![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik weet wat je bedoelt, maar ik bedoel het wel voor mijn reflectie. mijn linkerhand is voor mijn reflectie zijn rechterhand. terwijl mijn onderkant ook voor mijn reflectie mijn onderkant is en niet mijn bovenkant [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 09-02-2013 13:45] signature ![]() |
|
quote: http://nl.wikipedia.org/wiki/Spiegelbeeld_%28reflectie%29 Boeiender ![]() |
|
ik vind er geen antwoord op mijn vraag ![]() signature ![]() |
|
quote: Google is ook jouw vriend, waerde Hyppie! ![]() Boeiender ![]() |
|
http://www.steljevraag.nl/viewquestion?questionID=4801 Het antwoord is dus dat een spiegel niets omdraait, maar dat JIJ je omdraait om jezelf te vergelijken met je spiegelbeeld. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 09-02-2013 14:07] signature ![]() |
|
quote: Te moeilijke vraag dan Hyppie. ![]() Boeiender ![]() |
|
ok ok , waarom moeten we niet op onze kop gaan staan om ons te vergelijken met ons spiegelbeeld? omdat onze ogen naast elkaar staan ipv onder elkaar? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 09-02-2013 14:08] signature ![]() |
|
quote: Volgens mij heb je de betere geluidskwaliteit bij Premium (de 10€-versie) pas. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
![]() Iemand een idee wat dit is? Laatje onderin, waar iets brandbaars in gedaan kan worden, lijkt me. Iets van een altaartje? Is ongeveer 18 x 12 cm. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
lijkt op de nieuwe Fyra signature ![]() |
|
Een antieke broodrooster. Brood in het laatje, kooltjes bovenop. ![]() |
|
zo! wat is het verschil tussen rundvlees en paardenvlees? ik weet het niet, ik heb waarschijnlijk nog nooit rundvlees gegeten. signature ![]() |
|
quote: Die dingetjes erop horen erbij. Dus ik denk het niet. Die wieltjes zijn ook vrij vaag. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Het is een sirih stel. Maar hij lijkt incompleet, het moeten vijf potjes zijn. Van: http://www.indoshop.nl/koperwerk%20java.html quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Kijk! Bedankt, man! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Mooi spulleke! ![]() |
|
quote: Hehe mijn eerste gedachte was voor opium ofzo. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Da's volgens mij een algemene opmerking bij jou ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Hoeveel procent van de vlaamse mannen heten eigenlijk Bart? ![]() |
|
Iemand een idee wat dit betekent? "tai guo xian mu zhen ban" Staat op het etiket van mijn nieuwe snijplank. Nou ja, "plank". Het is meer een halve boom. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: "De klasse lineaire array Cathay hout", wanneer je het letterlijk vertaald met google translate. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 17-02-2013 19:49] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |