![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://www.askvg.com/how-to-disable-charms-bar-hint-in-windows-8/ Deze gaat alleen over hints maar er staat ook info over uitschakelen van de charms bar in zijn geheel. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 08-03-2015 21:19] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
shutdown /r /f /t 00 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Doet je verwarming het alweer, Wim? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ja, nee, ja, ik ben nu ff bezig. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Waarom komen ze nou altijd een paar weken na de start van de belastingaangifteperiode met belastingtips? Mosterd na de maaltijd voor velen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Heeft iemand hier verstand van hifi, en dan met name van speakers? Ik ben me al een tijd aan het oriënteren, maar vanwege het overweldigende aanbod zie ik door de bomen het bos niet meer.. ![]() |
|
Ligt er natuurlijk aan wat voor speakers je zoekt, wat voor versterker je hebt etc. Ik heb hier BNS Jubilee speakers van 10kg per stuk. Komt een heerlijk natuurlijk geluid uit. Zijn oude speakers, maar zolang ze werken... dikke prima. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Daar heb ik verstand van. ![]() |
|
quote: mosterd na Pasen! signature ![]() |
|
quote: ![]() B&W DM604 S2 - 28 kilo per stuk. Ik neem aan dat je met natuurlijk bedoelt wat ik 'neutraal' noem. Dus niet echt de nadruk op hoog, midden of laag. Dat heeft mij na een middagje luisteren (Mijn tip aan Svartekunst: Ga op je gehoor af en niet op specs) bij de hifi zaak doen besluiten ze te kopen. Destijds 1500 gulden per stuk ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik ben op zoek naar compacte boekenplankspeakers (en evt. een subwoofer), en dan vooral in een prijsklasse tot ongeveer 400 euro per speaker. Ik heb mij laten vertellen dat de Wharfedale Diamond 220 erg fijne speakers zijn, maar die zijn in Nederland nagenoeg nergens voorradig. Daarnaast heb ik gekeken naar Dalí Lektor 2 of Zensor 3 speakers, welke ik de komende weken ga beluisteren bij een hifi zaak in Utrecht. EDIT: Ik heb overigens een Denon AVR-2113 receiver. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Svartekunst op 06-04-2015 23:04] ![]() |
|
Als je plotseling dubbele porties begint te eten van hetgeen je normaal eet, over een periode van 2 maand, worden je drollen dan langer, of ook dikker? signature ![]() |
|
Dan ben je zwanger. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Echt Ba/ert, persoonlijk mag ik je wel, maar van dergelijke posts word ik écht heel moe. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Ik zat in ongeveer dezelfde prijsklasse als jij toen ik laatst op zoek ging naar boekenplankspeakers. Ik heb die Dali Lektor 2 en Zensor 3 speakers gehoord, evenals de B&W 686 S2. Die B&W 686 S2 uitklassten de Dali's in mijn oren. Ik ben uiteindelijk gegaan voor twee Dali Lektor 6's. Dat zijn wel vloerstaande speakers, maar waren destijds maar 50 euro per stuk duurder dan de B&W 686 S2. Het geluid is vele malen krachtiger en uitklassen de B&W 686 S2 met gemak. Als je de ruimte hebt, zou ik sterk overwegen toch te gaan voor vloerstaande speakers ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Zijn hier mensen die zo'n airfry ding hebben (bijv. een Tefal Actifry) of er bekend mee zijn? Een frietpan met vet/olie vind ik niks en zo'n ding lijkt een goed alternatief. Minder/Geen vet nodig, dus schijnbaar gezonder. Maar hoe is de smaak, de knapperigheid en dus de hele beleving van het eten van friet/snacks uit zo'n actifry ding? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Gast. Laat je toch niet zo'n prul aansmeren. ![]() Gewoon op de bakplaat in de oven heeft het zelfde effect. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik laat me niks aansmeren. Maar als zo'n ding doet wat men zegt dat het doet lijkt het me wel wat. Als het effect hetzelfde is als in de (hetelucht)oven dan is het inderdaad geldverspilling. Warm ja, knapperig krokant nee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Eet je zoveel patat/friet dan? ![]() |
|
Nee juist niet. Daar zit ook nog een punt van dilemma. Eigenlijk kan ik die paar keer net zo goed naar de friettent. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Langer in de oven laten zitten. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ja maar, ja maar. Er staat een bereidingstijd op zo'n pak/zak. En daar klopt doorgaans weinig van. smoeilijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |