|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Precies! prachtig ding! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
hmmm.. laat ik die ook maar eens checken.. Wordt schijtziek van WS_FTP_AMATEUR |
|
quote: Ik WIST wel dat die bestond! Thanx |
|
quote:Enjoy! Trouwens een tip: Om zelf PDF-files te maken hoef te tegenwoordig geen Adobe Acrobat meer aan te schaffen want die mogelijkheid zit nu ook in OpenOffice.org! |
|
quote: Inderdaad! Ik had gisteren OOo 1.1.0rc4 geinstalleerd en het ziet er als een tiet uit, zo mooi en overzichtelijk. Ik vind het allemaal veel logischer in elkaar steken dan 1.0.x, dingen kloppen gewoon met je denkpatroon en verwachtigen omtrent de functionaliteit. De HELP functie heerscht ook. Waar je ook zit in de menu's, je klikt op HELP en je krijgt pico bello uitleg. |
|
quote: Of je gebruikt FOP van Apache wat een XML gestuurde tool is waarmee je eigenlijk vanuit elk formaat direct PDF kan genereren. Leuke van FOP is dat het i.t.t. veel andere non-Adobe pakketten ook encryptie en bescherming van je PDF ondersteunt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hier een vraagje voor de hackers onder ons: http://www.freewebs.com/biotechchallenges/level504.htm?1252 deze link is een challenge bij een site om spelenderwijs te leren hacken. Nu zit ik al 2 dagen vast bij deze 5e challenge. Vrienden en anderen konden mij niet helpen. Ik zou zeggen, kijk er eens naar en zie of je de oplossing weet. Alvast bedankt voor de moeite. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Add: laat maar. Echt heel dom, het ging om een getal wat je moest maken met 3 cijfers door dee te vermenigvuldigen. 545 deed niets en 554 ook niet. ik had alleen 455 nog neit geprobeert.... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik maak sinds vorig jaar voor het bedrijf waar ik werk een nieuwsbrief voor de personeelsleden. Ik heb het geprobeerd in Word te maken, maar daar kan ik niet genoeg "spelen" met de kolommen en de afrastering. Ik klooi nu al een tijdje aan met Excel, wat op zich wel oké gaat, maar niet echt lekker werkt. Ik heb net van internet wat shareware gedownload van Adobe Pagemaker en Publish, maar ik heb 0 ervaring met dit soort programma's. Heeft hier iemand ervaring mee? En zo ja, wat is werkbaar voor een halve computern00b? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Adobe Acrobat misschien? Daarmee maak je PDF bestanden, die zijn erg prettig en werken op ieder platform. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Tja PDF heeft wel z'n pluspunten maar toch vind ik het persoonlijk erg beperkend. Not my choice. Laatst nog dit gelezen: PDF: Unfit for Human Consumption quote: [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 24-09-2003 16:15] |
|
quote: Acrobat heb ik geïnstalleerd staan op m'n pc op m'n werk. Deze gebruik ik eigenlijk alleen voor het omzetten van Word documenten in beveiligde .pdf files. Werkt het een beetje praktisch om een nieuw document in te maken... (heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd ) Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Heb je dan wel iets waarvan je zegt bij langere lappen tekst op een computer, ja dit leest lekker? Ik kan echt niks bedenken hoor... |
|
quote: Nee. Voor het opmaken van documenten raad ik toch PageMaker aan. Is het een gedrukte nieuwsbrief? Of is het een online nieuwsbrief? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Gedrukt.... tenminste... ik print um zelf uit Pagemaker heb ik gedownload staan. Is het ook een beetje simpel uit te vogelen hoe 't werkt? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Volgens mij maakt IM geen online document maar een gedrukte Nieuwsbrief. De regel: PDF files, which are typically big, linear text blobs that are optimized for print klopt niet helemaal. De grote blobs van tekst zijn niet door PDF veroorzaakt maar door het oorspronkelijke document opmaak. PDF is enkel een manier om een document platform onafhankelijk te vertalen en het gaat geen wonders verrichten t.a.v. slechte opmaak natuurlijk. En de vergelijking tussen PDF en online presentaties/websites slaat als een tang op een varken aangezien ze hele andere doelstellingen hebben. Edit: ongewenste auto smiley :p [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 24-09-2003 18:21] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jij snapt um Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Ik vond van wel. Heb in mijn studententijd veel boekjes/posters/flyers met PM gemaakt en had het snel onder de knie (sneller dan Quark XPress iig.) If memory serves me correctly kan je nadat je klaar bent je je PM document naar een PDF vertalen en hem als zodanig naar je lezers distirbueren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Thnxx iig. Ik ga het morgen 'ns uitproberen. Als ik het niet snap, hoor je het nog wel Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Heeft iemand CursorXp plus? |
|
Weet iemand een goed typproggie liefst freeware |
|
quote:Als in "Ik wil leren typen" of "Ik ben te lui en ik wil dat voortaan al mijn teksten uit zichzelf op mijn scherm verschijnen"? |
|
quote: 't zou wel een mooi proggie zijn, die opschrijft wat je denkt ofzo... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Neh, wordt niks. "NEUKEN, NEUKEN, NEUKEN, NEUKEN" Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |