|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: laat maar komen die handel! laatste wist ik niet, hoge verwachtingen toch wel |
|
Leviathan. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Releases die al officieel bevestigd zijn waar ik benieuwd naar ben: Alcest - Shelter Self Defense Family - Try Me Iced Earth - Plagues Of Babylon Indian - From All Guilt Mogwai - Rave Tapes Warpaint - Warpaint Woods Of Desoltation - As The Stars Cynic - Kindly Bent Free To Us Behemoth - The Satanist Ulver / Sunn O))) - Terrestrials (!!!) [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 06-12-2013 10:11] |
|
Eens met LV! En ook erg benieuwd naar Memoria Vetusta III. |
|
Een nieuwe Alcest en Woods of Desolation? Hell yes! Behemoth ben ik ook erg benieuwd naar Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Pantokrator - Incarnate Worldview - The chosen few Sinbreed - (nog geen naam) Solomors - Depravity's demise Alcest - Shelter Saving Grace - The Urgency blind guardian - a sign of hope [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 06-12-2013 11:34] |
|
Gorgoroth Laatste Twilight album Nieuwe Ortega ook. |
|
Vektor Abigor Urgehal Mysticum Endezzma Lost Soul Nocturnal Breed Svarttjern Perdition Temple Benighted Krisiun Gorod 1349 Mayhem Kampfar Dawn Helheim Warfather Noctem Testament Overkill Anthrax Cephalic Carnage Onbevestigd, splits en ep's: Myrkskog Vital Remains The Konsortium Toxik Slayer Nifelheim Aura Noir Absu Isvind Taake The Crown Djerv Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Welke van de 3 opties gelden voor hen? |
|
Rond mei - juni komt via Century Media een nieuwe langspeler van Miasmal. |
|
quote: Absu een nieuwe full length en Taake een split met Endezzma. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Tenhi. Nasheim. |
|
Aborted |
|
quote: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Dat had ik liever andersom gezien. |
|
quote:Die maken toch nooit meer een 2e Deathmachine. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: .amzzednE tem tilps nee ekaaT ne htgnel lluf ewuein nee usbA |
|
Nieuwe Cult of Fire al genoemd? Siked om deze. |
|
quote: |
|
quote:Dank je wel, ik voel me nu zo gelukkig! |
|
Ben bang dat volgend jaar gaat tegenvallen t.o.v. 2013. Tot nu toe: -Behemoth. Kan alle kanten op. -Alcest. Waarschijnlijk te weinig metal, teveel zeikerigheid. -Periphery. 1 keer luisteren voor de grap, daarna nooit meer -Pain of Salvation. Jippie, nog een akoestisch album van een ooit gave band. -Devin Townsend. Hopen dat Casualties of the Cool geen tweede Ki wordt. Eindelijk Z2 uitbrengen zou een hoop goedmaken. -Sonata Arctica. Laatste was zo slecht dat deze alleen maar kan meevallen eigenlijk. - Blind Guardian. Altijd wel vermakelijk, maar waarom nou weer met zo'n fucking orkest erbij? Hoog speculatiegehalte: - Deathspell Omega? Nog nooit zo lang geduurd tussen full-lengths, dus wordt wel tijd vind ik. - Nieuwe Opeth later in het jaar zou met niet verbazen, maar het wordt waarschijnlijk weer iets in het verlengde van Heritage dus is maar weer afwachten of het wat wordt. |
|
quote: U vraagt, wij draaien. |
|
quote: Dat onthoud ik! |
|
quote: Misschien is hun laatste werk zo complex dat ze het zelf niet meer snappen Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Lol, ze hebben een soort complexiteits-singularity bereikt waar geen enkel geluid nog aan kan ontsnappen. Een blackmetal hole. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |