IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Wat een haat zeg, gelukkig is het topic bijna vol. [Homo's enzo II] Vorige pagina | Volgende pagina
Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 01-06-2013 22:14 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2013 22:12 schreef Count Steel het volgende:
Volgens mij is Fuzion ( ) gehackt, zijn toon is veel te agressief voor een vroom gristen.

Welk pootje moet ie straks gaan missen dan?


WMP
Usericon van WMP
Posted 01-06-2013 22:15 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2013 22:11 schreef Fusion het volgende:
Ik ben ook echt niet de enige die jou n schreeuwlelijk vol onzin vindt hoor . Maar goed ga maar lekker verder met klieren hoor. Er zijn er vast tussen die t vermakelijk vinden.


Ik pretendeer ook niet geen schreeuwlelijk te zijn. Mijn moeder (tevens mijn zus) zei het vroeger al: "WMP, wat ben jij een schreeuwlelijk". Jij liegt en zuigt, maar blijft volhouden dat je niet liegt en zuigt. Wees gewoon eerlijk en kom ervoor uit dat je een hypocriete, homohatende, liegende schijnheilige lafaard bent.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 01-06-2013 22:16 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 1 juni 2013 22:14 schreef Dying Embrace het volgende:
Welk pootje moet ie straks gaan missen dan?
die snap ik niet?


When your people matter, menstrual health matters


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-06-2013 22:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2013 21:54 schreef Sgeiterdt het volgende:
Volgens mij is Fusion stiekum jaloers op mensen die openlijk homo durven zijn.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 01-06-2013 22:17 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2013 22:16 schreef Fusion het volgende:
die snap ik niet?

dat kan kvellie wel uitleggen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-06-2013 22:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2013 22:17 schreef Dying Embrace het volgende:
dat kan kvellie wel uitleggen.


Ja, laten we Kwellie er bij roepen. Fantastisch plan.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 01-06-2013 22:33 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Jullie zijn raar.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-06-2013 22:37 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Je bedoelt queer?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 01-06-2013 22:46 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2013 22:37 schreef Onweerwolf het volgende:
Je bedoelt queer?

Was dat maar zo


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-06-2013 22:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

I can teach you.[/no strings..]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 01-06-2013 22:58 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Op 1 juni 2013 19:14 schreef nark het volgende:
Jammer is dat ja als gelovigen met dat soort argumenten komen ja, ik zat ook aan de drugs vroeger..oh ja joh, ik heb nooit wat gebruikt.
Maar ik was vroeger ook alceholist, oh ja joh,nou ik drink niet en ik rook niet en ik ben saai maar wel gelukkig zonder daarbij afhankelijk te zijn van iemand anders of een gemeenschap of hoe je dat ook maar noemt.

Volgens mij lopen er nu twee topics door elkaar heen trouwens, opvallent.....




Edit; ff srieuze vragf voor Fusion.
Wat is je mening over dit fenomeen dan: http://www.erv-amsterdam.nl/index.php
Ben ik wel benieuwd naar.


---------------------------------------------------------------------------------
als ik dit lees:


Dirk van Duijvenbode

Over het thema zegt Dirk: “Zonder in negativisme of frustratie te vervallen, willen we vanuit ons midden toch een aantal vragen stellen aan Paulus in zijn veroordelende opmerking over homoseksualiteit. De vormgeving van de preek is een brief die ik als voorganger, broeder in de Heer en als homo denkbeeldig aan Paulus verstuur. Daarin zullen elementen aanwezig zijn van waardering en verbondenheid. Er zit ook iets in van het verdriet en de vertwijfeling. Tenslotte zullen ook de kritische vraag en de toespitsing bij de gevolgen van dit Bijbelwoord niet ontbreken.”

Ben ik diep geroerd en snap ik t dilemma van deze broeders. Ik juig t uiteraard dan ook van harte toe.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kijk is an, krijg ik toch een ietsepietsie ander beeld van je dan dat er over jou vaak geschetst word hier.

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 01-06-2013 22:59]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-06-2013 23:00 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Had het ook gelezen. Jammer dat Fusion geen reactie geeft.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 01-06-2013 23:02 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Vandaar ook de "ietsiepietsie"

Maar ben nog steeds wel benieuwd naar Fusion zijn mening hier over.

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 01-06-2013 23:05]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 01-06-2013 23:07 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 1 juni 2013 23:00 schreef De Tegenpartij het volgende:
Had het ook gelezen. Jammer dat Fusion geen reactie geeft.



heuh Mark quote mijn reactie toch?


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 01-06-2013 23:08 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Sorry nark spellingscontrole maakt er Mark van.


When your people matter, menstrual health matters


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-06-2013 23:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik denk dat ze graag inhoudelijk willen weten wat je er van vindt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-06-2013 23:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En het liefst zónder spellingscontrole.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-06-2013 23:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-06-2013 23:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik vermoed dat we de lat nu iets te hoog hebben gelegd. Inhoudelijk én foutloos geschreven, dat moet geen gemakkelijke opgave zijn voor Fusbot.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 01-06-2013 23:29 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2013 23:26 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik vermoed dat we de lat nu iets te hoog hebben gelegd. Inhoudelijk én foutloos geschreven, dat moet geen gemakkelijke opgave zijn voor Fusbot.



Wat is jou mening daar over dan?


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-06-2013 23:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Over homo's die naar de kerk gaan?

Ik ben in alle gevallen tegen religie. Geen uitzondering.

Maar als men dat graag wil doen dan vind ik dat prima. Ik vind het wel stuitend dat er een zogenaamd dilemma is voor mensen die homo zijn en toch zich willen verdiepen in de mening van een of andere randdebiel die 2000 jaar geleden wat homofoobs heeft opgeschreven. Maar goed dat is hun pakkie-an natuurlijk.

Zolang ze er maar geen andere mensen mee lastig vallen. Wat natuurlijk knap lastig is voor reli's.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 01-06-2013 23:45 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 1 juni 2013 23:14 schreef De Tegenpartij het volgende:
En het liefst zónder spellingscontrole.



ik snap ut nog steeds niet. Ik schrijf dat ik t van harte toejuich en dat ik meeleef met zijn dilemma. Wat wil je specifiek nog meer horen?


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 01-06-2013 23:46 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 1 juni 2013 23:26 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik vermoed dat we de lat nu iets te hoog hebben gelegd. Inhoudelijk én foutloos geschreven, dat moet geen gemakkelijke opgave zijn voor Fusbot.
Vermakelijk hoe jij opvallend vaak in de wij-vorm schrijft


When your people matter, menstrual health matters


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-06-2013 0:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2013 23:46 schreef Fusion het volgende:
Vermakelijk hoe jij opvallend vaak in de wij-vorm schrijft


Krijgen we dat weer.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 02-06-2013 0:10 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

:')


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen