IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Klopt jouw horoscoop? Vorige pagina | Volgende pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 04-12-2003 15:15 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ik zou weegschaal moeten zijn.


Subtiel kamerolifantje


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 04-12-2003 15:20 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 4 december 2003 15:12 schreef campske666 het volgende:
Is er al ooit enig wetenschappelijk onderzoek hierover verricht ? En zo ja, blijkt daar niet duidelijk uit dat horoscoop onzin is ?

Grappig dat een homeopaat dat zegt.

Maar euh, het is maar wat ontspanning. Relax dude


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


campske666
Usericon van campske666
Posted 04-12-2003 15:23 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 15:20 schreef mislyd het volgende:
Grappig dat een homeopaat dat zegt.



Ik ben geen homeopaat.

En als het erop aankomt met feiten rekening te houden zou ik niet te hoog van de toren blazen als ik jou was.

quote:
Op 4 december 2003 15:20 schreef mislyd het volgende:
Maar euh, het is maar wat ontspanning. Relax dude



Ja..laten we vooral niet nadenken.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 04-12-2003 15:33 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Maarrr mijn horoscoop klopt!!

Als ik een watertweeling was!!


Een kleine snol zit zo vol.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-12-2003 15:34 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

HOROSCOOP IS DE GROOTSTE ONZIN OOIT VERZONNEN


op het gristelijk e.d. geloof na dan


"This one is older than shit, heavier than time!"


campske666
Usericon van campske666
Posted 04-12-2003 15:35 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 15:34 schreef 0Tolerence het volgende:
HOROSCOOP IS DE GROOTSTE ONZIN OOIT VERZONNEN


op het gristelijk e.d. geloof na dan


Christendom/horoscoop...tomato/tomàto...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-12-2003 15:41 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 15:35 schreef campske666 het volgende:
Christendom/horoscoop...tomato/tomàto...


idd ja


"This one is older than shit, heavier than time!"


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 04-12-2003 15:43 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Het ene verhaaltje heeft wel net iets meer maatschappelijke gevolgen dan het andere, maar goed..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-12-2003 15:46 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 15:43 schreef mislyd het volgende:
Het ene verhaaltje heeft wel net iets meer maatschappelijke gevolgen dan het andere, maar goed..


ja, who gives a fuck


"This one is older than shit, heavier than time!"


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 04-12-2003 15:47 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 4 december 2003 15:43 schreef mislyd het volgende:
Het ene verhaaltje heeft wel net iets meer maatschappelijke gevolgen dan het andere, maar goed..


geeft nie als er maar bloed vloeit


Een kleine snol zit zo vol.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 04-12-2003 19:12 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

De laatste keer dat Mars in het sterrenbeeld Tweeling stond had ik mijn eerste wip!


mvg wk10


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-12-2003 19:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 19:12 schreef windkracht10 het volgende:
De laatste keer dat Mars in het sterrenbeeld Tweeling stond had ik mijn eerste wip!


Hoe vaak komt dit voor? Eens per 100 jaar?

Weinig hoop voor je.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


invictis
Usericon van invictis
Posted 04-12-2003 19:16 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:53]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 04-12-2003 19:25 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik ben waterman , veel standaard gedragskenmerken heb ik wel idd..en ik ben een kreng


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


invictis
Usericon van invictis
Posted 04-12-2003 19:26 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:54]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 04-12-2003 20:41 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

ik ben Tweeling. geboortehoroscoop klopt wel, maar die dagalijke flutkrant horoscoopjes zijn gewoon zo algemeen dat iedereen zich erin vind.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 04-12-2003 20:49 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 19:26 schreef invictis het volgende:
waar staat die vis ergens uitgelegd, nu ben ik het zat ook


VIS

Karakteristieke kenmerken
Zoekt zekerheid, emotioneel, dromerig, gevoelig, fantasievol, introvert, artistiek, vaak, verward, raadselachtig, vriendelijk, zelfopofferend, wispelturig, afhankelijk

Uiterlijke kenmerken
• wisselende lichaamslengte en mollige bouw
• ogen ofwel groot en mooi, uitpuilend en starend of klein en nieuwsgierig
• raadselachtige, dromerige of verwarde houding

Kleur
Paars, zeeblauw, groen

Geluksdag
Donderdag

Beroepen (creatief, zelfstandig, collegiaal)
Musicus, kunstenaar, dichter, schrijver, apotheker, loodgieter, visser, zeeman, verpleegkundige, sociaal werker

Sporten
Surfen, vissen, voetbal, dansen, schaatsen, rolschaatsen, hardlopen, aerobics, yoga, turnen, zwemmen

Liefde (verovert graag, flirt graag, klampt zich vast)
De verliefdheden van een vis wisselen in een rap tempo. Hij heeft een sterke behoefte om liefde te geven en te ontvangen, en ondanks zijn innerlijk verlangen om zich niet te binden, wordt een vis afhankelijk van zijn partner. Een vis blijft gecompliceerd. Een jonge vis is vaak promiscue of geobsedeerd door emoties en seks, maar hij is vreemd naïef en trekt van de ene partner naar de andere op zoek naar perfectie. Een vis kan prima meerdere relaties tegelijk hebben, en hoewel een vis zich zelf makkelijk losmaakt uit een relatie, is iemand die verliefd wordt op een Vis meestal voor altijd gestrikt.

ajb


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 04-12-2003 20:53 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Nou, ik heb wat vandaag over de leeuw gelezen en daar klopte weinig van (of ik klop gewoon niet )


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-12-2003 20:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*voelt*


Nee, mijn horoscoop klopt niet!

Is tie dan dood


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 04-12-2003 21:00 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

misschien hebben wij per ongeluk elkaars horoscoop?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 04-12-2003 21:02 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 20:53 schreef Dunne_Hein het volgende:
Nou, ik heb wat vandaag over de leeuw gelezen en daar klopte weinig van (of ik klop gewoon niet )


LEEUW:

arakteristieke kenmerken
Hulpvaardig, trouw, trots, egocentrisch, pompeus, vastberaden, royaal, theatraal, lui, vrolijk, hartelijk, trekt graag aandacht, bazig, gevoel voor humor

Uiterlijke kenmerken
• dik haar, vaak blond of rood dat uit het gezicht wordt gedragen
• krachtige gelaatstrekken in een vierkant gezicht
• voorliefde voor sieraden
• gemiddelde tot lange lichaamslengte, corpulent op latere leeftijd

Kleur
Oranje en goud

Geluksdag
Zondag

Beroepen (wil leidinggeven, organisatievermogen)
Acteur, fotomodel, modeontwerper, manager, filmregisseur, brandweerman, kunstenaar, artiest, dierentrainer, politieman, musicus, agent, juwelier

Sporten
Hardlopen, aerobics, ruitersporten, polo, worstelen, gewichtheffen, discuswerpen, kogelslingeren, speerwerpen, yoga, voetbal, bowlen

Liefde (snel verliefd, overheersend, jaloers)
Een leeuw houdt van iemand met heel zijn hart, zonder voorbehoud en met absolute toewijding. Hij is helemaal van de kaart als zijn partner hem op de één of andere manier teleurstelt. Een partner die ophoudt met aanbidden beschouwt hij als ontrouw. Een leeuw kan zo egocentrisch zijn dat hij niet in de gaten heeft wat er aan de hand is: niet elke partner kan voortdurend onvoorwaardelijke liefde geven. Een positieve, zorgzame Leeuw is echter heel prettig gezelschap. Hij kan onweerstaanbaar, grappig, heel sexy en opmerkelijk attent zijn. Een goede relatie met een Leeuw is iets om jaloers op te zijn, maar een verbroken relatie is verschrikkelijk.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 21:03 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

@vampie: heb je ook zoiets van de ram?


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-12-2003 21:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 21:00 schreef Dunne_Hein het volgende:
misschien hebben wij per ongeluk elkaars horoscoop?


Dat ligt eraan... Mag ik hem van tevoren zien?


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 04-12-2003 21:05 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 21:03 schreef anonymous het volgende:
@vampie: heb je ook zoiets van de ram?


RAM:

Karakteristieke kenmerken
Strijdvaardig, energiek, dapper, enthousiast, moedig, ongeduldig, zwart/wit denken, impulsief, egocentrisch, openhartig, onnadenkend, vastberaden, heethoofdig, avontuurlijk, licht ontvlambaar, dominant, extrovert.

Uiterlijke kenmerken
• vaak rood of zandkleurig haar
• onregelmatige, opvallende scherpe of hoekige trekken, vaak met prominente neus, mond, kind of oren
• gemiddelde lengte en lichaamsbouw, houding straalt zelfvertrouwen uit
• draagt felgekleurde of buitenissige kleding

Kleur
Felle roodtinten

Geluksdag
Dinsdag

Beroepen (eerzuchtig, wil leidinggeven, zelfstandig)
Manager, politieman, brandweerman, regisseur, ambulancechauffeur, vertegenwoordiger, soldaat, metaalbewerker, coureur, circusartiest, atleet.

Sporten
Motorracen, boksen, squash, aerobics, fitness, bodybuilden, judo, tennis, sprinten, skiën, rugby

Liefde (flirt graag, overheersend, temperamentvol)
Een ram is hartstochtelijk, warm en vurig, maar loopt soms te hard van stapel in een liefdes- of seksuele relatie. Hij achtervolgt onophoudelijk zijn geliefde, is snel opgewonden en kan heel krachtig optreden. Hij vindt de jacht spannender dan het moment van overgave. Hij is bezitterig en beschermend ten opzichte van zijn geliefde, maar duldt geen afhankelijkheid. Zijn relaties duren vaak niet lang omdat hij doorgaans geen idee heeft hoe hij ermee om moet gaan. Als alles soepel verloopt gaat hij zich snel vervelen en gaat lopen.

ajb


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 21:06 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

thanks! ff lezen...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen