|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
waar staat vis ben wel benieuwd Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
hey Vampie, kun je die van boogschutter=ikke er ook ff opzetten. Dus ikke = boogschutter ascendant= maagd element= vuur Kom maar op, haha! |
|
Misschien kan Vampie ze direct allemaal posten. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
zou wel handig zijn, is denk ik wel veel werk..... *kijkt Vampie heeeel lief aan* |
|
Leeuw klopt voor mij ongeveer wel. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Klopt mijn horoscoop? Nee, en dat heeft hij in mijn 30-jarige bestaan ook nooit gedaan. Hebben horoscopen ook betrekking op dieren?? |
|
quote: Hoezo? Ben je een dier dan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wat als je hond een financiële meevaller te wachten staat, dan wil je niet dat hij wegloopt! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 21-01-2004 3:31] |
|
Moet dit topic niet dicht Beli? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: But of course... Volgens mij zijn mensen ook dieren maar daar ging het mij niet om. Ik vind het raar om de gehele mensheid in 12 typen onder te verdelen. Alsof de stand van bepaalde sterren tijdens je geboorte permanent invloed hebben op wie je bent en wat je overkomt. En als dit waar is, waarom zou dit dan alleen voor mensen gelden en niet voor dieren. Neemt niet weg dat mijn hond (geboortedatum 28/6/1990) vlg. horoscoop best een financiele meevaller mag hebben hoor :-)Kan hij goed gebruiken. |
|
Denk t niet. Die van vandaag heb iok niet gelezen maar volgens de horoscoop van gisteren stond dat ik een finaciële meevaller zou hebben. Nou...ik ben dus blutter dan blut...dus dat klopt wel ongeveer... Alleen dan niet. Subtiel kamerolifantje |
|
klopt nooit totale bullshit Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: robbedoesch!!! En als je horoscoop nou meldt dat je medio augustus 2004 een leuke trip gaat maken?? *Sights and visions, prophecies and horror, they all come in one.* |
|
quote:omfg n00b robbemans is my name en dat is nog niet zeker dat ik gaat Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Mijn horoscoop klopt altijd. Het maakt zelfs niet eens uit of ik die van schorpioen, leeuw, weegschaal of weet ik wat lees, het klopt altijd. Behalve dan dat ik volgens mijn horoscoop elke week veel de liefde van mijn leven tegenkom, en dat is tot nu nog niet echt gebeurt. |
|
lees m vaak in de metro en in de spits, die van de metro klopte eergisteren als een bus maar vandaag kon ik er niet veel van maken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
zo'n ding klopt altijd, omdat je het gaat vergelijk met wat het zou kunnen zijn. Dingen die in een horoscoop staan, gebeuren sowieso wel, de ene keer iets opvallender, de andere keer iets minder opvallend. Ik lees het voor de lol, en hoop dat ik weer een sexueel geladen week tegemoet ga |
|
Mensen die zo heilig geloven in horoscopen moeten voor de grap eens een horoscoop lezen die NIET bij hun geboortedatum hoort, wedden dat ook deze 'exact lijkt te kloppen' ?? |
|
Dat is mij ook opgevallen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Zeker als je het niet weet en denkt je eigen horoscoop te lezen lijkt het allemaal heel logisch.. zijn jaren geleden eens experimenten mee gedaan: - klaslokaal vol mensen moest een hele berg gegevens opgeven over hun geboortedatum, tijd, etc, al die meuk die ermee te maken zou hebben. Vervolgens werd verteld dat er een persoonlijke horoscoop voor hen gemaakt werd. In het lokaal kregen ze hun horoscopen uitgereikt, en vrijwel iedereen was verbaast over de details en in hoeverre het allemaal leek te kloppen. Toen werd ze verteld om allemaal hun horoscoop door te geven naar degene achter hun, waarna ze ontdekten dat ze allemaal hetzelfde verhaaltje in handen gekregen hadden ... LOL... |
|
http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
T'is natuurlijk altijd maar wat je wil geloven.... Ik hou echter van ver(r)assingen dus lees ik die dingen eigenlijk nooit... |
|
quote: wow, ik word wetenschappelijk onderbouwd |
|
ik had verleden jaar een werkstuk gemaakt over astrologie en ik geloof er echt niet meer in maar om de een of andere vage reden klopt het regelmatig toch wel als ik mijn horoscoop lees |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |