IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : Software Vraagje.... Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-10-2009 20:11 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, dat is het dus niet, ik kan wel internet op de pc aansluiten, maar wil ik dat ook? Want deze xp versie staat al op een andere pc en is dus al geactiveerd. Je mag toch maar 1 versie van xp per pc gebruiken?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 29-10-2009 21:02 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2009 20:11 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ja, dat is het dus niet, ik kan wel internet op de pc aansluiten, maar wil ik dat ook? Want deze xp versie staat al op een andere pc en is dus al geactiveerd. Je mag toch maar 1 versie van xp per pc gebruiken?


Als je telefonisch activeert hoef je hem toch niet op Internet aan te sluiten ?


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-10-2009 21:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mja, daar zit wat in, maar het lijkt me dat ze daaro wel kunnen zien of deze versie al geactiveerd is met hun systeem of ben ik nou heel paranoide?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 29-10-2009 21:31 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2009 21:04 schreef De Tegenpartij het volgende:
Mja, daar zit wat in, maar het lijkt me dat ze daaro wel kunnen zien of deze versie al geactiveerd is met hun systeem of ben ik nou heel paranoide?


Geen idee, daar kom je dan van zelf wel achter.
Het is het proberen waard lijkt me!


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-10-2009 17:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik zie dat toch niet zo zitten. Weet niemand een andere mogelijkheid, iets met een stiekem programmaatje of zo?

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 31-10-2009 17:17]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-10-2009 17:32 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Gewoon 75 euro betalen voor een legale XP-cd, ouwe krentenkakker dat je d'r bent.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 31-10-2009 17:37 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 31 oktober 2009 17:16 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik zie dat toch niet zo zitten. Weet niemand een andere mogelijkheid, iets met een stiekem programmaatje of zo?


Check je pm op andere forum


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-10-2009 17:38 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 31 oktober 2009 17:32 schreef XXL het volgende:
Gewoon 75 euro betalen voor een legale XP-cd, ouwe krentenkakker dat je d'r bent.


Die heheheheb ik toch ook, ik wil alleen dezelfde xp ook op een andere pc hebben.

Ik zal de pm checken, burzum!

edit: Check!

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 31-10-2009 17:39]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 01-11-2009 10:47 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2009 17:16 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik zie dat toch niet zo zitten. Weet niemand een andere mogelijkheid, iets met een stiekem programmaatje of zo?


Het ergste dat kan gebeuren is dat ze zeggen dat dat je hem niet mag activeren omdat de product key al in gebruik is.
Nee heb je, ja kun je krijgen...

quote:
Op 31 oktober 2009 17:32 schreef XXL het volgende:
Gewoon 75 euro betalen voor een legale XP-cd, ouwe krentenkakker dat je d'r bent.


Denk niet dat je als particulier nog een XP licentie kunt kopen.


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-11-2009 10:58 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2009 10:47 schreef Filth Lucre het volgende:
Denk niet dat je als particulier nog een XP licentie kunt kopen.


Mwah, als er nog een of ander computerboer een OEM licentie op de plank heeft liggen...


 


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 01-11-2009 12:28 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2009 10:58 schreef Forever After het volgende:
Mwah, als er nog een of ander computerboer een OEM licentie op de plank heeft liggen...


Dan moet je net mazzel hebben inderdaad.
Ik denk niet dat er nog veel meer rondslingeren.
Helemaal nu 7 uit is, is het wel gedaan met de verkoop van XP.


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-11-2009 21:09 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Volgende vraag. De pc van mijn eega heeft een aantal trojaanse paarden gehad. Met veel gedonder heb ik die uiteindelijk kunnen verwijdenr met spydoctor, maarrr. Nu is ie achterlijk traag. Als ik via ctr alt del naar processen ga, zie ik dat het gedeelte niet-actieve systeemprocessen 99% van de cpu vergt, als ik het goed snap. Maar die kan ik dus niet uitzetten, dat mag niet. Dan zie ik dat tasknogwat 01% gebruikt, dan zet ik dat uit en dan lijkt hwt goed te gaan. Totdat de pc uit en weer aan gaat, hetzelfde gelul. Wat kan het zijn?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-11-2009 21:12 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Kut mijn virusvault zit vol. Als er iets nieuws bijwil kan ik dat toevoegen maar dan is er kans op instabiliteit of zelfs een crash. Ik kan die vault nergens vinden...


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 25-11-2009 23:19 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2009 21:09 schreef De Tegenpartij het volgende:
Volgende vraag. De pc van mijn eega heeft een aantal trojaanse paarden gehad. Met veel gedonder heb ik die uiteindelijk kunnen verwijdenr met spydoctor, maarrr. Nu is ie achterlijk traag. Als ik via ctr alt del naar processen ga, zie ik dat het gedeelte niet-actieve systeemprocessen 99% van de cpu vergt, als ik het goed snap. Maar die kan ik dus niet uitzetten, dat mag niet. Dan zie ik dat tasknogwat 01% gebruikt, dan zet ik dat uit en dan lijkt hwt goed te gaan. Totdat de pc uit en weer aan gaat, hetzelfde gelul. Wat kan het zijn?


Je register is gewoon naar de haaien... je kunt er een repair overheen gooien, maar het beste is de bak opnieuw installeren en zorgen voor een goeie firewall / virusscanner...




De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-11-2009 18:48 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, maar waar we gisteren achter kwamen. Zij logt in met haar account, maar ik heb ook een account. Als ze op mijn account inlogt, dan is er niets aan de hand. Gaat dat register gedoe dan nog steeds op?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-11-2009 19:40 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2009 18:48 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ja, maar waar we gisteren achter kwamen. Zij logt in met haar account, maar ik heb ook een account. Als ze op mijn account inlogt, dan is er niets aan de hand. Gaat dat register gedoe dan nog steeds op?


Als het zo "simpel" is als je nu zegt haar account weggooien, een nieuwe aanmaken en nog eens kijken.


 


Trystys
Usericon van Trystys
Posted 26-11-2009 20:30 by Trystys Wijzig reactieProfiel van TrystysQuote dit berichthttp://myspace.com/koenders

quote:
Op 1 november 2009 12:28 schreef Filth Lucre het volgende:
Dan moet je net mazzel hebben inderdaad.
Ik denk niet dat er nog veel meer rondslingeren.
Helemaal nu 7 uit is, is het wel gedaan met de verkoop van XP.
Dat zal je tegen vallen. Veel werk computers voor thuis worden nog steeds met XP verkocht. Veel grote bedrijven werken nog steeds met XP omdat elke keer updaten naar een nieuwe versie veel geld, tijd en problemen met zich mee brengt binnen een bedrijf. En aangezien XP nog steeds een van de snelste systemen is willen veel mensen hem nog wel eens aanschaffen om hun werksituatie zoveel mogelijk na te bootsen in het geval dat ze programma's gaan gebruiken voor hun werk. Mijn pa bijvoorbeeld is er zo een. Ik ook. Voor nieuwe complete desktops is het inderdaad wel voorbij. Mijn pc kwam ook met Vista maar inmiddels heb ik een dual boot met XP nog steeds voor de meeste zware gebruiksmogelijkheden (opnames, mixen, videobewerking e.d.)


My friend, watch out for traitors...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-11-2009 2:32 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 25 november 2009 21:09 schreef De Tegenpartij het volgende:
Volgende vraag. De pc van mijn eega heeft een aantal trojaanse paarden gehad. Met veel gedonder heb ik die uiteindelijk kunnen verwijdenr met spydoctor, maarrr. Nu is ie achterlijk traag. Als ik via ctr alt del naar processen ga, zie ik dat het gedeelte niet-actieve systeemprocessen 99% van de cpu vergt, als ik het goed snap. Maar die kan ik dus niet uitzetten, dat mag niet. Dan zie ik dat tasknogwat 01% gebruikt, dan zet ik dat uit en dan lijkt hwt goed te gaan. Totdat de pc uit en weer aan gaat, hetzelfde gelul. Wat kan het zijn?


Gewoon herinstalleren is toch de beste optie. Er blijft vaak toch meuk achter als het systeem eenmaal geïnfecteerd is, wat de kans op een nieuwe infectie ook weer groter maakt.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 27-11-2009 12:22 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2009 20:30 schreef Trystys het volgende:
Dat zal je tegen vallen. Veel werk computers voor thuis worden nog steeds met XP verkocht. Veel grote bedrijven werken nog steeds met XP omdat elke keer updaten naar een nieuwe versie veel geld, tijd en problemen met zich mee brengt binnen een bedrijf. En aangezien XP nog steeds een van de snelste systemen is willen veel mensen hem nog wel eens aanschaffen om hun werksituatie zoveel mogelijk na te bootsen in het geval dat ze programma's gaan gebruiken voor hun werk. Mijn pa bijvoorbeeld is er zo een. Ik ook. Voor nieuwe complete desktops is het inderdaad wel voorbij. Mijn pc kwam ook met Vista maar inmiddels heb ik een dual boot met XP nog steeds voor de meeste zware gebruiksmogelijkheden (opnames, mixen, videobewerking e.d.)


Dat weet ik .
Haha, ik ben zelf systeembeheerder .
Ik had het dan ook alleen over het gegeven dat wanneer je nu nog als particulier een nieuwe XP licentie wilt aanschaffen.


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-12-2009 22:10 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 oktober 2009 20:11 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ja, dat is het dus niet, ik kan wel internet op de pc aansluiten, maar wil ik dat ook? Want deze xp versie staat al op een andere pc en is dus al geactiveerd. Je mag toch maar 1 versie van xp per pc gebruiken?


Na veel gezoek kon ik helaas mijn stokoude illegale xp disc niet meer vinden, dus voor de probeer de pc met legale xp op internet aangesloten en... het werkt! Ik heb dus hier nu 2 pc's met dezelfde xp disc geactiveerd. Woei!

Al die moeite...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 21-12-2009 17:48 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Wie weet hoe ik in Word 2007 van een alinea slechts één regel (de laatste) uit die alinea met 0,5 cm kan laten inspringen? De gebruikelijke TAB-knop heeft niet het gewenste resultaat, als ik de cursor voor het eerste woord van de regel die ik wil laten inspringen plaats en dan op TAB druk, zorgt Word ervoor dat de hele alinea 0,5 cm inspringt, en dat is niet de bedoeling..


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 21-12-2009 17:49 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Ja, dat weet ik.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 21-12-2009 17:52 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

:')

Zou je mij alsjeblieft willen vertellen hoe dat moet?


SQT
Usericon van SQT
Posted 21-12-2009 18:04 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 21 december 2009 17:49 schreef Psychonaut het volgende:
Ja, dat weet ik.
+1


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 21-12-2009 22:13 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Tsja. Tien Steentjes voor jou. :')


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen