|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ligt het aan mij, of hebben die bekkens een vreemd geluid? Klinkt alsof ze halverwege afgekapt worden, ofzo, waardoor het op een ruis met heel korte onderbrekingen lijkt. Misschien is het een bepaalde techniek, geen idee. Ik vind het erg vervelend klinken. Niet benieuwd naar als het album ook zo klinkt. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 14-03-2014 22:57] |
|
Vooral een saaie band, Nightbringer Nieuwe Conan is vet! Ook blij met de heruitgave van Horseback Battle Hammer. |
|
quote:Zeker niet. Ik zou het vaker moeten luisteren. Goed: Blut Aus Nord - Debemur MoRTi Bohren & Der Club of Gore - Piano Nights Gnaw Their Tongues & Alkerdeel - Dyodyo Asema Have a Nice Life - The Unnatural World Hexis - Abalam Hypothermia - Självdestruktivitet Född Av Monotona Tankegångar IV: Warakumbla Nothing - Guilty of Everything Warpaint - Warpaint Vaker luisteren: Conan - Blood Eagle Gridlink - Longhena Nadja - Queller Nebelung - Palingenesis Plebeian Grandstand - Lowgazers Sunn O))) & Ulver - Terrestrials Woods of Desolation - As The Stars Benieuwd naar: Avichi - Catharsis Absolute Radar Men From The Moon - Strange Wave Galore Sun O))) - LA Reh 2012 [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 17-03-2014 21:34] |
|
quote: Heb mensen horen zeggen dat ze het beter vinden maar na vergelijking met de vorige komt hij over de hele lijn ongeveer gelijk uit bij mij. Geen echte uitschieters erop en een vrij vlak geluid. wouter023 |
|
quote: Typische Conan sound wel maar met vettere productie. Zou em zeker een kans geven. |
|
quote: +1 |
|
Weinig nieuws onder de zon maar ik vind de drums een stuk beter, vooral op Gravity Chasm zit er een lekkere swing in. Stoner/sludgeliefhebbers: echt, ga Crystalline van Hark checken. Een nieuwe band van Jimbob (ex-Taint), ontzettend sterke en muzikale plaat. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 15-03-2014 12:42] |
|
Een muzikale plaat... wat een vreemde term.. een pleonasme bijna. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
De nieuwe Conan heerst behoorlijk hard. Inderdaad een veel betere sound dan op Monnos. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik verkies toch eerder Monnos, maar de nieuwe plaat moet nog steeds wat bezinken. Vind het sowieso wel enorm vet, maar Monnos was toch echt briljant. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 15-03-2014 19:56] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik vind Hark tegenvallen. Die twee Taint platen waren echt geniaal, Hark heeft minder hooks, te weinig nummers. |
|
quote:Srsly? Vergeleken met het vorige werk zuigt het echt behaarde drollen. |
|
Tot nu: 1. Alcest - Shelter 2. Bohren & der Club of Gore - Piano Nights 3. Sunn O))) - LA Reh 012 4. Woods of Desolation - As the Stars 5. Sunn O)))\Ulver - Terrestrials 6. Idian - From All Purity 7. Sun Worship - Elder Giants 8. Mourning Dawn - Les Sacrifies 9. Transatlantic - Kalestoscope 10. Hexis - Abalam Nog wat beter luisteren: Benighted - Carnivore Subline Cynic - Kindly Bent to Free us Ea - A Etilla Grand Magus - Triumph and the Power Murmur - Murmur Kampfar - Djevelmakt Svarttjern - Ultimatum Necrophilia Wel leuk maar niet genoeg: Behemoth - The Satanist Babymetal - Babymetal Iskald - Nedam og Nord Legion of the Damned - Ravenous Plague |
|
quote: Inmiddels volledig te streamen via de 3Voor12 Luisterpaal. |
|
Er komt ook een nieuwe Alda aan lees ik net. Tahoma was super. Voor liefhebbers van WITTR en vergelijkbare bands uit de Cascade Range. [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 17-03-2014 21:28] |
|
1. Babymetal - Babymetal 2. Lvcifyre - Svn Eater 3. Archspire - The Lucid Collective 4. Avichi - Catharsis Absolute 5. Whispered - Shogunate Macabre 6. Harcore Anal Hydrogen - The Talas of Satan 7. Kampfar - Djevelmakt 8. Artists Are Idiots - Kill It With Fire 9. Aenaon - Extance 10. Monument Of Misanthropy 11. Have A Nice Life - The Unnatural World 12. Frozen Ocean - The Dyson Swarm 13. Tengger Cavalry - Ancient Call 14. Hexis - Abalam [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-03-2014 22:38] signature |
|
quote: Ik ben even de regel opzoeken waaronder ik je kan bannen hiervoor... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
die hebben nog geen regels snap je? SNAP JE? signature |
|
quote: Bart, het is nog geen 1 april! |
|
jaja, dat zeiden ze ook toen ik Amaranthe in mijn top 10 zette signature |
|
quote:Ik kan het wel begrijpen. Vooral de refreins van de meeste nummers zijn best leuk. Dat power metalnummer is een stuk beter dan vrijwel alle power metal die ik gehoord heb. Die zogenaamd harde metalstukken zonder zang, de elektronica en die achtergrondzanger(esje)s verpesten het. |
|
quote: Samengevat: een nummer 1-positie verdient het niet Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Niet eens een vermelding in deze topic, wat mij betreft, maar ik wil best geloven dat Hypnos al die foute stukken ook echt leuk vindt. |
|
als het fout is, dan graag heel goed fout. Zoals Amaranthe, Imaginary Flying Machines, Ultra Vomit of Artists are Idiots [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-03-2014 23:13] signature |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |