|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Stelletje bijgelovige prutsers... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik is maagd met leeuw als acendant,lastig! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Element: aarde Kwaliteit: beweeglijk Beste comptabiliteit met: Stier en Steenbok Het teken Maagd gaat nauw samen met de oogst, waar het kaf van het koren gescheiden wordt. Geen ander teken kan zo goed instinctief het verschil maken tussen wat gezond en ongezond, nuttig en onbruikbaar, waardevol en schadelijk is. Maagd stelt deze unieke gaven ook graag in het belang van iedereen. In hun handelen zijn Maagden steeds de econoom, ze zijn altijd op het optimale uit, om met de minste (arbeids)investering het grootst mogelijke rendement te halen. Ze gaan ordentelijk, vlijtig, grondig en betrouwbaar te werk. Maagd gaat doorgaans door als zeer ordelijk, misschien is dit niet helemaal waar, ze vechten gewoon tegen de chaos. Maar ook dit kent zijn negatieve kantjes, Maagden zijn soms teveel op het detail gericht. Ze streven overdreven naar zekerheid en angstige zuinigheid. Maagden zijn wetenschappelijke denkers, ze zijn zeer verstandig, hun heerser is namelijk, net als Tweelingen, Mercurius, ze zijn kritisch en streven naar nuchtere, meetbare en bewijsbare resultaten. Hun gedachten zijn soms ook wel bekrompen, ze schenken teveel aandacht aan de details. Ze stellen hun vertrouwen enkel in de dingen die te bewijzen zijn en heeft zo dus een verbeten geloof in de wetenschap. Maagden zijn niet echt de meest fijngevoelige mensen uit de zodiac, in feite staan ze een beetje angstig tegenover gevoelens. Ze zijn zeer terughoudend, preuts haast. Ze zullen maar zeer langzaam warm lopen voor iemand, maar eens ze hun gevoelens onder ogen kunnen zien zullen ze enorm trouw zijn aan hun gevoelens. Maagden komen soms zeer koel over, ze zijn als het op liefde aankomt nogal verkrampt. Liefde en overgave worden door hen op hun nut beoordeeld en zal alleen maar liefhebben als alles 'helemaal klopt'. WAT EEN BULLSHIT! |
|
Ik ben kreeft en mijn horoscoop klopt nooit. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Pardon? [onschuldig]ikke niet hoor![/onschuldig] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Dank je...hihi Ja jij hebt een mooie horoscoop On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Stelletje bijgelovige prutsers (behalve mislyd)... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: quote:he! |
|
quote: Same here! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:[pruilmuilmodus]ikke niet hoor[/pruilmuilmodus] |
|
Stelletje bijgelovige prutsers (behalve mislyd en elfonstein)... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Stelletje bijgelovige prutsers (behalve mislyd en elfonstein en jenje)... [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 04-12-2003 14:50] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hoe kan ik daar nu in geloven? Dan zouden Jenje en ik hetzelfde moeten zijn, stel je voor.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik zou volgens mijn jaar horoscoop weinig twijfels hebben en op het gebied van de liefde het druk hebben. Er klopt geen reet van! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Mijn karakter beschrijving klopt trouwens wel heel erg. Ben een schorpioen en absoluut zo koppig als de pest. Subtiel kamerolifantje |
|
ik ben een typische maagd, botergeil en erg veeleisend. Gelukkig is Dmtr ook maagd |
|
quote: Zijn de meeste mensen dat niet? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Ik ben niet koppig ja? En als je beweerd van wel, dan ga ik er gewoon zo hard tegenin totdat je er schijtziek van wordt! IK BEN NIET KOPPIG! IK BEN NIET KOPPIG! |
|
Ik ken een test van Arthur C Clarke waarin hij 40 studenten een horoscoop geeft die hij van hun sterrebeeld heeft laten trekken. 95% zei dat de horoscoop zeer kloppend was. Toen hij ze de horoscopen liet wisselen met de buurman bleek dat iedereen dezelfde horoscoop had gekregen. Als je weet wat je leest heb je toch de neiging om het op jezelf te betrekken. Sorry, een paar planeten die mijn geluk/ongeluk e.d. beinvloed? Dat doet mijn banksaldo al.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Test hier welke horoscoop je had moeten zijn: http://www.emode.com/emode/tests/astrology_makeover.jsp Ik zou dus het karakter van een Boogschutter moeten hebben. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik Vissen.. |
|
Bok schijnbaar |
|
Is er al ooit enig wetenschappelijk onderzoek hierover verricht ? En zo ja, blijkt daar niet duidelijk uit dat horoscoop onzin is ? |
|
volgens die test zou ik een schorpioen moeten zijn, daar klopt dus niets van he |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |