IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Klopt jouw horoscoop? Vorige pagina | Volgende pagina
JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 12-10-2002 14:53 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 12 oktober 2002 14:06 schreef Neige het volgende:
Wat houdt dat dan zoal in, eigenlijk? Ik bedoel, hoe weten die gasten waar ze moeten op letten en wat dat dan wel kan betekenen ? Ik versta of geloof daar eigenlijk helemaal geen za van.


Dat weet Argentumfeles beter uit te leggen als ik.

Dussuh Argentumfeles brand maar los!


Don't blush when I rip you open


SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 12-10-2002 19:53 by SleepwalkeR Wijzig reactieProfiel van SleepwalkeRQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2002 21:18 schreef Nix het volgende:
31 aug. is Maagd, schat


das mooi, maar hoe kom je bij 31 augustus????????


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 12-10-2002 20:24 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Hèhèhè-ik ben krijsend ter wereld gekomen op 13/3/74,mij hoefden ze dus geen tik op de billen te geven-ik zou dus Vissen moeten zijn,als ik die quatsch zou geloven-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 12-10-2002 20:43 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2002 19:53 schreef SleepwalkeR het volgende:
das mooi, maar hoe kom je bij 31 augustus????????


Ehm, ik ben op 31 aug jarig. Iemand zich vergist erges met profielen loeren?


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 12-10-2002 20:46 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2002 14:53 schreef JaneDoe het volgende:
Dat weet Argentumfeles beter uit te leggen als ik.

Dussuh Argentumfeles brand maar los!


AWWWWWWWWW shite. Alweer opnieuw beginne . Als je het niet in topic Astrologie vindt mot je het maar mailen. Iemand die zich daar de moeite voor neemt meent het ook met er meer vanaf willen te weten [negatief of positief ingesteld I don't care].


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-10-2002 20:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

luie donder


Je moeder.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-10-2002 20:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2002 20:46 schreef Argentumfeles het volgende:
AWWWWWWWWW shite. Alweer opnieuw beginne . Als je het niet in topic Astrologie vindt mot je het maar mailen. Iemand die zich daar de moeite voor neemt meent het ook met er meer vanaf willen te weten [negatief of positief ingesteld I don't care].


hey argentum, toch effe een vraag. heeft die nieuwe "planeet" gevolgen voor de astrologie?


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 13-10-2002 15:49 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Ja Quaoar kan gevolgen hebben; maar wel niet in die hoedanigheid als je misschien mag denken. Alle planeten achter Saturnus zijn generatieplaneten. Hun stand in teken is zo langdurig dat er generaties mensen mee aangegeven worden. Quaoar kan een nieuwe dimensie daarbij toevoegen. Ik moet overigens opmerken dat de ontdekking van Uranus precies gelijktijdig liep met de versnelling van uitvindingen en technologien tot waar we nu zijn. [13 maart 1781]. De ontdekking van Pluto [1930] loopt gelijk met het gebruik van en de waarde van psychologie.

De astrologische interpretatie van zo'n nieuwe planeet wordt door de loop van tijd vastgesteld. Zo ook Uranus, Pluto en Neptunus en zo zal het als het van belang is met Quaoar ook gebeuren. In de middeleeuwse astrologie werkte men alleen maar met alle planeten t/m Saturnus. Uranus, Neptunus en Pluto hebben daar later ook betekenis bij gekregen. Zij zijn immers later ontdekt en onderzocht op hun astrologische betekenis. Overigens is steeds nog niet zeker dat Pluto een planeet is; maar astrologen gebruiken meer objecten dan planeten zelf. Voorbeeld hiervan is Cheiron.

Misschien is mijn hoop dat Quaoar zijn naam eer gaat aandoen als wijzigende invloed op het hoofdzakelijk saturnaal principe van natuurkundigheid waardoor astrologie afgedaan wordt als 'onzin' in onze huidige maatschappij. Go Quaoar! En aan de hand van de beschrijving hieronder vind ik daar wel wat van terug.

BTW, als je meer wilt weten over wat in astrologie land gaande is over de ontdekking van Quaoar kun je de reacties eens lezen van professionele astrologen en amateurs die vragen hebben op de astrotwolist op yahoo groups. http://groups.yahoo.com


Hier een bericht van astrotwolist:

Hieronder quoteer ik van 2 verschillende berichten gelezen op andere
lijsten over de nieuwe planeet.
Genoemd wordt dus een tijd van 10am op de 4e juni door 1 van de twee
ontdekkers. Als de naam alsnog veranderd wordt denk ik haast niet dat
dat de ontdekkingstijd hoeft te beinvloeden..
Ik las ergens anders in een officiele bekendmaking dat men dit wel
degelijk als nieuwe planeet zag en tegelijk als een extra nieuw element
van twijfel aan pluto's status als planeet !?.

--Message 1--
This is a great discovery for astronomers and astrologers alike - a new
planet/"world", as they are calling it.
First sightings were on 4 June this year. Confirmation of its existence
comes today, just after the new Moon reaches its trine to Uranus (outer
space) and Saturn (rocks).
First sighted in June/Gemini (ruler Mercury), may mean that this planet
eventually gets rulership of the other Mercury ruled sign of Virgo?
Let's wait and see if they give it a more "maidenly" name?!
It is named Quaoar for now, but its name will be voted on shortly by the
astronomical community. The change in direction of Mercury as this news
is published to the world, suggests that the name will also be changed
in
due course, the current one being a bit of a mouthful for most people I
think .
Who knows, this planet may become a standard in the astrologer's and
astronomer's ephemeris in years to come, and future astrologers may yet
wonder how we managed to "do astrology" using only the planets we
currently have! -)
quote
Monday, 7 October, 2002, 15:33 GMT 16:33 UK
Large world found beyond Pluto
By Dr David Whitehouse
BBC News Online science editor
A new planet-like object has been found circling the Sun more than one
and a half billion kilometres beyond Pluto.
Quaoar, as it has been dubbed, is about 1,280 kilometres across (800
miles) and is the biggest find in the Solar System since Pluto itself 72
years
ago. The object is about one-tenth the diameter of Earth and circles the
Sun
every 288 years.
It is half Pluto's size, but apparently larger than the ninth planet's
moon, Charon. "It's about the size of all the asteroids put together,"
Michael
Brown of the California Institute of Technology in Pasadena, US, told
BBC News Online. "So this thing is really quite big."
Name vote
Brown and colleague Chadwick Trujillo discovered the new world on 4
June.
They used a telescope at the Palomar Observatory in California and
followed-up their discovery with the Hubble Space Telescope. Quaoar lies
in the so-called Kuiper Belt
Astronomers named the new object Quaoar, after the creation myth of the
Tongva people who inhabited the Los Angeles area before the arrival of
the Spanish and other European settlers. To the indigenous peoples,
Quaoar
was the great force of nature that summoned all other things into being.
However, Quaoar is not an official name - at least not yet. In a few
months, the International Astronomical Union, astronomy's governing
body, will
vote on it.
For the moment, the object carries the designation 2002 LM60.Thanks much
for this Quaoar Swiss Ephemeris reference. This
distant object from the Kuiper Belt was discovered June 4.
I proposed a "working" time of 7:57 PM PDT Palomar, Calif...
a few days ago working from the picture of an orbit beyond Pluto
and with no idea of it's position which you find now to be on the
great military star* Antares opposite Aldebaron. Quaoar is just
minutes away from it's ingress of Sidereal 00 Scorpio, so far
unquote
--end message 1--


--message 2--
I have asked Chad Trujillo, one of the two astronomers that have
discovered Quaoar what was the exact time of its discovery.
In his reply he told me it was around 10 AM, I suppose that in
Pasadena, California.:
==============Original message text===============
Well, the discovery images were taken on June 4th 2002 (Universal Time).
I think we probably actually looked at them and identified the object
then
on June 4th, maybe at about 10am california daylight time. That's the
best I can remember, I hope that helps. I don't have it recorded.

The Tongva name we chose because it the myth seemed like a really
interesting one and the american indians and other idiginous cultures
have
a very rich set of myths that is often overlooked.
-Chad
===8<===========End of original message text===========

QUAOAR being the force of creation, no wonder its position in the 5th
house of the discovery chart.
Its position (according to the swiss ephemeris of Astrodienst) was
10Sag10. The Sabian Symbol of this degree talks about balancing the
needs of the body and the mind, remembering that we have physical
bodies, and considering them as temples.
It conjuncts Pluto, opposes the Sun, tight sextiles Neptune and kind
of trines the Moon.
Since the Tongva indian myth
(http://www.gps.caltech.edu/~chad/quaoar/ ) talks about Earth's
creation, it is nice to notice that in the heliocentric chart, Quaoar
conjuncts the Earth.
I have also noticed a Rx Mercury in Gemini, in the 10th, Mercury being
ruler of the 3rd and the 11th, so might this mean that its message to
the world has still to wait ? Until, let's say, progressed Mercury
becomes direct ? That means 3 years 10 months.
--end message 2--

Groeten, Hans


Ik persoonlijk ben zeer opgetogen over de planeet en wel door het volgende in de message:

QUAOAR being the force of creation, no wonder its position in the 5th
house of the discovery chart. [horoscoop getrokken van tijd, plaats, en dag van de ontdekking van Quaoar].
Its position (according to the swiss ephemeris of Astrodienst) was
10Sag10. The Sabian Symbol [Dane Rudhyar, heel bekende astroloog is de grondvester van de Sabian Symbols, de graad waar Quaoar stond bij zijn ontdekking 10 graad boogschutter bedoelen ze] of this degree talks about balancing the
needs of the body and the mind, remembering that we have physical
bodies, and considering them as temples.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-10-2002 15:49 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

In mijn horoscoop staat altijd dat geld geen probleem is


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 13-10-2002 15:51 by SleepwalkeR Wijzig reactieProfiel van SleepwalkeRQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2002 15:49 schreef Misanthrope het volgende:
In mijn horoscoop staat altijd dat geld geen probleem is


handig toch

[Dit bericht is gewijzigd door SleepwalkeR op 13-10-2002 15:52]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-10-2002 15:51 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Nee, ik zou deze maand namelijk erg gelukkig moeten zijn.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 13-10-2002 15:55 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Bwahaha, echt waar ga maar door met de libelle en de spits lezen dan geef ik jullie allemaal stuk voor stuk gelijk in dat je het onzin vind. Wees eerst eens belezen in de échte kern en essentie van astrologie voordat je het de laan uit stuurt. Maar ja, dat kan ik blijven prediken.


Nix
Usericon van Nix
Posted 13-10-2002 16:02 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2002 19:53 schreef SleepwalkeR het volgende:
das mooi, maar hoe kom je bij 31 augustus????????


foutje


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 13-10-2002 16:04 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht


SleepwalkeR ->
Kreeft
21 juni - 23 juli




I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nolthuar
Usericon van Nolthuar
Posted 13-10-2002 16:32 by Nolthuar Wijzig reactieProfiel van NolthuarQuote dit bericht

Hmmz, Klopt mijn horoscoop.

Ja...

Mijn moeder zit nu in het enalaatste jaar van haar astrologie opleiding en alles wat zei mij verteld klopt.

Of mijn gehele horoscoop klopt? geen idee heb nog nooit de tijd genomen om hem door te lezen. Je hebt het over de geboortehoroscoop neem ik aan?


You will never have, what i never had.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-10-2002 16:34 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ben op 8 december geboren. Dat maakt mij...?


Nix
Usericon van Nix
Posted 13-10-2002 16:38 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2002 16:34 schreef Slechtheid het volgende:
Ben op 8 december geboren. Dat maakt mij...?


Boogschutter
22 november - 22 december



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-10-2002 16:41 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2002 16:38 schreef Nix het volgende:
Boogschutter
22 november - 22 december


Kijk eens aan. En dit vindt Lycos ervan:

Deze horoscoop is voor de geboortedatum zaterdag 8 december 1984 en betreft de periode van zondag 13 oktober 2002 tot en met donderdag 17 oktober 2002

Op zondag 13 oktober 2002 passeert Mars uw Venus op een afstand van 120 graden. U heeft vandaag een sterke verbeeldingskracht en mensen die u anders niet opvallen komen u nu aantrekkelijk voor. Stort u echter niet zomaar in een ongeschikte liefdesaffaire.

Op maandag 14 oktober 2002 passeert de Maan uw Pluto op een afstand van 90 graden. Onder deze transit bestaat er gevaar voor dwangmatig handelen. Als uw emoties de overhand hebben kan het heel moeilijk zijn om niet toe te geven aan bepaalde neigingen of gevoelens. Dit kan u op den duur schade berokkenen, vooral als u nog heeft geprobeerd uw gevoelens te onderdrukken.

Op dinsdag 15 oktober 2002 passeert Mars uw Mercurius op een afstand van 90 graden. Deze dag is uitermate geschikt om uw plannen en ideeën op anderen over te brengen. U blaakt van zelfvertrouwen. Verdoe echter uw tijd niet aan futiliteiten, maar houd de grote lijn in de gaten.

Op woensdag 16 oktober 2002 passeert Mars uw Neptunus op een afstand van 90 graden. Gedurende deze transit is de kans groot dat u aan uzelf twijfelt en snel ontmoedigd bent. Probeer dan om hier weerstand aan te bieden inplaats van in uw schulp te kruipen.

Ik moet ff in een lachbui uitbarsten.


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 13-10-2002 16:59 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Ja ik ook!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-10-2002 17:01 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nou, jij hebt de kennis. Bouw me eens een profiel op.


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 13-10-2002 17:08 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

De enige vorm horoscopen die je nog online kunt checken die redelijkerwijs nog ergens op slaan zijn die van astrodienst.

http://www.astro.com

En dan raad ik je ten zeerste aan niet de daghoroscoop te bekijken want die is meestal ook bullshite. Pak lange termijnsaspecten vanaf Jupiter. En dan nog is dat geen echte actualiteitsanalyse. Want dan hou je rekening met de gebieden waarop die aspecten manifesteren, het huis waarin ze staan dus + de aspecten die hier nog naast lopen en hun betrokken levensgebied. Nooit zal een online horoscoop je dus uitkomsten kunnen bieden als een échte astroloog dat zou kunnen doen.

De teksten die ze op astrodienst gebruiken zijn van Robert Hand; deze boeken heb ik ook allemaal in bezit. Maar aspecten alléén geduidt en zonder levensgebied van manifestatie blijven tekort schieten.



Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 13-10-2002 17:11 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2002 17:01 schreef Slechtheid het volgende:
Nou, jij hebt de kennis. Bouw me eens een profiel op.


Wat meen jij hoeveel werk daar in wordt gestoken. Een schriftelijke analyse van de geboortehoroscoop kost mij meer dan 10 uur rauwe werktijd! Als ik daar nog eens een actualiteitsanalyse d'r bovenop moet doen komen er minimaal nog eens 5 uur bovenop. 15 uur werk voor iemand die ik online tref en niet uit de juiste bedoelingen naar mij toe komt. Ik laat m'n eigen ook niet gebruiken


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-10-2002 17:17 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ok, juffrouw!


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 13-10-2002 18:03 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik geloof niet in horoscopen, ja natuurlijk komt het wel soms een keer voor dat er dingen kloppen maar dat zie ik als puur toeval.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 04-12-2003 14:44 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Posted 04-12-2003 14:34 by zillah-morte
Welk dierenriem teken ben je?
Klopt over het algemeen de omschrijvingen ook wat er normaal bij algemene horoscopen staat voor jou teken?
Ik ben een typisch schorpioen. Bijna alles klopt.


Element: water
Kwaliteit: vast
Beste comptabiliteit met: Kreeft en Vissen

Schorpioen is het teken van diepten en extremen, van zwart en wit. Niets interesseert hen minder dan de oppervlakkigheid en de middelmaat. De wereld van de Schorpioen is diegene die achter de zichtbare schuilgaat. Ze voelen zicht immens aangetrokken tot alles wat geheim en mysterieus is en alle taboes die de maatschappij gecreëerd heeft. Zijn gevoelens-spectrum kent slecht extremen als haat en liefde. Schorpioen bezit geweldige psychische krachten die hen macht geven, macht kan benutten of uitbuiten. Dit vormt dan ook een centraal thema rond dit krachtige sterrenbeeld
In hun handelen sluiten Schorpioenen geen compromissen, dit meestal uit gemakzucht. Ze zijn, net als alle vaste tekens, zeer taai, volhardend en wilskrachtig.
Dat hun handelen niet altijd even efficiënt is moet blijken uit het feit dat ze zich enkel in dienst stellen wanneer hun eigen persoonlijke macht vergroot wordt. Wat leid tot tiranniek, destructief en zelfs zelfdestructief gedrag.
In hun gedachten zijn ze vooral bezig met het blootleggen van de ultieme waarheid, ze gedragen zich een beetje zoals een detectieve. Ze zullen altijd wel beginnen over feiten die anderen liever zouden verzwijgen.
Maar ze staren zich vaak blind op hun gefixeerde ideeën of ze vervallen in een sterk wensdenken.
Maar net als bij alle watertekens zijn hun gevoelens van het grootste belang. En de gevoelens van een Schorpioen gaan zeer diep. Ze hebben enorme psychische krachten en verlangens, die voor anderen dwingend kunnen zijn. Ze zijn zeer intens, hartstochtelijk en ondoorgrondelijk.
Je kunt ook maar best vriendelijk zijn tegen iemand die beschikt over een angel vol gif. Schorpioenen zijn ziekelijk jaloers en al even wraakzuchtig. Ze zullen zich als destructieve sadisten gedragen in hun blinde woede.

Stoer of niet

check het hier: http://users.pandora.be/sol_invictus/startpagina.htm


Element: water
Kwaliteit: hoofd

Beste comptabiliteit met: Schorpioen en Vissen

De Kreeft is de romanticus van de zodiac. Hij heeft toegang tot de diepste beelden van de ziel, die hij in dromen beleefd en in telkens nieuwe vormen tot uitdrukking brengt.

Zo. Ik stop hier maar met lezen geloof ik.



Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen