![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Gedownload ![]() ![]() |
|
quote: geen idee, ik beslis niet over die software (gelukkig voor het eind van het jaar nieuwer spul naar verluid) maar niemand dus? ![]() Je moeder. ![]() |
|
Hangt volgens mij van de website af, of de link naar de pdf binnen het window of in een nieuw window geopend word. in 2000 werkt IE6 prima hoor .. ![]() |
|
quote: Nee ligt aan je instellingen. IE 7 = extra --> internetopties --> programma's zelfde als firefox maar dan iets andere naam. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote:Waarom opent ie dan de ene keer extern andere keer intern? ![]() |
|
quote:A, @work.. ![]() |
|
Heeft iemand ervaring met het omzetten van .flv bestanden naar avi bestanden en zoja, welk programma heb ik daar voor nodig? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() |
|
Thanx! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Als ik in explorer meer dan 15 mp3'tjes selecteer verdwijnt elke optie om het met Foobar2000 te openen, het lukt dan alleen om het vanuit foobar zelf te openen. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? ![]() |
|
de cd kopen? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
of winamp gebruiken... ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
winamp werkt ook klote -gewoon files downloaden en later nieuwe opdrcht geven werkt veel makkelijker ![]() |
|
Ok bedankt ![]() ![]() ![]() |
|
Kun je de geselecteerde mp3's niet slepen naar foobar? ![]() |
|
Ja dat werkt wel, dan doe ik dat maar ![]() Edit: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 01-08-2008 17:25] ![]() |
|
M'n firefox doet de laatste tijd raar. Filmpjes beginnen niet of doen het maar even, er zit geen geluid meer bij, ook bij youtube. Maar met explorer werkt het prima. Hoe hoe hoe kan dat? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Heb hetzelfde probleem. Firefox 2.0.0.17 De oplossing: Chrome gebruiken ![]() ![]() |
|
of firefox 3 ![]() |
|
quote:Heb ik ook ja, volgens mij komt het door Flash in combinatie met Firefox. ![]() |
|
quote: Ik heb dus al versie 3.0.3 Ik dacht dat chrome het niet deed met vista? En ik dacht dat er nog een boel bugs in zaten. Misschien flash opnieuw installeren? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 07-10-2008 22:08] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Heb je ook dat als je over een youtubefilmpje euh een beetje heen en weer beweegt met de pointer dat ie dan sneller laadt? ik wel iig. en idd dat stotteren/geluidgezeik enzo. met ff3.nogwat nu en de vorigen ook. Maar weer es een andere browser pakken? ![]() |
|
Mja, ik ben verder erg tevreden over firefox, ik heb niet zoveel zin in een andere browser. Ooit ging alles prima, misschien een oudere versie proberen, of kan dat tegenwoordig niet meer? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 08-10-2008 7:14] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Nee, gewoon een goede browser gebruiken: http://www.microsoft.com/netherlands/windows/products/winfamily/ie/default.mspx ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |