![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Trainen is voor onzekere macho's! Gewoon een boterham met hagelslag 's ochtends, ook als je geen honger hebt. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote:Dat ga ik ook proberen. ![]() |
|
Ik heb 's ochtends altijd honger als ik de avond vlak voor het slapen nog wat heb gegeten. Dan brandt die kachel blijkbaar door. Verder inderdaad opbouwen, eerst gewoon een glas vruchtensap of zo. Zelf smoothies maken heb ik ook veel gedaan. Daarna crackertje. Nu waar ik zin in heb. ![]() |
|
Elke dag vier eieren eten is echt vreselijk overdreven. Laat je chilesterol eens checken. Of eet je ze zonder dooier en ga je alleen voor de eiwitten? Ik eet geen bijdehandjes. Ik bijt soms wel op mijn nagels. Ja hoor... ![]() |
|
Bijtehandjes. ![]() |
|
quote:+1. Dan MOET ik wat te vreten in m'n smoelwerk hebben, al is het maar een plak kaas. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Juist, puur voor de eiwitten. Resultaat is goed, met mijn trainingsschema kan ik wel wat extra eiwitten gebruiken. En nagels zijn vies, check eens wat eronder zit. En iPim: ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Van eieren maak je kuikens zo slecht is het ook weer niet. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Goed punt, ik bijt mijn nagels ook bijna nooit. Neemt niet weg dat ik erg schone handen en verzorgde nagels heb. Aan beide handjes... ;-) Ja hoor... ![]() |
|
homo ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Die hebben juist wèl vaak vieze nagels ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Is die logica ook omkeerbaar? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Nagels hebben vieze homo's? ![]() |
|
Wat, dat nagels vaak vieze homo's hebben? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
DE FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Teeeering zeg de bijdehandjes zijn zeker in de bonus? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 20-03-2013 22:06] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Word! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
kan iemand me effe helpen aan de link op dit forum waar je allerlei zooi(biertender, speakers, etc etc) kunt plaatsen? Kan het topic niet vinden... ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Ik heb zo'n oude platte iPod Nano. Daar klinkt de muziek het allervetst op. Zal wel aan de EQ liggen, maar die staat op standaard. Graag zou ik deze instellingen overnemen voor Winamp. Zelfs geen flauw idee waar op te googlen. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |