|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
bestaan er ook heterogenezingen? signature |
|
Kwartiertje met Slegtheyd "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
:') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: |
|
Het was liev bedoeld. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Het gifje ook. |
|
signature |
|
Die hond lijkt me best een lief beest ja. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.nu.nl/politiek/6136272/kabinet-wil-nog-niet-aan-verbod-op-homogenezing-ondanks-kamermeerderheid.html Fusion heeft net als Kaag ook Mark onder de duim. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Waarom zou dat verboden moeten worden? Een beetje weldenkend mens snapt toch wel dat dit soort onzin bedacht is door extreem domme idioten? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Religie is inderdaad ook gewoon legaal. |
|
quote: Omdat het mensonterend is en gebeurt onder druk en dwang vanuit de kerk / familie. bub |
|
Is waar in het grootste gedeelte van de gevallen. Maar als je dan toch per ongeluk een religie opgelopen hebt is zo'n kamp best een uitkomst denk ik. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Wauw! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ah, de bekende Spiritueel Overdraagbare Aandoening Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
De haat jegens religie is sterk hier. Ik zie ook wel dat er héél veel hele nare zaken gebeuren vanuit religie, maar ik heb een tijdje in de 'scene' gelopen en er gebeurt ook echt enorm veel goeds. Vluchtelingen opnemen, huizen weggeven aan noodlijdenden, ziekenhuizen opzetten in piss poor gebieden en 24/7 mensen opereren zonder dat ze hoeven te betalen, héél héél veel vrijwilligerswerk overal ter wereld etc. De meeste snel opgeworpen cliché antwoorden van verzuurde atheïsten ("ja maar ze doen alleen maar liefdadigheid zodat ze je Jezus kunnen verlopen", "ja maar ongelovigen doen dit ook allemaal" etc) gaan echt niet op, denk ik. Ik denk dat (bepaald soort) christenen bovengemiddeld veel aan naastenliefde doen, en ik denk dat een aanzienlijk deel van hen nauwelijks aan 'alleen als je Jezus accepteert' als betaalmiddel doet etc. /totzoverserieusoverreligieopZMhahalolwtf When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dat wordt hier door niemand ontkent en daar gaat het hier ook niet over. Bespaar je EO promo praatjes voor het Christendom topic. Omdat de kerk ook goede dingen doet moeten wij maar homogenezing maar goed keuren? Het is mishandeling. Het gaat erover dat de kerk, ook in samenwerking met de familie, onder druk bij mensen die homo zijn homogenezing opleggen. Ze zijn vaak al in de war en deze nepgenezing helpt hier zeker niet bij. Hoe fijn het is om broodjes uit te delen aan een dakloze of een waterput te slaan ergens in Afrika heeft hier niets mee te maken. Ik citeer een recent bericht van de COC facebookgroep: https://www.facebook.com/cocnederland/ quote: De rillingen lopen over mijn rug als ik dit soort berichten lees. Als er maar 1 persoon al gered kan worden door het verbod op homogenezing dan is dit al winst. Maar het zullen er ongetwijfeld veel meer worden. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 30-05-2021 9:55] bub |
|
Bij mensen met een gebrek aan gezonde of voldoende ontwikkelde coping skills is magisch denken soms de beste oplossing. Vervelend dat ze niet inzien dat ze dat aan het doen zijn, maar kost minder voor de maatschappij dan de kosten voor medicatie, opnames, gevolgen van druggebruik, etc. Gewoon hopen dat ze niet te ver afdwalen en hun natuur onderdrukken zodat ze geen domme dingen gaan doen. Geldt ook voor atheïsten inderdaad, je moet niet per se religieus zijn om in schaamte en zelfhaat te vervallen over je menselijke natuur. Sommige mensen laat je beter dromen, wakker zijn ze een vogel voor de kat. En als religie daarbij helpt, waarom niet? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-05-2021 10:12] signature |
|
quote:Mooi man de ander woorden in de mond te leggen quote:Niets met homo's te maken nee. Wel met de algehele haat tegen religie als algemeen ding quote:Lees t later nu in de auto When your people matter, menstrual health matters |
|
Religie, dus niet alleen het christendom, vertraagd ontwikkelingen op allerlei gebieden. Het uberhaupt hebben over iemands sexualiteit is totale tijdsverspilling tenzij het om persoonlijk paargeneuzel gaat. Laat staan er een standpunt over innemen. |
|
quote: 1. Ik leg je helemaal niets in de mond. 2. Jij ziet het als algehele haat tegen religie. Wij / ik hebben het alleen over homogenezing vanuit de kerk. Een verachtelijk iets om de eerder genoemde reden. 3. Doe geen moeite. Je gewoonlijke antwoorden kennende. Er zal niks zinnigs uitkomen. bub |
|
1. Je legt me wel degelijk wat in de mond. Anders was je vraag compleet overbodig daar je me nergens jouw bewering ziet maken. 2. Jij zegt het. 3. Oke. Flikker (pun enzo) dan maar op When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: 1. Jij ziet homogenezing niet als mishandeling. Check. 2. Ik zeg het inderdaad. 3. Och. Een flauw homograpje. Wederom lachen met jou. bub |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |