IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Klopt jouw horoscoop? Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-10-2002 21:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

mijn nummerologie klopte wel heel erg. (op geboortedatum en tijdstip)

maar goed dat zijn van die dingen, of het toeval is of wijsheid? je weet het niet?

bedoel ik heb veel vriendinnen die net als ik maagd zijn. en we zijn allemaal heel anders.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-10-2002 21:46 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 21:44 schreef ghoulliette het volgende:
maar goed dat zijn van die dingen, of het toeval is of wijsheid? je weet het niet?
Toeval natuurlijk. EN de kracht van psychologie; natuurlijk lezen mensen graag over zichzelf en betrekken ze het op zichzelf! Bovendien is het zo dat je van tevoren sceptisch bent zodat 'rake' voorspellingen altijd meevallen. Pffff net zo random als het geloof in de Sint.

quote:
bedoel ik heb veel vriendinnen die net als ik maagd zijn. en we zijn allemaal heel anders.
Somehow I doubt that ....

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 09-10-2002 21:46]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-10-2002 21:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 21:46 schreef Dwaallicht het volgende:


Somehow I doubt that ....




Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-10-2002 21:47 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Wat ik trouwens beschrijf, die wet van oorzaak en gevolg, heet in de Heidense traditie het web van wyrd, een van de belangrijkste concepten in Heidense religie en niet horoscopen Pale Enchantress...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-10-2002 21:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 9 oktober 2002 21:46 schreef Dwaallicht het volgende:
Pffff net zo random als het geloof in de Sint.


hou es op met die subtiele opmerkingen, zo kan ik niet fatsoenlijk discussieren



Je moeder.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-10-2002 21:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 21:47 schreef karnivoor het volgende:
hou es op met die subtiele opmerkingen, zo kan ik niet fatsoenlijk discussieren



Sorry, het wordt een beetje een 'catch phrase' hehehe .


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 10-10-2002 16:23 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Hey; daar gaan we weer Gerelateerd topic in http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=316860

/Me houdt zich er dit keer buiten. Iemand die serieus er wat van af wil weten mailt maar.


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 11-10-2002 16:27 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

horoscopen mmmmm volgens mijn horoscoop ben ik al een aantal keren de ware tegen gekomen (ik ben single)
ik ga trouwen binnen een aantal jaar (ik ben tegen trouwen want dat vind ik zinloos)
en verder gebeurd er nooit wat negatiefs(terwijl ik toch genoeg negatieve dingen heb meegemaakt)
kortom ik geloof er absoluut niet in.



Fire
Usericon van Fire
Posted 11-10-2002 16:49 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

ik ben scorpioen en dat klopt want ik ben op een 1 november geboren



General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 11-10-2002 17:26 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

Volgens de hororscoop waar mijn zusje mij pas weer mee om de oren sloeg ben ik deze maand een "onhandelbaar wezen". Dat klopt dus wel behoorlijk, maar als er volgende maand wat anders vermeld wordt geloof ik er niet meer in



Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 11-10-2002 17:29 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Voor geen meter.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 11-10-2002 17:29 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Mijn ouders hebben gelijk na mijn geboorte, bij een astroloog mijn horoscoop laten maken. En tot op de dag van vandaag klopt het precies.

En daar staan geen dingen in, die op iedereen betrekking kunnen hebben.


Don't blush when I rip you open


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-10-2002 18:05 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Mijn horoscoop klopt zelden, maar de karaktereigenschappen die vaak beschreven worden in die overzichtjes (vaak aan het eind van het jaar in ongeveer elk tijdschrift) kloppen altijd wel voor bijna 100 %. Ook de keuze voor mensen met wie ik omga enzo. En dat terwijl ik me nooit wat aantrek van dat soort wijsheden


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 11-10-2002 20:47 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Klopt jouw horoscoop? Nooit


SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 11-10-2002 21:07 by SleepwalkeR Wijzig reactieProfiel van SleepwalkeRQuote dit bericht

lees m nooit echt want weet toch nie wat mijn sterrebeeld is, altijd staat dr wat anders


Nix
Usericon van Nix
Posted 11-10-2002 21:18 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2002 21:07 schreef SleepwalkeR het volgende:
lees m nooit echt want weet toch nie wat mijn sterrebeeld is, altijd staat dr wat anders



31 aug. is Maagd, schat


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 11-10-2002 21:40 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Mijn HORRORscoop,bedoel je?

Enne-als je de mijne toch wil weten :
blub blub( zwemt sierlijk voorbij en spat onderweg nog wat mensen nat met haar staart)


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Nix
Usericon van Nix
Posted 11-10-2002 21:44 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2002 21:40 schreef madeline usher het volgende:
Mijn HORRORscoop,bedoel je?

Enne-als je de mijne toch wil weten :
blub blub( zwemt sierlijk voorbij en spat onderweg nog wat mensen nat met haar staart)


een kikker


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 12-10-2002 12:41 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2002 17:29 schreef JaneDoe het volgende:
Mijn ouders hebben gelijk na mijn geboorte, bij een astroloog mijn horoscoop laten maken. En tot op de dag van vandaag klopt het precies.

En daar staan geen dingen in, die op iedereen betrekking kunnen hebben.


Dankjewel JaneDoe; alleen een geboortehoroscoop gemaakt door een gekwalificeerd astroloog kan men in beschouwing nemen


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 12-10-2002 12:48 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Idd dat is astrologie! Al die troep in damesblaadjes is het lezen niet waard en heeft totaal geen waarde.



Don't blush when I rip you open


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-10-2002 12:51 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

tss... horoscopen..

Een echte goede horoscoop klopt voor iedereen die hem leest..

Ik heb ooit eens een experiment gezien van een jaar of 15 terug denk ik, op televisie. Hierbij moesten een stuk of 20 vrijwilligers al hun informatie (geboortedata e.d.) geven en werd hen verteld dat op basis van al die gegevens een horoscoop voor hen gemaakt zou worden. Vervolgens moesten ze bij elkaar komen in een klaslokaal, en kregen ze hun horoscoop uitgedeeld. Stom van verbazing, want zelfs de grootste sceptici moesten toegeven dat er wel heel veel waarheid leek te zitten in 'hun' horoscoop.

Vervolgens werd hen echter opgedragen allemaal hun horoscoop te ruilen met een buurman. Wederom leken de horoscopen exact gemaakt voor diegene die ze nu in hun hand hadden gekregen..

Conclusie: een echte goede horoscoop wordt zo gemaakt dat hij voor vrijwel iedereen opgaat, dat de dingen die erin staan op meerdere manieren geintepreteerd kunnen worden en dit ook zal gebeuren, zodat de lezer zichzelf optimaal kan herkennen in de horoscoop en soms zelfs gaat geloven in die onzin.



Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 12-10-2002 13:24 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2002 12:51 schreef Valorian666 het volgende:
tss... horoscopen..

Een echte goede horoscoop klopt voor iedereen die hem leest..

Ik heb ooit eens een experiment gezien van een jaar of 15 terug denk ik, op televisie. Hierbij moesten een stuk of 20 vrijwilligers al hun informatie (geboortedata e.d.) geven en werd hen verteld dat op basis van al die gegevens een horoscoop voor hen gemaakt zou worden. Vervolgens moesten ze bij elkaar komen in een klaslokaal, en kregen ze hun horoscoop uitgedeeld. Stom van verbazing, want zelfs de grootste sceptici moesten toegeven dat er wel heel veel waarheid leek te zitten in 'hun' horoscoop.

Vervolgens werd hen echter opgedragen allemaal hun horoscoop te ruilen met een buurman. Wederom leken de horoscopen exact gemaakt voor diegene die ze nu in hun hand hadden gekregen..

Conclusie: een echte goede horoscoop wordt zo gemaakt dat hij voor vrijwel iedereen opgaat, dat de dingen die erin staan op meerdere manieren geintepreteerd kunnen worden en dit ook zal gebeuren, zodat de lezer zichzelf optimaal kan herkennen in de horoscoop en soms zelfs gaat geloven in die onzin.




Juist ja, ik kan die van mij ruilen met die van m'n beste vriendin maar het zou totaal niet van toepassing zijn. Maar goed; d'r wordt alles aan gedaan om het maar onder de tafel te schuiven omdat ze DENKEN dat vrije wil in het geding komt.

Nog leuker; die beste vriendin van mij die had in het begin zoiets van "yeah right, astro". Ze is nu zelf ook begonnen met cursussen. Iedereen waar ik mee in aanraking kom en die ik ook maar langer dan 2 maanden volg weet in ieder geval meer respect op te brengen voor het vakgebied. Peace out. hehe


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-10-2002 14:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 oktober 2002 21:40 schreef madeline usher het volgende:
Mijn HORRORscoop,bedoel je?

Enne-als je de mijne toch wil weten :
blub blub( zwemt sierlijk voorbij en spat onderweg nog wat mensen nat met haar staart)


waterman?


Je moeder.


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 12-10-2002 14:06 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

quote:
Op 12 oktober 2002 12:48 schreef JaneDoe het volgende:
Idd dat is astrologie! Al die troep in damesblaadjes is het lezen niet waard en heeft totaal geen waarde.



Wat houdt dat dan zoal in, eigenlijk? Ik bedoel, hoe weten die gasten waar ze moeten op letten en wat dat dan wel kan betekenen ? Ik versta of geloof daar eigenlijk helemaal geen za van.


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 12-10-2002 14:39 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Ik lees mijn horoscoop altijd in de spits of de metro, wat is dat een onzin


Trieste gast


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen