![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij wel, want je kan dan alle artiesten van je playlist uit je library gooien en dan enkel het M3U-bestand erin slepen. Maar nu ik het zo noteer lijkt het zo omslachtig dat er een gemakkelijkere oplossing moet bestaan. ![]() |
|
Hoe komt het dat biologische honing zo vaak naar zweet ruikt? ![]() |
|
Heb je wel eens honing van een raat afgehaald?....dan weet je waarom ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
kan iemand mij vertellen of er een topic is om drumstellen te koop aan te bieden is? zoeken levert niks op... I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
dank u! ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Waar zijn alle lekkere rekeltjes? ST, Kwelgeest en Schuurman? Met z'n alle naar Thailand? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Heeft iemand een idee of een losse geluidskaart (intern/extern, tot €60) voor aan de pc een duidelijk hoorbare verbetering van geluid kan geven, ten opzichte van een goedkoop MSI moederbord, met 2.0 desktopspeakers van rond de €110 (M-Audio Studiophile AV40, behoorlijk vlak geluid), wanneer je vooral 320k mp3's draait? Of is dat het geld niet waard en is het alleen hoorbaar bij duurdere speakers + lossless audio? Ik weet even geen beter topic te vinden hiervoor. ![]() |
|
Alleen bij bands die goed zijn opgenomen zoals Gojira, voor rommel als Nyktalgia kun je je de moeite besparen. ![]() |
|
Oké, dank je wel man, dan laat ik het hierbij. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 19-10-2013 19:56] ![]() |
|
Als het de geluidskwaliteit kan verbeteren is het sowieso zijn geld waard ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote: MH zegt; voor huis, tuin en keukengebruik maakt het weinig verschil. Alleen wanneer je goede speakers hebt, kun je het wel horen. Zelf heb ik geen flauw idee. ![]() |
|
Sinds vandaag stopt mijn mediaplayer (winamp) na één nummer en zegt 'End of Playback', wanneer er nog meer nummers achter staan. Wanneer ik hem op 'repeat: playlist' zet, doet hij dat niet. Maar dan zit ik de hele tijd met cd's die opnieuw beginnen, ook irritant. ![]() |
|
Ben ik de enige die ineens ongevraagd email krijgt van allerhande vage Italiaanse promoters en platenlabels? Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Misschien ben ik wel de enige die ze niet krijgt. Nog iemand en we zijn er uit. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Ik ben ook de enige die ze niet krijgt. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
In VLC, hoe kan ik losse subs syncen met het beeld? Als ik gewoon de video afspeel en dan de subs pas open klopt er geen jota van. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Geen idee, ik zorg er gewoon altijd voor dat ik passende subs download, dat is hoe dan ook makkelijker. Overigens zorg ik er ook voor dat ik VLC niet gebruik. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 31-10-2013 10:48] ![]() |
|
quote: Gewoon de juiste subs hebben inderdaad ![]() En anders is er een instelling voor offset etc. Onder het kopje "subtitles". Het is maar een beetje obvious. No dogs, no masters. ![]() |
|
Alleen is "offset" een statische offset, soms blijft om eoa de subtitle verschuiven. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Et cetera (in English; /ɛtˈsɛtərə/; Latin pronunciation: [ɛt ˈkeːtɛra]) (rare: etceteros) (abbreviation: etc. or &c) is a Latin expression that means "and other things", or "and so forth." No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik snap mijn post niet en jouw antwoord ook niet ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Oh, moet ik je eigen post uitleggen? ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Nee lama ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |