|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: VVat gaan ze nog allemaal vitvinden??? KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Er mankeert iets aan je tobo. |
|
cis vs sissies mooi dit signature |
|
Wat slecht, lol! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Veel PVV en FvD stemmers onder de geimporteerden dan zeker. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Johnny moet de data even lezen. Uit het onderzoek blijkt duidelijk dat significantie zit bij -mannen tov vrouwen -migrantenachtergrond tov nederlandse herkomst -vmbo tov havo/vwo Is dus gewoon aantoonbaar onjuist wat hij zegt op basis van deze data. Slecht hoor. Waarmee overigens niet gezegd is dat de tolerantie onder de autochtone bevolking niet afneemt. Dat heb ik niet bekeken. Maar dan leg je volgens mij de nadruk wel expres ergens anders. Edit nu wel bekeken. Is bij beide afgenomen. Bij vmbo jongens die kind zijn van migranten is het minste begrip. [Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 05-06-2024 17:27] "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Ik word vooral flauw van het constante gezanik erover. Waarom zou ik er iets van moeten vinden, van andermans geaardheid, identiteit en partnerkeuze? Interesseert me totaal niet wat anderen in hun mandje trekken, zolang het maar legaal is en met wederzijds instemming. Toch? Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
|
Het gaat er geloof ik niet over wat je van homos vindt, maar wat je van homohaat vindt. Winter is coming |
|
Volgens mij krijgt het gros van de bevolking eerder een afkeer voor de hele LHBTnogmeerletters doordat het je overal door de strot geduwd wordt dan dat er oorspronkelijke homohaat is. Bovendien proberen linkse kliekjes nog steeds iets als homohaat in de schoenen van alles wat rechts is te schuiven terwijl ze de echte homohaters met open armen ontvangen in Ter Apel. Overigens ken ik ook homo's die ook genoeg hebben van die regenboog LHBTnogmeerletters fratsen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Nou ja, dat bedoel ik, waarom moet ik daar wat van vinden? En daarmee bedoel ik waarom ik publiekelijk mijn verontwaardiging daarover moet uitspreken ( want daar komt het op neer, publiekelijk, bij de koffieautomaat en op de socials vol op het orgel tegen de homohaat gaan ). Gaan die mensen daarom homo's minder haten? Nee, natuurlijk niet. Ze worden alleen nog maar meer in hun gevoelens versterkt. Denk ik dan. En wat me ook tegenstaat is dat je als je je tegenwoordig niet openlijk hard uitspreekt tegen homohaat er automatisch vanuit wordt gegaan dat je zelf een hekel aan homo's hebt of geweld / vervolging tegen ze goedkeurt. Nou, sorry, ik doe niet mee aan dat spelletje. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
|
quote: Word je daar vaak van beschuldigd nu je zo standvastig bent om je nergens over uit te spreken? Ik spreek toevallig nooit over het thema homohaat, maar ben nooit daarop aangesproken. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 22-08-2024 12:42] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik heb, nou ja, had want ik heb erin gesnoeid, voor een deel redelijk activistische vrienden met de juiste mening ja. En ik ben een wargamer ( miniatuur & bord ) en ook in dat wereldje is het kleuren- en genderturven totaal doorgeslagen. Het is nog net niet zo dat je je vriendin aan de haren erbij moet slepen om een spel te spelen of een selfie met een "persoon van kleur" moet posten om te laten zien dat je groep zo divers is maar het is echt heel erg aan het worden. En online is het piling on als je zegt dat je een gewoon een spel willen spelen en dat als ze een vriendin willen ze maar de kroeg inmoeten ofzo. En dan denk ik, ja, ik wil gezellig een leuk spel spelen met leuke tegenstanders. Kan mij het geslacht, gender, geaardheid of afkomst nou schelen? Gooien met die dobbelsteen! Edit: het zijn vooral die argumenten van "oh, dus jij vind het niet erg dat....?" en dan die blikken erbij. Maar waarom moet ik bevestigen wat voor ieder normaal mens volkomen logisch is? [Dit bericht is gewijzigd door DuncanMcDane op 22-08-2024 12:48] Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
|
Kijk dat poepstampen, hormoonslikken en poesverbouwen geloof ik wel dat moet gewoon kunnen, maar wie gaat er nu met 53 jaar dobbelsteentjes gooien en met poppetjes spelen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Turken dobbelen veel, juist als ze oud zijn. Winter is coming |
|
Even normaal doen tegen Tieke. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja ik zat even stoer te doen. Ook dobbelen en poppetjes maken niet uit. Ik ga morgen een dag huppelend met een schepnetje beetje beestjes vangen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
[quote]Op 22 augustus 2024 17:32 schreef ElitE het volgende: Kijk dat poepstampen, hormoonslikken en poesverbouwen geloof ik wel dat moet gewoon kunnen, maar wie gaat er nu met 53 jaar dobbelsteentjes gooien en met poppetjes spelen.[/quote Ghe. Nou, weet je, ik ben zo onmeunig hard & heavy met m'n metal bezig dat de speelse kant er ook uit moet he. Yin en Yang, zen, creatief en kurk, dat soort dingen. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zou die homohaat bij die jongens misschien worden veroorzaakt door het feit dat ze te lelijk zijn om aandacht van de gay-community te krijgen? Ik bedoel, Lombrosohoofden. Je ziet dat en je denkt, daar is echt iets mee aan de hand. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
|
quote:Had elders al vernomen dat het woke-denken daar erg schijnt te zijn doorgeslagen. Ik dacht dat men overdreef en spoken zag. 'kBedoel, gender endezo heeft toch met seksualiteit te maken. En als een subcultuur nou net uit van seks verstoken incels bestaat... Dacht, dat gaat geheel langs deze deur. Maar niet dus. Begrijp me niet verkeerd. Ik heb nog een Warhammer-leger bij mijn ouders staan. Vind de meeste mensen die dergelijke spelletjes spelen alleen niet zo fijn in de sociale omgang; te serieus en compitetief. Heb ik ook met Magic. Leuk spel. Heb nog best veel liggen, maar ik vind het volk dat je treft gewoonweg vervelend. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ha Magic, ook ooit gespeeld, maar hetgeen wat echt veel geld waard is m'n studententijd verpatst en daar helemaal geen spijt van. Nu 25 jaar later verwacht ik eigenlijk dat alles vooral heel erg gemonetizeerd is: iedereen speelt dezelfde 3-5 decks die online aangedragen worden als zijnde het beste. Maar maakt verder niet uit eigenlijk, het was een goed middelbare schoolspelletje om met wat vrienden in de pauze of een tussenuur te spelen. Daarna nooit meer echt behoefte aan gehad. Winter is coming |
|
quote:Dit is wel een van de problem van het spel. Ook casual/budget-varianten worden snel genetdeckt omdat men gewoon te serieus en competitief is, wat weer prijsstijgingen van bepaalde kaarten in de hand werk, waardoor de goede decks alleen bereikbaar zijn voor mensen die willen investeren en verder dus geen leven hebben. Het spel wordt zelden nog om het spel gespeeld. Winnen is speltechnisch natuurlijk het doel, maar niet het doel op zich van het/een spel. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Bi-plus? Klinkt goed! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |