IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vraagbaak Vorige pagina | Volgende pagina
G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 04-11-2012 11:29 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 4 november 2012 11:23 schreef Teneighty het volgende:
Ga spieren kweken, last time I heard was je aardig skinny.
Dat staat op de prioriteitenlijst, alleen niet bovenaan.

XXL: ik heb het te vaak, te snel ijskoud. Neus, handen en voeten nog eens +666 qua steenkoudheid.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 04-11-2012 11:34 by Teneighty Profiel van Teneighty

Dat heb ik ook, gewoon een snelle stofwisseling. Join the club. En dat sporten niet je prioriteit heeft is misschien wel de kern van het probleem.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-11-2012 11:35 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 4 november 2012 11:29 schreef G.I.R.L. het volgende:
XXL: ik heb het te vaak, te snel ijskoud. Neus, handen en voeten nog eens +666 qua steenkoudheid.


Tjah, ik ben er jaloers op.
Als je het koud hebt kun je dat tenminste nog redelijk oplossen met juiste kleding.

Ik ben 'aan de zware kant' en heb het juist altijd te warm.
Ik kan in het uiterste geval mijn blote reet gaan lopen in een poging daar iets aan te doen maar verder dan dat kan ik gewoonweg niet gaan.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 04-11-2012 11:38 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Ik zit qua kleding bijna aan de max. Shirt, longsleeve en vest, soms een oversized fleecetrui eroverheen. Wintersokken al over de gewone sokken aan.

Nog even en ik ben zo'n Michelin poppetje. :')

1080p: ik ga het voorleggen aan de dietiste.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 04-11-2012 11:47 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 4 november 2012 11:35 schreef XXL het volgende:
Ik ben 'aan de zware kant' en heb het juist altijd te warm.


Op het werk hier zit er ook zo'n dikkertje, super irritant dat het bij tijd en wijle een vrieskist is.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-11-2012 12:01 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 4 november 2012 11:47 schreef Teneighty het volgende:
Op het werk hier zit er ook zo'n dikkertje, super irritant dat het bij tijd en wijle een vrieskist is.


Ach, ik heb wat dat betreft het voordeel dat ik in een koelhal werk bij een temperatuur van 4 graden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 04-11-2012 12:02 by Teneighty Profiel van Teneighty

Dat bevordert het afvallen ook niet dan.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-11-2012 12:06 by XXL Profiel van XXL

Ik denk eerlijk gezegd dat het werken in ploegendienst (Slapen en eten op de meest onmogelijke en wisselende tijden) meer invloed heeft op mijn gewicht dan de temperatuur.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-11-2012 11:58 by bastianus Profiel van bastianus

Wat zal ik doen:
Met die leuke vrouw van vrogger die me zojuist mailde naar Speedfest of gewoon naar de Eindhoven Metal Meeting Totenmond kijken?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-11-2012 12:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik zou kiezen voor het verhoogde reproductieve succes zonder te investeren in broedzorg. De wereld wordt een stuk beter met bassiegenen toch?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-11-2012 12:06 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 5 november 2012 12:04 schreef ElitE het volgende:
Ik zou kiezen voor het verhoogde reproductieve succes zonder te investeren in broedzorg. De wereld wordt een stuk beter met bassiegenen toch?
De dame in kwestie heeft al vijf kinderen van een beer van een skinhead waarmee ze getrouwd is. Dus die optie laat ik even buiten beschouwing, mijn kop is niet mooi maar hoeft ook niet vrijwillig verbouwd te worden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2012 12:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 5 november 2012 12:06 schreef bastianus het volgende:
De dame in kwestie heeft al vijf kinderen van een beer van een skinhead waarmee ze getrouwd is. Dus die optie laat ik even buiten beschouwing, mijn kop is niet mooi maar hoeft ook niet vrijwillig verbouwd te worden.
.. can't get any worse ..

Maar euhm ... totenmond, like duh?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-11-2012 12:06 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 5 november 2012 12:06 schreef bastianus het volgende:
De dame in kwestie heeft al vijf kinderen van een beer van een skinhead waarmee ze getrouwd is. Dus die optie laat ik even buiten beschouwing, mijn kop is niet mooi maar hoeft ook niet vrijwillig verbouwd te worden.
Tenzij haar kerel er nooit achterkomt natuurlijk, maar ja, nu staat er al van alles op internet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 05-11-2012 12:07 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 5 november 2012 12:06 schreef bastianus het volgende:
Tenzij haar kerel er nooit achterkomt natuurlijk, maar ja, nu staat er al van alles op internet.
Volromen en afkarnen.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-11-2012 12:07 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 5 november 2012 12:06 schreef Jenje het volgende:
.. can't get any worse ..

Maar euhm ... totenmond, like duh?
Inderdaad. EMM it is. Even kaartje kopen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


SQT
Usericon van SQT
Posted 07-11-2012 16:41 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Elite, intothevoid. Even terugkomend op de kruiden: ik heb ze een weekje geleden verplaatst naar een plek met iets meer licht, maar het mag niet baten. De basilicum is op sterven na dood, de munt gaat ook die kant op, en de tijm begint ook steeds meer bruine stengels te vertonen. Ik geef niet te weinig water (een á twee keer per week), het is hier niet extreem warm of koud, en ze staan in potgrond. Zou het dan toch de zon kunnen zijn, of zie ik iets over het hoofd?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-11-2012 16:53 by Mark Profiel van Mark

Misschien minder scheten laten?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


SQT
Usericon van SQT
Posted 07-11-2012 17:13 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Dan liever geen kruiden!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-11-2012 22:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Mja bij mij is het ook een aantal keer mislukt ik krijg ook moeilijk grip op die kruiden supermarkt plantjes. Zelf kweken vanaf zaad is een stuk beter want die acclimatiseren en hebben ze stressvolle reis niet meegemaakt. Aan de andere kant zit je ook gewoon in de 2 slechtste maanden van het hele jaar weinig wil nu groeien.

Maar 1 a 2 keer in de week zegt opzich niet veel. het gaat om de omstandigheden, nu moet ik mijn planten veel geven omdat de kachel ze toch best uitdroogt en wordt het voor de tomaten in vrucht gewoon elke dag zeker wel een kwart liter. Terwijl andere planten met 1 keer water in de week echt te veel is als ze op een koude donkere plek staan. Je moet echt kijken naar hoe de grond is (en gevoel krijgen hoe nat het ook onderin is) daarnaast moet je doorhebben tussen welke waarden de plant het het lekkerste vind.

Ik zou in januari februari wat goed zaad kopen en in het raamkozijn opkweken.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 07-11-2012 22:17]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-11-2012 22:15 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Nou, hier staat sinds een week of 2 een bakje supermarkt bieslook in de keuken bij het raam en daar moet ik gewoon extra vanaf knippen, zo goed doet die het.

Katten lusten geen bieslook, zeker. We hebben er 4 en geen van hen vind het wat. Normaal gesproken zijn alle planten binnen wel de lul qua aanvreten.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-11-2012 22:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 november 2012 22:15 schreef De Tegenpartij het volgende:
Nou, hier staat sinds een week of 2 een bakje supermarkt bieslook in de keuken bij het raam en daar moet ik gewoon extra vanaf knippen, zo goed doet die het.

Katten lusten geen bieslook, zeker. We hebben er 4 en geen van hen vind het wat. Normaal gesproken zijn alle planten binnen wel de lul qua aanvreten.



Bieslook is inderdaad niet de moeilijkste.
maar 2 weken is ook niet zo lang

Bieslook is familie van de ui en daar houden wel meer beesten niet van


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SQT
Usericon van SQT
Posted 07-11-2012 22:22 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Stressvolle reis? Van de supermarkt naar huis in een plastic zakje? Ik ben er niet mee in de draaimolen geweest.

Qua tijd van het jaar is het inderdaad onpraktisch, maar niet onmogelijk, want die paar uur minder zon zal dit enorme verschil toch niet maken? Mocht dit inderdaad ook in de zon floppen, dan koop ik wel wat zaadjes en probeer ik het op die manier.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-11-2012 22:24 by bastianus Profiel van bastianus

De zaadjes, daar krijg je hoofdpijn van.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-11-2012 22:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 november 2012 22:22 schreef SQT het volgende:
Stressvolle reis? Van de supermarkt naar huis in een plastic zakje? Ik ben er niet mee in de draaimolen geweest.


Dat is het probleem niet echt maar de reis naar de supermarkt en het staan in de supermarkt gaat toch een aantal dagen overheen met kou en weinig licht en volgens mij ook veelste veel water en slechte grond. Het is allemaal niet zo sterk opgekweekt want dan verkoop je ook niet zoveel natuurlijk.

quote:
Qua tijd van het jaar is het inderdaad onpraktisch, maar niet onmogelijk, want die paar uur minder zon zal dit enorme verschil toch niet maken? Mocht dit inderdaad ook in de zon floppen, dan koop ik wel wat zaadjes en probeer ik het op die manier.

Nee maar de marge waarin je kunt aankloten is nu wel minder

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 07-11-2012 22:34]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-11-2012 22:37 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 november 2012 22:19 schreef ElitE het volgende:
Bieslook is inderdaad niet de moeilijkste.
maar 2 weken is ook niet zo lang

Bieslook is familie van de ui en daar houden wel meer beesten niet van


Ah, check.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen