|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Tussenstand: Januari 1. Alcest - Shelter 2. Murmur - Murmur 3. Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra - Fuck Off Get Free We Pour Light on Everything 4. Indian - From All Purity 5. Hexis - Abalam Een top 5, aangezien de releases die lager gescoord hebben sowieso niet in de jaarlijst zullen verschijnen. Woods Of Desolation zit hier nog niet bij omdat die nog maar drie keer is gepasseerd bij mij, maar dat is een fantastische plaat! |
|
Mager maandje: > Aenaon - Extance > Behemoth - The Satanist > Periphery - Clear > Hymns - Hyms > Malthusian - MMXIII Eerste tegenvaller: Alcest. [Dit bericht is gewijzigd door adeia op 06-03-2014 19:42] |
|
Only Avichi ist r34l!! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Dat klinkt niet verkeerd nee. |
|
Bong - Stoner Rock "Wachtend op het tweede akkoord, dat er nooit kwam..." |
|
zeker en vast een uitkijker is het langverwachte album van Zweedse blackmetalproject Nasheim. Na een paar demo's en splitcd's komt er nu dus eindelijk een full length uit. Als het een beetje in de lijn ligt van Evighet of Untergang, zal het een hoogstaand werk van episch zwartmetaal worden. Uitkijken dus voor Solens Vemod, dat op 14 februari onder Northern Silence gereleased wordt. |
|
quote: ook benieuwd naar! |
|
"Vietah - Tajemstvy Noczy" wordt ook wel wat interessants denk ik : ) I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
1. Lvcifyre - Svn Eater 2. Aenaon - Extance 3. Have A Nice Life - The Unnatural World 4. Hexis - Abalam signature |
|
Beste reeds verschenen dit jaar toch echt MaYaN en Sammath No Pain, No Gain |
|
quote:Dat meen je niet. (': A priori de meest zaaddodende zooi tot nu toe. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Leuk; Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra - Fuck Off Get Free We Pour Light on Everything Grouper - Ruins Sun Kil Moon - Benji Tropic of Cancer - Restless Idylls Autumn for Crippled Children - Try not to Love Everything you Destroy Burial Hex - The Hierophant Manes - Be All End All Laster - Verste Verte is Hier Bohren & der Club of Gore - Piano Nights Misschien; Warpaint Darkspace - Dark Space III I Nothing Interpol - El Pintor Swans - To Be Kind Lantlôs - Melting Sun [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 07-12-2014 21:41] |
|
De nieuwe Have a Nice Life stelt niet teleur! "What binds us to our grief, binds the sculptor to his clay." |
|
Tot nu toe: Avichi The Kennedy Veil Lvcifyre Aenaon The Vintage Caravan Behemoth Svarttjern Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Deze plaat gaat bij mij hoog eindigen dit jaar; effe door de zang heenluisteren... |
|
quote: Die Sammath is echt treurigmakend slecht. Dat je als Nederlandse band nu nog aan komt kakken met een uitgekauwd oorlogsthema spreekt alvast boekdelen over het gebrek aan echte inspiratie. Op de frontpage krijgt deze een belachelijk overdreven review: On-Nederlands goed, Internationale allure, etc, etc... was die van jou? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Beide niet gehoord, maar ik weet vrij zeker dat die MaYaN nog net een tikje suffer en ongeïnspireerder is dan die Sammath. Moeilijk gewoon. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
C'est impossible! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Had er tot aan jouw posts nog nooit van gehoord. Wonderlijk geheel. Ik ga het maar niet opzoeken, denk ik. |
|
quote: Neen, die heb ik niet geschreven No Pain, No Gain |
|
quote:Als Kwelgeest het kut vindt moet het wel goed zijn. |
|
Ik ben wel naar MaYaN geweest vorige week, verslag staat online... Kun je eventueel zonder te luisteren een indruk opdoen No Pain, No Gain |
|
quote: Nee. quote: Net toch even een stukje op YouTube gekeken van die show nadat ik zag dat er een oude bekende in speelt. Hoe dan ook, niet mijn ding, hetgeen de genreomschrijving 'Symphonic Death Metal' me direct al deed vermoeden. |
|
quote:Echt? Met die gaye keyboardjes. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |