|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Manometer! Die zijn mooi ja. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tja, betreffende Antivirussoftware lijken de meningen nogal verdeeld. Deze is destijds door een whizzkid geadviseerd, dus die heb ik maar genomen. Het gaat er meer om dat AVG normaal ook lang over de scan doet, maar niet in de registry blijft hangen. Ik heb ook het idee dat het iets anders is, en niet AVG. |
|
Wie kan mij helpen met mijn rebellerende Soulseek? Ik wordt namelijk telkens van internet gegooid zodra ik iets wil downloaden via soulseek. Ik heb draadloos internet, en er zijn daarna, als ik mijn verbinding wil herstellen, geen netwerken beschikbaar. Dus dan moet ik de pc opnieuw opstarten. Muziek zoeken kan ik wel, maar zodra ik op 'downloaden' klik, is het gebeurd. |
|
Volgens mij zit die poort dicht. Andere poort kiezen in soulseek al geprobeerd? Met U(Micron ja, ik weet het)Torrent heb ik dat ook op school. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: poort van je router open zetten. wat voor een heb je?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Uh.. een platte? "802.11g draadloze DSL-/kabelgateway-router" En ik heb geen idee hoe ik die poorten moet instellen, dus jullie zullen het me even moeten uitleggen alsof ik een..meisje ben? |
|
hmmmz.. als ik het merk wist dan kon ik wel achter komen hoe je er in cunt komen. Sorry kan je niet helpen. Weet joris hier niet meer van? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Belkin Wireless Cable/DSL Router |
|
Loop er even naartoe, als je die mogelijkheid hebt( straks is het niet bij je thuis en dan heb je waarschijnlijk ook niet de mogelijkheid erin te komen) en kijk even welk merk en type het is. Wat je alvast kunt proberen is om in een internet-browser 192.168.1.1 in de adresbalk in te typen. |
|
Merk en type heb ik toch net allemaal al verteld? Of ben ik nou gek? :p Voor de zekerheid: http://www.bol.com/nl/p/notebooks-pc-accessoires/belkin-wireless-cable-dsl-router/1003004004369932/index.html |
|
quote: Hoe moet ik die shit weten bij mij werkt het gewoon |
|
quote: ik zie op de site 192.168.2.1 staan voor als het niet werkt. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: hehehe ok papi IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Dat zie ik nu net ook staan. |
|
quote: Wat hip. En nu? |
|
quote: inloggen en veranderen alleen ik weet niet hoe ik het moet uitleggen van ver af/ nimbus? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Je krijgt dus een scherm van de router in je browser? Dan kun je inloggen, door op de inlog-button te klikken of een van de links aan de linkerkant. Als het goed is is er geen password opgegeven dus kun je gewoon inloggen door op submit te klikken. Dan moet je de poorten instellen, kijk naar een term als "applications" of in het Nederlands "toepassingen". Anders moet je even bij je firewall kijken. |
|
quote: Daar staat een lijstje met programma's onder en soulseek is aangevinkt. Is dat wat? Oh en daarnaast staat het type, en bij Soulseek is dat TCP, bij de anderen behalve 1 is dat UDP. Ik roep maar wat hoor, misschien is het relevant. [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 26-01-2009 14:54] |
|
Mannen! Hallo! Damsel nog steeds in distress hierzo! |
|
Format C. Werkt altijd. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Kijk hier eens, zoek je type van je router op en selecteer deze dan, dan selecteer je de toepassing, Soulseek dus. http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 27-01-2009 20:29] |
|
Appel blijft mij spammen dat ik Bonjour moet installeren en heeft voor mijn gemak het vinkje ook alvast maar aangevinkt staan. Iemand hier enige overtuigende redenen waarom ik dat zou moeten doen? Ik heb namelijk geen enkel idee wat het is en welk een vreugde het mij zou kunnen schenken.. |
|
ik gebruik t zodat mn pc in de andere kamer ook mn printer kan gebruiken, verder zou ik geen idee hebben wat je er aan hebt |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |