![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Check! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ja, tuurlijk. Maar het is het proberen waard. ![]() Iedereen ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ja ja kettertje. Het kan ook wel werken. ![]() ![]() |
|
quote: Reken daar maar niet te vast op. Bij sommige (weliswaar behoorlijk wat oudere) auto's zit de handrem 'lekker' op de voorwielen en als je dan de handrem er bij denkt te pakken om vlot een haarspeldje te ronden op de Stelvio, schiet je vól in het onderstuur de afgrond in ![]() https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: Blij dat dat duidelijk is. ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Nooit geweten! Lekker link ja ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Altijd eerst even op een nat en verlaten parkeerterreintje uitproberen: met 50 op de klok insturen en vol de handrem er op. Ga je in de rondte, dan zit-ie op de achterwielen. Ga je rechtdoor, dan zit-ie voor. Volg je keurig de bocht die je stuurt, dan is je handrem stuk. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 24-09-2013 22:18] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
![]() ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Niet op een droog wegdek doen met een Suzuki Samurai, Opel Agila of ander smal spul met een hoog zwaartepunt. Die leg je dan met wat geluk plat op zijn buitenspiegel. Is leuk, als je er op voorbereid bent en de auto stuk mag ![]() https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: Wow. Spreek je uit ervaring? Blij je hier nog levend en wel te zien, in dat geval ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Ik ben gek op stuntrijden ![]() https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Nice. Ik kijk wel graag naar Top Gear en lijkt me ook wel een kick dat zelf eens te doen, maar ik ben daar te voorzichtig voor denk ik. Qua living on the edge kan dat toch wel al tellen. En ik ben blij dat je het niet op de openbare weg doet ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 24-09-2013 22:49] Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Voor het weer helemaal off topci gaat ![]() Vraagbaak! Voor al uw prangende autovragen kan ik meedenken. Verder weet ik bar weinig. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: Zo is dat. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Een andere geweldige toepassing van contactspray is op je verregende fietslampjes! gaan 2 keer langer mee bij mij! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Wie weet hoe de scène van Youp van 't Hek heet, waar de scène over gaat of hoe de show heet waar ie met een stapel papier in zijn handen staat? Hij laat elke keer een blaadje vallen, hierop staat iets en dan heeft hij het over hetgeen dat op het papier staat. Het is een beetje vaag, maar ik weet ff niet hoe ik het anders moet vragen. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Net als in het mediaspelerstopic: in Winamp kun je bestanden in je playlist slepen zonder dat deze worden toegevoegd aan je mediabibliotheek. Is er een manier waarop dit kan in iTunes? Tot zover krijg ik het niet voor elkaar; ik moet eerst het bestand in mijn bibliotheek invoeren, of iTunes voegt het bestand automatisch toe als ik het afspeel. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
Kun je dat niet doen door een afspeellijst te extracten en dan enkel dat bestand af te spelen met iTunes? Of je kan gewoon Foobar gebruiken. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 12-10-2013 16:57] ![]() |
|
quote: Exporteren? Volgens mij verhelpt dat mijn probleem niet echt. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
Hm, dacht dat er een mogelijkheid was om een afspeellijst te exporteren als één klein bestand van iTunes naar je gewone mappen. En om dan enkel dat kleine bestand af te spelen als je de playlist wilt. Maar oh, je hebt zeker een Mac? ![]() |
|
quote: Ik doe dit gewoon op Windows, maar wat bedoel je precies? Ik zou dat playlistbestand moeten kunnen exporteren als wat voor bestand? "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
Moest even zoeken, maar je kan een playlist maken als .M3U-bestand. Dan kan die playlist afgespeeld worden door iedere media player en worden de bestanden niet geïmporteerd in de bibliotheek. Denk ik. Je kan het bvb in iTunes zelf maken. Playlist maken, rechtermuisknop op de naam van de playlist en dan 'Exporteren...' en kiezen voor M3U. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 13-10-2013 13:39] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |