dat allemaal klopt..... |
|
Die van mij klopt helemaal niet, en is op vele punten zelfs tegenovergesteld aan wie ik ben. Ik kan me vaak beter terugvinden in een ander sterrenbeeld. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: mischien zijn je ouders je een uitleg schuldig |
|
Sterren stelsels die zover weg staan dat licht er duizenden jaren over doet er vandaan hierheen komen, maar wel invloed uit oefenen op mijn karakter en leven? uitgesloten. |
|
Horoscoop...zigeuner bullshit die zo vaag is dat je er altijd wel wat in ziet. Ik ben trouwens een schorpioen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: het is inderdaad wat je er in ziet. wat ik er dan achteraf uithaal... inderdaad ik haal het er zelf uit... metaforen ontdekken in feite Je moeder. |
|
Bij mij klopt het ook nooit, maar ik heb er ook nooit echt een boek over gelezen eigenlijk... Ik ben Ram trouwens... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik ben maagd |
|
quote: rammen unite uhmz kej ontopic Je moeder. |
|
Ik heb zo'n boekje waar het sterrenbeeld schorpioen in staat beschreven en voor het grootste deel klopt het wel met mijn karakter, dat vind ik wel leuk om te lezen maar verder hecht ik er niet veel waarde aan zou het niet kunnen dat ze in elk sterrenbeeld een aantal eigenschappen beschrijven die in elk karakter wel voorkomen zo dat iedereen er toch wat van zichzelf in herkent? |
|
dat ook erg denkik... het is altijd te algemeen Je moeder. |
|
Ik doe ook wel ff horoscoopje dan. Ram was je he? Deze week is een bijzondere week voor je -- er staat veel op het spel en als je daarvan gebruik wil maken, moet je er snel bij zijn! Laat je echter niet teveel overrompelen en besteed ook aandacht aan andere minder tastbare, doch evenwel belangrijke dingen; bel bijvoorbeeld die oude vriend(in) op die je al zo lang niet gesproken hebt! Pas goed op je tellen en geef niet teveel geld uit, je hebt kans om op zwart zaad te zitten. Jeej!! |
|
quote: Je kunt er ook dingen uithalen, als je dat wilt. Maar ik geloof gewoon niet dat alles vastligt. Ik geloof wel in een soort lot, dat bepaalde acties bepaalde reacties veroorzaken enzo, dat gebeurtenissen in het verleden gebeurtenissen in de toekomst veroorzaken en dat soort dingen, maar het ligt niet absoluut vast imo. Maar eigenlijk heb ik het dan meer over de wet van oorzaak en gevolg. Maar als mensen hun leven gaan inrichten aan de hand van horoscopen, gaat me dat toch iets te ver. En je persoonlijkheid word door je omgeving en ervaringen in je eerste jaren gevormd, niet door het sterrenbeeld wat tijdens je geboorte aan de hemel staat. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: jah zal et even vergelijken quote:-- dat denk ik nou al 4 weken quote: bullshit: enige voorzichtigheid is geboden (gaat btw over een relatie voor zover dat nog niet duidelijk was ) quote: waarom zou ik hem/haar toch zolang niet gesproken hebben quote: zegt me mammie ook altijd dusch, idd je kan er van alles in zien Je moeder. |
|
Hij was BTW niet op jouw speciale geval geschreven (ik heb per slot van rekening in de sterren gekeken!!), er zijn meer Rammen in de wereld . Nou ja, alle maagden worden komend weekeinde bruut anaal genomen in een overvolle dixie (en daarna in hun oogkassen geneukt), dat had ik natuurlijk ook kunnen zeggen wat een lam topic eigenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 09-10-2002 21:36] |
|
quote: inderdaad maar op een of andere manier vind ik het persoonlijk toch wel leuk om te lezen, als er leuke dingen staan te gebeuren houdt mijn onderbewustzijn daar 'rekening' mee ofzo, zo'n gevoel heb ik erover. twerkt iig wel positief voor mij tis meer een gevoel dan uit te leggen iig... Je moeder. |
|
quote: hahahahahahahahahahaha Je moeder. |
|
Komt omdat zo'n ding over jezelf gaat, en blijkbaar houden mensen ervan om met zichzelf bezig te zijn ... |
|
quote:Zeg heiden , onze heidense voorouders deden ook wel aan sterrenkunde,maar jij gelooft er niet in?? true disco chick |
|
quote:Maak jij ff een beter topic dan? true disco chick |
|
is leuk hoor maar ontopic: ik geloof erin dat ik het puur zelf eruithaal wat ik eruit wil halen, zowel onbewust als bewust. ik geloof niet in de link horoscoop-sterren, dat is me een beetje te vaag... voor mij iig leuk vermaak Je moeder. |
|
Ik geloof niet in horoscopen, nee. Sterrenkunde is mooi, maar horoscopen is toch echt chinees en heeft weinig of niks met onze voorouders te maken... *reactie op Pale Enchantress* [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 09-10-2002 21:44] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |