![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Ander spel spelen , Diablo II kun je met gemak draaien en herscht meer :p ![]() |
|
quote: heh nee, vond diablo al nix. hou niet van die rpg rts ellende, geef mij maar first person en platformgames. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
II LOD is heerschend , probeer nou gewoon eens! ![]() |
|
quote: tis allemaal zo nadenken ![]() is niet mijn sterkste punt. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Valt zwaar mee hoor! Gewoon meer beuken en hakken! ![]() |
|
quote: dungeon keeper vond ik wel leuk, dat lijkt er een beetje op, toch? maar daar kon je ook 1st person. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
euhm kennik nie ... ![]() |
|
quote: Dungeon Keeper lijkt niet op Diablo II Lord of Destruction Bij dungeon Keeper moet je je eigen kerker bouwen, waar dan op een gegeven moment een groepje stoere adventurers doorheen komt lopen, ... dan moet je met jouw zelfgetrainde monsters en zelfgebouwde valkuilen die avonturiers tegenhouden. Diablo II is het omgekeerde ... ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
jaja, ik bedoel eigenlijk meer de manier hoe je op het spel kijkt, dus in dit geval van boven naar beneden, euh, net als c&c en simcity etc. hou ik niet zo van. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ja, ok. Maar wat is een goeie? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
FF een klein vraagje hoor, als je in Microsoft Windows Netwerk een computer selecteert dan krijg je in de linkerkant van je scherm de computernaam en eventuele opmerking (zoiets als Dit is mijn computer, ofzo). Hoe krijg je die opmerking daar? Ik heb zelf Windows 2000 Prof? ![]() |
|
Ik heb nu nog een probleempje... Mijn uplink snelheid (van mij naar het netwerk) is echt abominabel slecht, mensen van het lokale netwerk hier (10/100 mbit) kunnen maar met iest van 70 kb/s downloaden van mij, terwijl ik met zeker zo'n 600 kb/s tot 1200 kb/s van andere kan downloaden. Ook kan ik maar met 10 mbit/s een verbinding maken (als ik hem op 100 mbit zet wilt ie niets doen). Heeft iemand hier een oplossing voor, of zou het kunne liggen aan de netwerk kabel? ![]() |
|
quote: TnT 2 ondersteunt nou eenmaal geen T&L, dus dit is een spel wat je niet zult kunnen gaan spelen, tot op het moment dat je een geforce of een ati radeon of iets dergelijks in je computer plant. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Heb je misschien de UTP kabel gestript? en er weer opnieuwe zo'n uiteinde op gezet? Als dat zo is kan het zijn dat je niet alle 8 de draadjes goed hebt zitten. In dat geval zul je ff opnieuw moeten strippen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Nope, had er niks mee gedaan. Maar heb ff met een kabel geprobeerd van een huisgenote en daar doeed die het wel goed bij. Moet morgen dus maar een nieuwe kopen. ![]() |
|
quote: Je moet ook geen mesenger maar trillian gebruiken http://www.ceruleanstudios.com Gr Decrion aka Gollum aka Smeagol Up The Irons ![]() |
|
kut verkeerde gedeelte geqout ofzo was antwoord op de vraag : Messenger werkt noppes Tuurlijk werkt mesenger niet fatsoenlijk het windows!!!!!!!!!!! Trillian is beter, sneller, fijner en toegang tot msn,icq,aol,yahoo,aim Te downen van: http://www.ceruleanstudios.com Up The Irons ![]() |
|
Weet iemand waar ik de vb 6.0 ontwikkelomgeving kan vinden op het net, nederlandstalig? Al gezocht maar niet direct iets gevonden. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) ![]() |
|
quote:is dat wel vrij verkrijgbare software? REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
euh neen niet echt ![]() ![]() After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) ![]() |
|
Er zijn diverse programma's waarmee je illegaal software kan downloaden. Op internet sites zal je t niet snel kunnen vinden. En al zou het ergens te downloaden staan mag er hier geen linkje naar worden geplaatst hehe... Zenial ![]() |
|
EFFE BENADRUKKEN! ![]() quote: Trouwens, VB is toch Micro$hit software? Gebruik Free Software!! [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 24-04-2003 15:05] ![]() |
|
"This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Tis wel off-topic maar kon t niet laten. ^_^ Mooie user icon Dargull of moet ik zeggen Dunpeal? ^_^ Goede film. ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |