IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Klopt jouw horoscoop? Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-01-2004 22:05 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

lees het topic eens door.


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 24-01-2004 18:06 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

mijn horoscoop klopt niet altijd... maar toch als ik door lees wat het teken tweelingen allemaal inhoud... kan ik echt zeker weten inkomen... en geef ik de sterrenologie (haha fantastisch, dat woord wou ik altijd al eens gebruiken ) gelijk


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Chupacapra
Burp.
Usericon van Chupacapra
Posted 23-04-2004 19:04 by Chupacapra Wijzig reactieProfiel van ChupacapraQuote dit bericht

Mijn horoscoop meestal wel in grote lijnen.


Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


Immanitas
Usericon van Immanitas
Posted 23-04-2004 19:16 by Immanitas Wijzig reactieProfiel van ImmanitasQuote dit bericht

vaak klopt mijn horoscoop in grote lijnen, soms in detail. vind het wel interessant maar je kan dr zo weinig mee... net of je je dagelijkse leven gaat aanpassen aan wat je in zo'n horoscoop hebt gelezen, en een bevestiging van wat is gebeurt, ja leuk, maar dat is dan ook alles...


Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on.


Chupacapra
Burp.
Usericon van Chupacapra
Posted 23-04-2004 19:20 by Chupacapra Wijzig reactieProfiel van ChupacapraQuote dit bericht

Bij mij komt mijn horoscoop overeen met de week daarvoor.


Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


Neona
Usericon van Neona
Posted 23-04-2004 22:06 by Neona Wijzig reactieProfiel van NeonaQuote dit bericht

bij mij kloppen de 'serieuze' horoscopen altijd. ik ben trouwens vissen


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-04-2004 22:14 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 19:16 schreef Immanitas het volgende:
vaak klopt mijn horoscoop in grote lijnen, soms in detail. vind het wel interessant maar je kan dr zo weinig mee... net of je je dagelijkse leven gaat aanpassen aan wat je in zo'n horoscoop hebt gelezen, en een bevestiging van wat is gebeurt, ja leuk, maar dat is dan ook alles...


De groten lijnen zijn ook makkelijk te voorspellen, "u heeft deze week een financiele meevaller" Goh het is het einde van de maand, paycheck ofzo.
Ik vind horoscopen echt de grootste onzin ooit, naja op religie na dan


"This one is older than shit, heavier than time!"


Immanitas
Usericon van Immanitas
Posted 23-04-2004 22:40 by Immanitas Wijzig reactieProfiel van ImmanitasQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 22:14 schreef 0Tolerence het volgende:
De groten lijnen zijn ook makkelijk te voorspellen, "u heeft deze week een financiele meevaller" Goh het is het einde van de maand, paycheck ofzo.
Ik vind horoscopen echt de grootste onzin ooit, naja op religie na dan


precies, ik kan zo ook wel zeggen dat je ongeluk te wachten staat, dat kan een autocrash zijn, een val van de trap, je teen stoten of je krijgt een slecht cijfer.. van die alledaagse dingen.
zoals ik zei ik heb dr niet zoveel mee


Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 24-04-2004 9:11 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 21:46 schreef Valorian het volgende:
Zeker als je het niet weet en denkt je eigen horoscoop te lezen lijkt het allemaal heel logisch.. zijn jaren geleden eens experimenten mee gedaan:

- klaslokaal vol mensen moest een hele berg gegevens opgeven over hun geboortedatum, tijd, etc, al die meuk die ermee te maken zou hebben. Vervolgens werd verteld dat er een persoonlijke horoscoop voor hen gemaakt werd. In het lokaal kregen ze hun horoscopen uitgereikt, en vrijwel iedereen was verbaast over de details en in hoeverre het allemaal leek te kloppen. Toen werd ze verteld om allemaal hun horoscoop door te geven naar degene achter hun, waarna ze ontdekten dat ze allemaal hetzelfde verhaaltje in handen gekregen hadden ... LOL...


Meer valt er niet te zeggen toch?


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 04-05-2004 11:52 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 passeert de Maan uw Jupiter op een afstand van 120 graden. Dit is een heel plezierig aspect. Uw contacten met anderen zijn heel warm en u straalt een en al vriendelijkheid uit. U zou iedereen die dat nodig heeft wel met raad en daad behulpzaam willen zijn.



Nou goed, laat ik vandaag maar eens vriendelijkheid gaan uitstralen dan. (En hier een lekkere domme smiley.)


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 04-05-2004 11:52 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

nee mijn horoscoop klopt niet

meestal, soms wel, maar dan klopt ie voor iedereen


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-05-2004 11:56 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

mij horoscoop klopt nooit maar toch kijk ik elke dag in de metro wat er weer instaat...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 04-05-2004 11:56 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2004 11:56 schreef Mark Z het volgende:
mij horoscoop klopt nooit maar toch kijk ik elke dag in de metro wat er weer instaat...


ja ik ook, maar dat is ook gewoon leuk


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-05-2004 11:59 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2004 11:56 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
ja ik ook, maar dat is ook gewoon leuk


inderdaad


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 04-05-2004 12:11 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2004 11:59 schreef Mark Z het volgende:
inderdaad


lachwekkend is eigenlijk een beter woord


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 04-05-2004 12:33 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 4 mei 2004 11:52 schreef Aaargh het volgende:
"Op dinsdag 4 mei 2004 passeert de Maan uw Jupiter op een afstand van 120 graden. Dit is een heel plezierig aspect. Uw contacten met anderen zijn heel warm en u straalt een en al vriendelijkheid uit. U zou iedereen die dat nodig heeft wel met raad en daad behulpzaam willen zijn."


Hmm, hebben we ook allemaal een eigen Jupiter tegenwoordig?

In ieder geval, mijn mening is al door anderen verwoord, allemaal dikke onzin. Ook al lijkt het me leuk een soort keurmerk te hebben voor horoscopen, als ik er eentje lees dan wil ik wel de garantie hebben dat iemand daadwerkelijk de hele tijd naar de sterren heeft zitten turen om mijn toekomst te 'voorspellen'


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 04-05-2004 13:11 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 4 mei 2004 12:33 schreef Pil het volgende:
Ook al lijkt het me leuk een soort keurmerk te hebben voor horoscopen, als ik er eentje lees dan wil ik wel de garantie hebben dat iemand daadwerkelijk de hele tijd naar de sterren heeft zitten turen om mijn toekomst te 'voorspellen'


Heh heh, goed idee, Pil. Maar jij weet net zo goed als ik dat hedendaagse sterrenwichelaars gewoon achter de computer hun sterrenkaarten zitten te interpreteren. Waar is de romantiek gebleven? (En dan hier een nostalgische smiley.)


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Fristie
B.T.Y.
Usericon van Fristie
Posted 06-05-2004 13:57 by Fristie Wijzig reactieProfiel van FristieQuote dit bericht

Soms klopt hij wel, maar ik geloof er niet in. Ik lees het af en toe even door.


little devil
Usericon van little devil
Posted 11-05-2004 21:34 by little devil Wijzig reactieProfiel van little devilQuote dit bericht

Tis wel grappig om te lezen, kijken wat ze weer verzonnen hebben (en heel soms klopt het nog ook)


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-05-2004 21:41 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hij klopt altijd omdat hij te algemeen is of hij klopt niet.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 11-05-2004 21:50 by GrinRoth Wijzig reactieProfiel van GrinRothQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

Misschien lees ik de verkeerde horoscopen (Libelle ) maar in mijn geval klopt er elke keer geen hol van.


Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-05-2004 21:51 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 mei 2004 21:50 schreef GrinRoth het volgende:
Misschien lees ik de verkeerde horoscopen (Libelle ) maar in mijn geval klopt er elke keer geen hol van.

mwa ik denk dat het de verkeerde horoscoop is of je hebt echt met een man


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


VliegFiets
Usericon van VliegFiets
Posted 14-05-2004 10:37 by VliegFiets Wijzig reactieProfiel van VliegFietsQuote dit bericht

horoscoop is het over het algemeen bullshit want dan zouden heel veel mensen de zelfde dingen hebben en dat is niet zo , maar het is wel leuk om te lezen


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 14-05-2004 10:45 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Als je het maar vaag genoeg houd klopt tie meestal wel.

u zult deze week financieel verandering kunnen verwachten (meestal de laatste week v.d. maand ivm loonoverschrijvingen).

U zult u relatie een beetje nieuw leven in moeten blazen. (ja das met 90% van de stellen die ik zie rondlopen)

Pas op met scherpe voorwerpen deze week (goddomme, ik ben altijd voorzichtig met scherpe voorwerpen, of laten mensen hier voor hun plezier een mes op hun oogbol balanceren?)

en zo ken je nog wel wat bedenken.
Als er nou zoiets stond als, pas op met oversteken op de brink rond 13.30 op 20 mei dan had je er wat aan.

Dit mag samen met Jomanda zo de kliko in.


Een kleine snol zit zo vol.


grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 19-05-2004 18:11 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl

yeah horrorscoop



Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen