![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
foto's van verschillende doorsnedes. zodat je bij elkaar een 3d model krijgt van het geheel. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
volgens mij is er geen programma die dat 'eventjes' voor je regelen kan misschien heb je hier wat aan http://www.daz3d.com/ http://www.cinema4d.nl/ In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
[spam] Firefox wil vandaag wereldrecord halen met meest gedownloade software in 24 uur. Dus allemaal vandaag even Firefox 3 downloaden. Hij is sowieso veel sneller en veel fijne en geen irritante nieuwe futures erbij. http://www.spreadfirefox.com/ [/spam] Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Er werd minder geheugen-inname belooft, maar ik ga hier toch echt van 45 naar 50Mb. ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Ik vind spam anders ook behoorlijk irritant. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
En het feit dat bepaalde add-ons niet compatible zijn ook. Hopen dat er snel updates komen voor de rest van mijn add-ons. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 18-06-2008 13:47] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Zijn er hier nog meer mensen die problemen hebben met het draaien van Adobe Bridge (CS3) op Windows Vista Premium (met 4GB geheugen)? Bij mij knalt 'ie er zo nu en dan spontaan uit. En aangezien die prutsers van Adobe de door mij veelgebruikte functie "File browser" uit photoshop gesloopt hebben sinds de introductie van Bridge... ![]() |
|
Wat moet ik precies doen in Bridge om hem te laten crashen? (Ik gebruik het nooit) Vista hiero ![]() |
|
quote: Eigenlijk vrijwel niets. Een map open zetten met een paar honderd high-res foto's en er een beetje doorheen bladeren.. ![]() |
|
Ik denk dat het probleem bij jou ligt, ik heb geen problemen. ![]() |
|
Komt dat niet door de anti-pedo plugin? ![]() |
|
quote: Misschien wel ja.. bij opstarten krijg ik al een melding (alleen bij Bridge, niet bij de rest van het CS3 Design Premium pakket) met de melding: "Voor deze toepassing is Intel Pentium 4, Intel Celeron, Intel Core Duo of een met Intel Core 2 compatible processor vereist (0/6/5894) De appolicatie kan zwak presteren. Bent u zeker dat u wenst door te gaan? Wat vreemd is aangezien ik een splinternieuwe pc met een Intel Core 2 Duo CPU E8400 @ 3.00 GHZ en 4 GB ram heb staan (waar helaas maar 3 GB ram van aangesproken wordt aangezien ik geen Vista 64 draai) ![]() |
|
quote: volgens mij is bridge juist makkelijker en beter... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
vraag: hoe komt het dat soms een pdf bestand in explorer wordt geopend als je hem van een website opens en een andere keer weer in acrobat reader? en hoe is het in te stellen dat het gewoon altijd in acrobat opent ipv een explorerscherm (met built in reader)? het gaat in dit geval om windows 2000 + oude explorer + acrobat reader 5.0 (en upgraden is geen optie ![]() Je moeder. ![]() |
|
Kiezen voor 'bestand altijd openen met...'. ![]() |
|
dat leek me ook de meest logische optie maar dat kon ik dus nergens vinden. het gaat dus ook om pdf's die op websites staan, niet vanuit een map op de pc ik weet dat dat mogelijk moet zijn maar waar staat dat anders dan met de rechtermuisknop? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-06-2008 19:25] Je moeder. ![]() |
|
je kan toch aangeven dat een bestand met een bepaalde extentie altijd door een bepaald programma wordt geopend... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
nope ofja, vast wel, maar waar vind ik dat, ik heb vanmiddag al van alles geprobeerd maar ik staar me der blind op. moet toch vet makkelijk zijn lijkt me ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-06-2008 19:28] Je moeder. ![]() |
|
quote: Firefox is het iig: Extra --> Opties --> Toepassingen Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
maar gaat dus over een antieke versie van exploder ![]() niemand? ![]() Je moeder. ![]() |
|
vraag anders eens aan wim ofzo ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ander vraagje nog: Weet iemand hoe je (op een Mac) Indesign zo in kan stellen dat wanneer je vanuit je koppelingen-lijst (met dat vinkje rechtsonder) direct een gekoppeld beeld opent om te bewerken je kan zorgen dat het beeld in Photoshop wordt geopend in plaats van in Voorvertoning (wat de standaard lijkt)? ![]() |
|
dat vinkje, je bedoeld dat potloodje? bij is dat standaard photoshop, geen idee of dat in te stellen is In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote:Waarom? WAAROM? ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |