![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat beweer ik ook niet Mark ![]() ![]() |
|
quote: Toch heeft het afdraaien/degraderen van tonen buiten het hoorbaar bereik ook effect op het wel hoorbare gebied. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Dat zou erg knap zijn! Gezien het feit een hond tot 25Khz kan horen en de mens in ideale omstandigheden tot 20Khz ofzo.. ![]() Er zullen vast uitzonderingen zijn (dove honden of heel goedhorende mensen), maareh.. ruikt naar bullshit. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote:Jep klopt [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 31-10-2006 11:46] ![]() |
|
quote: Bij pasgeboren baby's is het 20KHZ pakweg, als je er zuinig meeomgaat het je tussen je 20/40ste nog tot 15 khz is me vertelt. met laag weet ik het niet eigenlijk! [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 31-10-2006 11:49] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Volgens mij gaat laag juist erg lang mee. Kan er ook mee te maken hebben dat je de echt lage frequencies ook nog 'voelt'. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Ik heb een vraag wat betreft de SLI techniek van Nvidia, ik weet niet of er hier mensen mee beken zijn? Maar het gaat dus om het volgende: Mijn moederbord kan de SLI techniek toepassen, dat wil zeggen 2 grafische kaarten tegelijk laten draaien dus het dubbele vermogen. Wat ik me nu afvraag moet je 2 exact dezelfde grafische kaarten gebruiken? En zijn er nog haken en ogen waar ik rekening mee moet houden? Against God and Government ![]() |
|
quote: En hoe zit dat eigenlijk met Gmail, weet iemand dat toevallig? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Max. 10 mb per bericht (inc. bericht zelf dus) ![]() |
|
quote: Thanx Babe ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Heb ik net een album van Muddy Waters gedownload, blijkt het in FLAC formaat te zijn gecodeerd, zijn er plugins voor winamp die zorgen dat ik dat kan afspelen, en zoja, iemand enig idee waar ik die moet zoeken? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: He gozer, lang niet gesproken. Maar geen WinAmp gebruiken, maar foobar2000. Die heeft built-in support voor een hoop gangbare formaten. Het programma ziet er heel spartaans uit, maar hij is goed in waar hij voor bedoeld is, namelijk het afspelen van geluidsbestanden. URL: http://www.foobar2000.org Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Gaan we doen dank je. ![]() En nee, sinds ik studeer heb ik veel minder tijd, en in de Baroeg kom ik ook zo vaak niet meer, simpelweg omdat er nog maar weinig vette gigs zijn. Vandaar. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Ik ken het probleem. Ik kan me eerlijk gezegd niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst in de Baroeg ben geweest, want er komt inderdaad weinig echt boeiends meer de laatste tijd. Zou alleen van het weekend wel gaan (Dutch Doom Day), maar ik zocht weer een heel mooi moment uit om ziek te worden... ![]() [/offtopic] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Als we dan toch off-topic gaan. Ik was ook van plan de zondag mee te pakken ja, Reverend Bizarre is altijd wel een feestje, maar ja, ik had zaterdag te veel gezopen, en was zodoende zondag veel te laat mijn nest uit gekomen, waardoor het nog maar weinig zin had om op de trein te stappen. Helaas helaas, volgende keer beter. Nog steeds tevreden met je baan e.d.? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Ja op zich wel. Had alleen vandaag precies een baaldag maar ja, die heb je zo nu en dan. Ik ben trouwens van plan om pakweg eerste kwartaal volgend jaar een huisje te gaan kopen (ik ben er alleen nog niet helemaal over uit wat het precies gaat worden, maar daar kan ik nog even over nadenken...). [nu echt /offtopic] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Dat moeten inderdaad 2 exact dezelfde kaarten zijn. Overigens word de rekenkracht natuurlijk niet verdubbelt, maar ik denk zo'n 70% op zijn meest. Je moet ook een erg ziek systeem (processor + geheugen) hebben wil je hier echt goed gebruik van maken + dat je 2 erg dure kaarten moet kopen wil je hier iets aan hebben want 1 mooie kaart heb je veel meer aan dan 2 van 300 euro. Wat ik niet weet is of deze teckniek toegepast kan worden op elke kaart. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Weet iemand wat ik met deze file aanmoet? Het schijnt het optreden van carnivore op wacken te zijn. mms://84.19.179.46/woa/woa2006_07.wmv ![]() |
|
quote: dat is een streaming file. in media player bij file kiezen voor url openen en dan die link erin plakken en dan doet ie het ![]() |
|
Aha, ok. Thanks! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Met welk (gratis) programma kun je video tracks van een DVD rippen om ze vervolgens om te zetten naar audio tracks op de PC? Alvast bedankt. ![]() |
|
![]() |
|
Iemand een idee hoe je een PDF omzet naar een ZIP file? mvg wk10 ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |