|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, echt. Faggot blijft een van de betere exclamaties. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 07-02-2014 18:35] |
|
HI HA HOMOFIEL IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Precies. 80 jaar geleden trokken ze in Duitsland de joden niet zo goed. Wie zijn wij om te oordelen? |
|
Daarom. Je moeder. |
|
Homo's kwamen er toen ook bekaaid vanaf hoor. Wat dat betreft best wel equal opportunity endezo. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
blij signature |
|
signature |
|
Oud nieuws. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Nog meer aanleiding voor hetero mannen om over haar te fappen. |
|
Gefeliciteerd Mark! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Toch niet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Ow. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
In de UK zijn ze hun tijd ver vooruit. Ofzoiets. Ik vraag me wel af hoe ze dat dan denken te 'genezen'. Met een pilletje, een half jaar in een afkickkliniek, een operatie, chemo en/of bestraling? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Je moet wel toegeven dat hij positief ingesteld is. signature |
|
Hij kijkt dan ook hoopvol uit zijn ogen. |
|
Hij kijkt eerder alsof ie er nog een stuk in heeft hangen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hij het de keutel dwars voor 't gat zitt'n. |
|
Ja hoe gaat dat nou met jouw gaten en die bff van je. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wij laten elkaars gaten voor wat ze zijn. |
|
Pics or it didn't happen! Oh wacht ff, pics or it did happen! When your people matter, menstrual health matters |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |