![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ze maken het mee vanaf dag 1 in hun leven... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
vinden ze het dan niet jammer dat ze zelf niet soms es van kleur veranderen? signature ![]() |
|
quote: Dat zullen alleen zij weten... Denk ik... www. wikipedia.org? ![]() |
|
quote: sowieso is kleurenvisie beperkt bij vooral katten maar ook honden. Maar als ze die behoefte hadden wat zou ze dan tegen houden? honden en katten rollen soms ook om een andere geur op te doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
om zich te camoufleren bvb, of om zich op te maken om een ander beesje het hof te maken signature ![]() |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Zijn ze dan niet verbaasd dat wij ze dan nog herkennen? ![]() |
|
hmmmm en idd oja: hebben honden niet liever mensen dan andere honden als gezelschap? signature ![]() |
|
Kan Bart een post maken zonder vraagteken erin? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
als dat is de vraag,teken ik direct signature ![]() |
|
Twee vragen: • Hoe komt het dat mijn ijsklontjes krimpen in de vriezer? • Wat is het tikkende geluid dat ik hoor wanneer ik mijn electrische grill ijzer aanzet? Ja hoor... ![]() |
|
@Jolly - IJsblokjes smelten door sublimatie, oftewel ijs -> waterdamp. - Dat klikkende geluid komt wss door een halflos contactje in het apparaat. ![]() |
|
quote: dat is toch als de weerstand van je verwarmingselement aan of afslaat bij een bepaalde temperatuur? [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 18-03-2013 19:17] ![]() |
|
Rotor: Thanks voor het ijs-antwoord! Alleen het geklik in het grill-ijzer is er al vanaf nieuwstaat. Of ik heb 'm kapot gekocht of het is wat Retardo zegt. Retardo: Lang niet zo Retardo! Thanks! Ja hoor... ![]() |
|
quote: Klinkt aanneemlijk. ![]() ![]() |
|
Godverdomme, wat vind ik dit ineens een gaaf topic. Ik maak in de keuken een broodje en een glas fris met ijs, en ik leer twee nieuwe dingen. Super dope, thanks fellas! Ja hoor... ![]() |
|
Ja, dat zijn leuke dingen. Wist je dat het wel veilig is om een metalen lepel in de magnetron te doen, maar een vork niet? ![]() ![]() |
|
zal wel iets met arcing te maken hebben lijkt me zo Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: Harree! ![]() |
|
quote: Lul niet! Serieus? Ik ga het niet proberen. Heeft het te maken met de mogelijkheid dat vonken/ flitsen kunnen overslaan van het ene punt naar het andere bij een vork? Ja hoor... ![]() |
|
ja idd, ik heb het ook al eens horen knetteren en zien flitsen! signature ![]() |
|
quote: Ja, in een lepel gaan de +jes en -tjes gewoon lekker heen en weer en wordt deze dus warm. In een vork ook, maar dan krijg je +/- verschillen in de vorkpunten met vonken als gevolg. Ik ben overigens bijzonder geînteresseerd in magetrons maar dat terzijde. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door rotor op 18-03-2013 21:00] ![]() |
|
Is toch voornamelijk gevaarlijk voor de magnetron zelf? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Mijn magnetron gaf een tijdje terug ook flink wat vonken en heb hem sindsdien niet meer gebruikt, maar ik lees nu dat dit wellicht gewoon op te lossen is door de "waveguide cover" schoon te maken. Goed dat ik dit lees, want ik wilde al een nieuwe gaan kopen! Ik kan die waveguide cover alleen niet vinden. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 18-03-2013 22:04] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |