IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Jaren 80 Nostalgie Volgende pagina
Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 13-10-2002 19:08 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Ik zat me net helemaal weer te vermaken met deze sites: http://jaren80.pagina.nl/ en http://www.thelost80s.com/
Al die leuke en mooie herinneringen aan de onbezorgde jaren 80, van kleuter tot middenin je puberteit.

He-man (-poppen), Transformers (serie en speelgoed), LCD-games, Wuppies, stickers/kaartjes sparen van je favoriete tv-serie of voetbalploeg, stuiterballen, muziek, de eerste spel-consoles... noem maar op.
Heerlijk, die nostalgie!



Bring The People Together


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-10-2002 19:24 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 13-10-2002 19:36 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Vooral die computerspelletjes zijn tof. Ik ging helemaal weer retro met frogger

[Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 13-10-2002 19:36]


I can't shoot straight unless I've had a pint!


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 13-10-2002 19:43 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

Ja, die computerspelletjes waren erg gaaf... He-man- en Transformer-poppen heb ik nooit begrepen, hoewel ik er wel de leeftijd voor had. Dan heb je zo'n pop in je handen, en dan...? Kennelijk was ik er altijd te dom voor, ofzo...
LEGO, dat is tenminste andere koek...


Dolf Brouwers - another dead hero


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 13-10-2002 19:47 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

Over Lego gesproken: jammer dat ze Lego ook weer aanpassen aan de tijd of iets dergelijks... Nu bestaat een supersonisch geavanceerd politiebureau nog maar uit 2 stukken. Je zet het prefab-dak op de prefab-muren en je bent klaar..... nee, dan vroeger... in de jaren 80... toen moest je hem nog helemaal vanaf de fundering steen voor steen opbouwen... daar word je tenminste een KEREL van!


Dolf Brouwers - another dead hero


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-10-2002 19:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2002 19:47 schreef ArieDeKnaller het volgende:
Over Lego gesproken: jammer dat ze Lego ook weer aanpassen aan de tijd of iets dergelijks... Nu bestaat een supersonisch geavanceerd politiebureau nog maar uit 2 stukken. Je zet het prefab-dak op de prefab-muren en je bent klaar..... nee, dan vroeger... in de jaren 80... toen moest je hem nog helemaal vanaf de fundering steen voor steen opbouwen... daar word je tenminste een KEREL van!


schandalig!!!! Lego oldskool regeert! en de vuilnisbakken moeten ook weer terug, net als limonade in glazen flessen etc etc.


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 13-10-2002 19:58 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2002 19:56 schreef attila_de_hun het volgende:
schandalig!!!! Lego oldskool regeert! en de vuilnisbakken moeten ook weer terug, net als limonade in glazen flessen etc etc.


Welke vuilnisbakken...?


Dolf Brouwers - another dead hero


hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 13-10-2002 20:01 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

vuilnisbakken ipv kliko's denk ik


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 13-10-2002 20:02 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

We willen dus ook weer terug naar de milieu-vervuiling van de jaren '80?


Dolf Brouwers - another dead hero


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 13-10-2002 20:05 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

En die terreur-organisaties als de Rara en de RAF moeten ook weer terug komen!
Verder wil ik dat de Bende van Nijvel weer in ere hersteld wordt en dat we af en toe weer op een ontvoering a la Heineken en GJ Heijn getrakteerd worden...


Dolf Brouwers - another dead hero


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-10-2002 20:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2002 19:58 schreef ArieDeKnaller het volgende:
Welke vuilnisbakken...?


Gewoon, die lompe ijzeren dingen die je lekker om kon trappen. (en het enige waar ik niet naar terug wil is de milieuvervuiling overigens). maar in de jaren 80 waren er ook inder auto's, asfalt etc etc.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-10-2002 20:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2002 20:05 schreef ArieDeKnaller het volgende:
En die terreur-organisaties als de Rara en de RAF moeten ook weer terug komen!
Verder wil ik dat de Bende van Nijvel weer in ere hersteld wordt en dat we af en toe weer op een ontvoering a la Heineken en GJ Heijn getrakteerd worden...


en van Kooten en de Bie(heeft niks met terreurorganisaties te maken maar het schiet me zomaar te binnen)


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 13-10-2002 20:08 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2002 20:06 schreef attila_de_hun het volgende:
Gewoon, die lompe ijzeren dingen die je lekker om kon trappen. (en het enige waar ik niet naar terug wil is de milieuvervuiling overigens). maar in de jaren 80 waren er ook inder auto's, asfalt etc etc.


Klopt, maar in de jaren '80 mochten chemische fabrieken hun afval nog gewoon in kinderzwembaden lozen...


Dolf Brouwers - another dead hero


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 13-10-2002 20:10 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

Mooie tijd, de jaren '80.... voor mij hield dat tijdperk definitief op toen Tjolk ( ) met moderne smaakjes kwam...


Dolf Brouwers - another dead hero


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-10-2002 20:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2002 20:10 schreef ArieDeKnaller het volgende:
Mooie tijd, de jaren '80.... voor mij hield dat tijdperk definitief op toen Tjolk ( ) met moderne smaakjes kwam...


Ik weet eigenlijk amper meer welke bands toen hun lpee hebben uitgebracht. ik vergeet zulke dingen gewoon. maar ik heb wel veel goede herinneringen aan die tijd. ik was 13 toen de jaren 80 begonnen dus zowat al mijn tienerjaren in die tijd doorgebracht.


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 13-10-2002 20:27 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

Ik was 4 toen Het Foute Decennium begon, dus voor mij leek het alsof de jaren '80 eeuwen duurden. De jaren '90 gingen een stuk sneller...


Dolf Brouwers - another dead hero


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 14-10-2002 9:54 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Altijd als ik en mijn broertje bij mijn opa en oma op visite waren, kregen we Snor te drinken, een frisdrank die iets op cola leek maar toch ook weer niet. Erg jammer dat dat nu niet meer gemaakt wordt.

En je had midden jaren 80 ook van die bouwdozen van dinosauriƫrs met een opwindmotortje, zodat die konden lopen. Erg leuk toen. En dat groene slijmgedoe in zo'n potje. Bah! en ook erg leuk eigenlijk als je 7 of 8 bent.


Bring The People Together


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 14-10-2002 9:58 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

in de jaren 80 heb ik een gitaar gesmashed omdat ik dat ook op tv had gezien (ik was 2)
hij bestaat nu nog met een stuk hout erop gespijkerd waar mijn voetje in had gezeten....


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 14-10-2002 10:52 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

*zucht* de 80's..my litlle pony,sinaasappelsap in van die 'zilveren' pakjes,Fame zweetbandjes,LA Gears,Duran Duran,lolobal,de Dufties,Miami Vice,Neon kleding,de Madonna look.....me loves the eighties!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 14-10-2002 10:57 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

he-man
transformers
gi joe
verder weet ik niet zo veel meer van de eighties, ik kom uit 83


My madness, my sadness


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 14-10-2002 11:10 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

En dan die commandore 64 niet te vergeten waarop ik al mijn vaders spelletjes binnen no-time om zeep had geholpen, wat erg frustrerend was omdat je de boel toen nog niet kon opslaan...

toch jammer dat ik er weinig (bewust) van heb meegemaakt, omdat ik in 1984 ben geboren.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


1965motorman
Usericon van 1965motorman
Posted 14-10-2002 13:54 by 1965motorman Wijzig reactieProfiel van 1965motormanQuote dit bericht

de 80'ies =
de eerste Aardschokken en hoe moeilijk ze te vinden waren
= de eerste lieven en hoe moeilijk die te vinden waren
= de eerste platen van metallica, megadeth, venom,slayer,topt,killer,acid,ostrogoth,...
= de eerste live-concerten (rainbow,girlschool,motorhead,whitesnake, ozzy,accept, crossfire, ramones,...
= de eerste heavy sound festivals en aardschok festival (met mercyful fate)
= monsters of rock festival (scorpions,msg,def leppard, bon jovi) in mannheim
= gestopt voor mij toen ik in 88 naar het leger moest en mijn lang haar deraf moest




free as the wind !


G.
Usericon van G.
Posted 14-10-2002 15:13 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2002 13:54 schreef 1965motorman het volgende:
de 80'ies =
de eerste Aardschokken en hoe moeilijk ze te vinden waren
= de eerste lieven en hoe moeilijk die te vinden waren
= de eerste platen van metallica, megadeth, venom,slayer,topt,killer,acid,ostrogoth,...
= de eerste live-concerten (rainbow,girlschool,motorhead,whitesnake, ozzy,accept, crossfire, ramones,...
= de eerste heavy sound festivals en aardschok festival (met mercyful fate)
= monsters of rock festival (scorpions,msg,def leppard, bon jovi) in mannheim
= gestopt voor mij toen ik in 88 naar het leger moest en mijn lang haar deraf moest





en nooit meer lang haar gehad


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 14-10-2002 16:36 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Kent iemand die stickertjes nog die altijd in de beschuitverpakkingen van Bolletje zaten ? Met Bolletje wol en Bolletje kauwgom enzo ???

wuppies


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 14-10-2002 19:36 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

PRINCE OF PERSIA !!!


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 14-10-2002 19:37 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2002 16:36 schreef DMTR het volgende:
Kent iemand die stickertjes nog die altijd in de beschuitverpakkingen van Bolletje zaten ? Met Bolletje wol en Bolletje kauwgom enzo ???

wuppies


Ja de stickers! En Wuppies zie ik alleen nog op roze maandag


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen