![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
'Onder beschermende atmosfeer verpakt.' Wat betekent dat? Argon in plaats van lucht? Kort bestraald na verpakking? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Buiten de dampkring onder toezicht van wat uitsmijters/bodyguards. ![]() |
|
Waarom heet een theedoek een theedoek? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Zal wel uit de tijd van voor het afwasmiddel zijn en de theedoek bruin uitsloeg, daar ga je niet de rest mee afwassen. ![]() |
|
Mijn vrouw heeft me dan uiteindelijk tot Spotify kunnen bekeren. Heerlijk, zo vanuit je luie stoel alle cd's die je ooit wilde hebben, met enkele klikken op je pc kunnen zetten. Maar euh, heeft er iemand ervaring met de betalende versie (€ 5 of € 10)? Zo ja, is dat een groot voordeel, of is het weggegooid geld? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Ik ken iemand die de 5€-versie heeft en daar heel tevreden mee is. Vooral door de betere geluidskwaliteit en het bannen van reclame. En na een tijd moet je toch sowieso betalen voor Spotify... ![]() |
|
Ah, merci. Wat ik mij ook afvraag: indien je er voor betaald, kan je die muziek dan ook, bijvoorbeeld, op je i-pod zetten (niet echt duidelijk voor een computerleek als mijzelve)? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Ik denk van niet eigenlijk, want als ik het goed begrepen heb is Spotify streamen only. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 04-02-2013 12:03] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Neen, maar als je 10€ betaalt kan je offline werken, ook op een smartphone. Dat is volgens mij de enige extra feature van de 10€-versie. ![]() |
|
Bedankt allen! Dat wordt dus mooi niet betalen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Dat is een andere samenstelling van de lucht in de verpakking om "verkeerde" bacterien te remmen. MAar zo heb je ook verschillende mengsels. Afbakbroodjes zitten vaak in een mengsel met veel CO2. Dat proef je ook als je de verpakking open bijt dan is het een beetje zuurig zoals een boer van koolzuurgas. Maar roodvlees zit weer onder een atmosfeer van veel zuurstof om de rode kleur sterk te houden. Want als bloed gebonden is aan zuurstof is het pas erg rood. Meestal is het om zuurstof uit te sluiten zodat veel typen bacterien niet snel aan het afbreken kunnen beginnen. Argon zou je kunnen gebruiken maar dat is volgens mij een stuk duurder als stikstof. En zolang temperaturen niet in de honderden graden loopt is stikstof net zo inert als argon. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Is er een brillentopic, ik kan niets vinden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Bril nodig? ![]() ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
8-/ En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Godver! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Hebben anderen hier de laatste tijd ook last van laadprolemen met ZM? Als er slechts een paar plaatjes of smileys in een topic staan heb ik al prolemen met scrollen, en dat heb ik niet bij andere websites met veel meer content. ![]() |
|
Yes, hier hetzelfde. Soms duurt het ook erg lang voor dat een reactie gepost wordt. ![]() |
|
quote: Hier ook. Erg lang laden vaak. ![]() |
|
quote: Ik heb uiteindelijk wel de betaalde versie genomen voor streamen op m'n telefoon en vooral voor 320kbps. Is het nog steeds zo met de gratis versie dat je maar 20 uur per maand kan luisteren? Dat lijkt me ook best een dealbreaker namelijk. ![]() |
|
hier dan ook maar es :s hoe komt het als je in een spiegel kijkt dat rechts links wordt en links rechts, terwijl boven niet onder wordt en onder niet boven? signature ![]() |
|
quote: Gekke spiegel heb jij. Bij mij zit m'n rechterhand vanuit mijn oogpunt nog steeds rechts in de spiegel. Vanuit het oogpunt van mijn spiegelbeeld natuurlijk niet, maar dat is hetzelfde als je afvragen waarom iemand die tegenover je staat niet ook op z'n kop staat. ![]() |
|
quote: ja, maar in de spiegel staat hij links, waarom staat mijn hoofd in de spiegel dan niet beneden? signature ![]() |
|
Staat gewoon op Wikipedia. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |