|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
lees het topic eens door. |
|
Mijn horoscoop meestal wel in grote lijnen. Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! |
|
vaak klopt mijn horoscoop in grote lijnen, soms in detail. vind het wel interessant maar je kan dr zo weinig mee... net of je je dagelijkse leven gaat aanpassen aan wat je in zo'n horoscoop hebt gelezen, en een bevestiging van wat is gebeurt, ja leuk, maar dat is dan ook alles... Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
Bij mij komt mijn horoscoop overeen met de week daarvoor. Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! |
|
bij mij kloppen de 'serieuze' horoscopen altijd. ik ben trouwens vissen |
|
quote: De groten lijnen zijn ook makkelijk te voorspellen, "u heeft deze week een financiele meevaller" Goh het is het einde van de maand, paycheck ofzo. Ik vind horoscopen echt de grootste onzin ooit, naja op religie na dan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: precies, ik kan zo ook wel zeggen dat je ongeluk te wachten staat, dat kan een autocrash zijn, een val van de trap, je teen stoten of je krijgt een slecht cijfer.. van die alledaagse dingen. zoals ik zei ik heb dr niet zoveel mee Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
quote: Meer valt er niet te zeggen toch? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Nou goed, laat ik vandaag maar eens vriendelijkheid gaan uitstralen dan. (En hier een lekkere domme smiley.) “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
nee mijn horoscoop klopt niet meestal, soms wel, maar dan klopt ie voor iedereen O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
mij horoscoop klopt nooit maar toch kijk ik elke dag in de metro wat er weer instaat... |
|
quote: ja ik ook, maar dat is ook gewoon leuk O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: inderdaad |
|
quote: lachwekkend is eigenlijk een beter woord O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Hmm, hebben we ook allemaal een eigen Jupiter tegenwoordig? In ieder geval, mijn mening is al door anderen verwoord, allemaal dikke onzin. Ook al lijkt het me leuk een soort keurmerk te hebben voor horoscopen, als ik er eentje lees dan wil ik wel de garantie hebben dat iemand daadwerkelijk de hele tijd naar de sterren heeft zitten turen om mijn toekomst te 'voorspellen' For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Heh heh, goed idee, Pil. Maar jij weet net zo goed als ik dat hedendaagse sterrenwichelaars gewoon achter de computer hun sterrenkaarten zitten te interpreteren. Waar is de romantiek gebleven? (En dan hier een nostalgische smiley.) “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Soms klopt hij wel, maar ik geloof er niet in. Ik lees het af en toe even door. |
|
Tis wel grappig om te lezen, kijken wat ze weer verzonnen hebben (en heel soms klopt het nog ook) |
|
hij klopt altijd omdat hij te algemeen is of hij klopt niet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Misschien lees ik de verkeerde horoscopen (Libelle ) maar in mijn geval klopt er elke keer geen hol van. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: mwa ik denk dat het de verkeerde horoscoop is of je hebt echt met een man ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
horoscoop is het over het algemeen bullshit want dan zouden heel veel mensen de zelfde dingen hebben en dat is niet zo , maar het is wel leuk om te lezen |
|
Als je het maar vaag genoeg houd klopt tie meestal wel. u zult deze week financieel verandering kunnen verwachten (meestal de laatste week v.d. maand ivm loonoverschrijvingen). U zult u relatie een beetje nieuw leven in moeten blazen. (ja das met 90% van de stellen die ik zie rondlopen) Pas op met scherpe voorwerpen deze week (goddomme, ik ben altijd voorzichtig met scherpe voorwerpen, of laten mensen hier voor hun plezier een mes op hun oogbol balanceren?) en zo ken je nog wel wat bedenken. Als er nou zoiets stond als, pas op met oversteken op de brink rond 13.30 op 20 mei dan had je er wat aan. Dit mag samen met Jomanda zo de kliko in. Een kleine snol zit zo vol. |
|
yeah horrorscoop |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |