|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh sorry, ik bedoel: krijg ik dat weer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Epic trollskills ja. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: 100% met je eens! [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 02-06-2013 10:16] I am mine own redeemer...! |
|
O, zoete ironie! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
nee hoor... zal "zo, gebeurt meen ik niet vaak,"even weghalen, is de ironie die jij meent te zien weg... [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 02-06-2013 10:16] I am mine own redeemer...! |
|
En nog een stapje verder gênantlaan op. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
veel on topic reacties verder trouwens... I am mine own redeemer...! |
|
quote:En blijkbaar ontgaat het punt je weer eens totaal. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Sueele spanning hier, moet er eens een keer uit. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:Nee hoor, Fusion is gewoon een normaal persoon die o.a. gek op metal is en graag over levensbeschouwingen praat, en geen homofoob noch homohater is, maar wel als zodanig wordt neergezet door OWW en WMP. Waarbij OWW al vanaf de eerste keer dat ik hier poste grof en vooral zeer persoonlijk begon te doen, zonder dat ie ook maar wist van ik van homo's vind, gebaseerd op zijn eigen religiefobie. En WMP idem en die blijft maar roepen dat ik leugenachtig ben, maar op meerdere verzoeken om n onderbouwing van andere forumgangers alleen maar kon stamelen "ja ik kan de posts nu niet even vinden". De ironie is dat hij precies dat is wat hij allemaal van mij beweeert. De haatzaaiers hier zijn OWW en WMP. En ik ga er, zeer onchristelijke idd, gewoon lekker tegenin. When your people matter, menstrual health matters |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Serieus, die lui kan je beter negeren. Valt niet mee te discussiëren. Vaak ad hominem, nooit een argument. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Lijkt me beter om hinderlijke dingen te negeren dan terug begin te rellen, inderdaad. Verder iedereen graag ontopic, hou het in ieder geval een beetje inhoudelijk, en laat het voortdurende gescheld en gezeik onderling eens achterwege Hoeven wij hier de boel niet schoon te gaan vegen, thanks [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 02-06-2013 13:03] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ondanks dat ik n beetje de omgekeerde wereld vind, ik ga mijn best doen baas. When your people matter, menstrual health matters |
|
Waarom omgekeerde wereld? Niemand verplicht je om te reageren toch? Ondanks dat het af en toe ook wel vermakelijk is. Ik doe ook net alsof die rellende vrouwenmeppende lutser van een blauwekadettentokkie niet bestaat en het bevalt me prima. Lees zelfs z'n posts niet eens meer. Verder heb ik voor de ontopicheid niks tegen homo's. Ook niet tegen reli's trouwens zolang ze hun reli dingen voor zichzelf houden en mij er niet mee lastig vallen. [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 02-06-2013 15:51] |
|
Maar even serieus: wat is er nou mis met het feit dat een ander homo is? Niemand verplicht me om aan homoseksuele handelingen mee te doen, niemand staat zondagmorgen om half tien aan mijn deur om me er toe te bekeren, ik heb er niet ongevraagd les in gekregen gedurende 20 jaar onderwijs, er is nog geen oorlog uitgebroken omdat opstandige homo's zich verenigd hebben, en de planeet gaat voor zo ver ik weet aan allerlei menselijk gedrag naar de klote, maar niet door homoseksualiteit. What's the big deal? Begrijp me goed, als rasechte Eindhovenaar ben ik de eerste om iets 'gay' of iemand 'homo' te noemen, maar daar zit verder geen anti-homo-ideaal achter. Zie South Park met de term 'fag' . https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
|
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat een gezeik weer met onze nationale relnicht Paul de Leeuw. Waarom moeten er nou weer homoliedjes gespeeld worden op de spelen? Flikker toch een eind op met je statement. Sowieso het zonodig onder de aandacht moeten brengen van je geaardheid. Oeh Oeh, kijk mij eens homo zijn. Als hetero loop je ook niet de hele dag je sexualiteit te promoten. Hou je spelletjes gewoon binnen de muren van je eigen huis / slaapkamer en val anderen er verder niet mee lastig. Ik hoop echt dat heel 'Kleintje Pils' wordt opgepakt en de inmiddels leegstaande Greenpeace cel een poosje mag gaan vullen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Het ergste hiervan is nog wel het gezeik van mensen. Waar maak je je druk om? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Owja, je hebt gelijk. Nou, uuuh. Dan ga ik me maar eens verdiepen in al het andere belangrijke nieuws van de afgelopen dagen. Het schijnt bijvoorbeeld dat de huismus de meest voorkomende vogel in onze tuinen is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dit alles heeft uiteraard niks te maken met de zeer aanwezige discriminatie en haat waarmee homoseksuelen in Rusland te maken, en die mede wordt aangewakkerd door wetgeving en schandelijke uitspraken van hun president gedaan rond de Olympische Spelen... Kom op, zeg... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Neemt de massa's schijnheiligheid en hypocrisie jegens Rusland niet weg. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |