|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ook maar ff dan : WATERMAN: Karakteristieke kenmerken Impulsief, vriendelijk, chaotisch, menselijk, humoristisch, afstandelijk, excentriek, intelligent, koel, hooghartig, eigenwijs, onweerstaanbaar, koppig, emotieloos, begaafd Uiterlijke kenmerken • dik, middel- tot donkerbruin haar • mooie, gelijkmatige gelaatstrekken in een vierkant gezicht; kleine, goedgevormde neus • lang en slank gebouwd • kleedt zich vaak ongewoon of excentriek, en druk zich ook zo uit Kleur Indigo, diepblauw Geluksdag Zaterdag Beroepen (slordig met geld, wil flexibele werktijden, creatief) Piloot, luchthavenbediende, computerdeskundige, elektricien, wetenschapper, chirurg, psychiater, artiest Sporten Vliegen, parachutespringen, hoogspringen, polsstokspringen, badminton, aerobics, dansen, skiën, schaatsen, fietsen Liefde (kieskeurig, zoekt bijzondere partner, wil veel aandacht krijgen) Een waterman vindt het ontzettend moeilijk om verliefd te worden of om te begrijpen wat liefde is. Over het algemeen heeft een waterman moeite met intieme relaties. Hij is opmerkelijk loyaal als hij iemand gevonden heeft van wie hij denkt te kunnen houden, en doet zijn best om zijn partner gelukkig te maken. Door zijn vreemde gewoonten en koele houding draait het gewoonlijk op niets uit. Een Waterman loopt soms weg uit een emotionele situatie, omdat hij niet weet wat hij moet doen. Het is niet zijn bedoeling om te kwetsen, maar toch lijkt dat vaak zo Zodra zijn emoties weer bedaard zijn, komt de Waterman uit zijn schuilplaats en probeert het goed te maken, daarbij geholpen door zijn natuurlijke aantrekkingskracht en vermogen om zich overal uit te praten. Meestal blijft een Waterman zijn hele leven lang bij zijn uitverkoren partner. Een andere gaat van tijd tot tijd elders op zoek naar spanning, terwijl hij zichzelf toch blijft beschouwen als een toegewijde partner. Hij bemint met zijn geest – die opgewonden raakt van bizarre of perverse dingen. *kuch* ik pervers? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Die beroepen vind ik nog het leukst! Hoe komen ze erbij?! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Nou idd ja..ik als piloot..bwahahha ik zie bijna niks , lijkt me geen sukses Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
iets van Maagd ook? |
|
quote: uiteraard MAAGD: Karakteristieke kenmerken Precies, intelligent, nuchter, kritisch, zelfbewust, scherpzinnig, bescheiden, vlijtig, rusteloos, analytisch, praktisch, serieus, zorgelijk Uiterlijke kenmerken • ernstige uitdrukking, opvallende ogen • lichaamlengte gemiddeld tot lang, mannen zijn meestal slanker dan vrouwen, die ofwel charmant ofwel onhandig kunnen zijn • rustig maar praatgraag Kleur Geel- en groentinten Geluksdag Woensdag Beroepen (plichtsgetrouw, levert kwaliteit, zuinig) Secretaresse, klasseerder, verpleegkundige, welzijnswerker, architect, bankier, boekhouder, hulp in de huishouding, schrijver, technisch tekenaar, computerdeskundige Sporten Golf, wandelen, yoga, tai-chi, biljarten, tafeltennis, badminton, cricket, turnen, snooker, oriëntatielopen, trektochten Liefde (huiselijk, bang voor gevaren) Een maagd wordt vaak beschouwd als koel, met weinig warmte en seksuele verlangens. Soms is dat waar, maar meestal zijn deze trekjes en dekmantel voor een pure sensualiteit. Een maagd heeft behoefte aan intens lichamelijk met zijn partner. Helaas schaamt een Maagd zich heimelijk voor zijn verlangens en negeert die. Pas als hij ouder is, ziet hij in dat seks als uiting van liefde niet iets is om zich voor te schamen en dan overwint hij zijn remmingen en wordt een goede minnaar. Hij reageert goed op woorden. Een Maagd kan iedereen verrassen men zijn natuurlijk vermogen om zeer diepgaand over seksuele aangelegenheden te schrijven. Een ander verrassend trekje is zijn behoefte aan verandering. Huwelijk en relaties betekenen voor de Maagd afwisseling en communicatie, maar hij moet wel oppassen dat zijn partner niet weg te jagen met voortduren gezeur en behoefte aan woordenwisselingen. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
in de eroscoop was ik nog de meest geile donder ooit. Ik doe net of ik bovenstaande niet gelezen heb heb trouwens welleens aan golf gedaan |
|
quote:Hahaha, terughoudend in seks?? Klinkt niet als jou? Dat laatste dan weer wel "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Je bent een echte kakker!!! [Dit bericht is gewijzigd door anonymous op 04-12-2003 21:15] "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
mwahahahahahaha geweldig deze dingen! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
misschien bedoelen ze met "ouder" 16 |
|
quote:Dat zal het zijn... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: ik heb ook een "rrrrrrrrrr" omdat ik in Zeist gewoond heb, haha. voordeel is wel dat ik het altijd goed doe bij de schoonouders |
|
quote: Ik ben ook een leeuw en het klopt wel aardig, maar er zitten ook een aantal puntjes tussen die echt totaal niet kloppen. Zal wel iets met mijn ascendant te maken hebben of zo... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
volgens mij doet iedereen yoga |
|
quote:Ik doe het echt en bij mij staat het er niet bij... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Hehe, idd... Wil jij trouwens "aerobics" ruilen voor "snooker", dan begint mijn horoscoop tenminste nog een beetje ergens op te lijken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Als je er niet moe van wordt wil ik het ook best doen hoor I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Hmm, that brings back memories... Op mijn 9e of zoiets heb ik een tijdje aan yoga gedaan... En wat ik er nog van weet is dat je er niet echt moe van werd of zo... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Bij ons op school had je een keuzemodule 'ontspanning'. Het was alleen niet toegankelijk voor mijn studierichting I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
yoga is echt lekker ontspannend... ik wil trouwens best snooker ruilen, daar kan ik niets van! |
|
quote: Hmm... is anders wel erg herkenbaar. (Oh god, een horoscoop die klopt?! ) "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: jij doet ook pas aan sex op latere leeftijd? |
|
Nog een maagd. Hij klopt idd behoorlijk. Alleen de beroepen zijn niet echt van toepassing op mij. Ik vind het nog steeds een raar verschijnsel dat mensen die in de zelfd tijd zijn geboren, maakt niet uit welk jaar. Toch op elkaar lijken. In de chinese horoscoop wordt ook gekeken naar het jaar waar in je bent geboren, dat vind ik toch ook wel een intressant idee. BlackCat. Wake up the dying don't wake up the dead |
|
quote: Wake up the dying don't wake up the dead |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |