|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier verder... [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-01-2014 17:52] |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
Het werd net gezellig idd When your people matter, menstrual health matters |
|
ging jij weg dan? |
|
Homo! When your people matter, menstrual health matters |
|
Als ie z'n zin niet krijgt gaat ie hier een beetje schelden... Boeiend |
|
Gelukkig is Fusion een typische gelovige: mooie woorden over de goedheid van god enzo, maar ondertussen homofoob tot op het bot en het maar goed proberen blijven te praten. Hij is een wandelend religiootcliche met een bord voor z'n kop zo dik als dat heilige boek van die sekte. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 01-06-2013 21:58] |
|
Nee jij bent t typische metalcliche: grote bek, zwartgallig en bevoordeeld tov christenen. Enige wat jij dan als typische eigenschap toevoegt zijn je leugens over mijn homograaf. When your people matter, menstrual health matters |
|
Kun jij nou niks anders dan heibel maken als je op dit forum komt? |
|
Waarom verandert spellingscontrole homohaat steeds in homograaf? When your people matter, menstrual health matters |
|
Omdat de spellingscontrole het zat is, dus ophouden met dat geouwehoer! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Je hebt t tegen lieden alsWMP en Jenje mag ik hopen? Ik kom hier helemaal niet om heibel te maken. When your people matter, menstrual health matters |
|
Nee je komt vrede en geluk brengen zeker? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hoezo bevooroordeeld? Ik heb behoorlijk wat eerstehandservaring met gelovigen. Tevens is je homohaat geen leugen van mij, die spreidt jezelf maar al te vaak tentoon. wel met heel veel excuses om die homohaat goed te praten, maar een drol met parfum stinkt nog steeds. |
|
quote:+1 [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 01-06-2013 22:03] |
|
quote:ik kom gewoon t zelfde doen als jij. Waarop baseer je dat ik heibel kom zoeken? When your people matter, menstrual health matters |
|
rellen, schelden.... |
|
quote:je gaat maar lekker door met je leugenachtige gezwets, genoeg mensen hier die gelukkig niet zo achterlijk als jij doen. Dat je eerstehandservaring met gelovigen had moge duidelijk zijn ja When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:waar rel ik? Je ziet niet wat WMP en Jenje doen? Je ziet ook niet dat ik met normale forumgangers wel gewoon normale gesprekken voer? When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik ben echt niet de enige die door je goedkope excuusjes heenprikt hoor. Of lees je alleen de reacties die jou uitkomen? |
|
quote: quote: sjongejonge, als je zo doorgaat zie ik je na schooltijd op de speelplaats en vechten we erom! Dan moet je de hele week mijn lunchtrommeltje dragen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik ben ook echt niet de enige die jou n schreeuwlelijk vol onzin vindt hoor . Maar goed ga maar lekker verder met klieren hoor. Er zijn er vast tussen die t vermakelijk vinden. When your people matter, menstrual health matters |
|
Volgens mij is Fuzion ( ) gehackt, zijn toon is veel te agressief voor een vroom gristen. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
@sgeitert: neem dan even de moeite om mijn eerste recente posts en die van WMP naast elkaar te zetten When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |