|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Cheers Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
iemand Solens Vemod, de nieuwe van Nasheim al gehoord? Zit zeer goed in mekaar! |
|
Gehoord inderdaad. Klonk niet verkeerd, maar is niet direct blijven hangen. Gaat wel zeker vaker langskomen hier. |
|
quote: Ja bij mij ook. Feit is wel dat we er lang genoeg mogen op wachten hebben:p |
|
Bast - Spectres is hier plaat van het jaar tot nu toe. |
|
Er komt een nieuw Spectral Lore album dit jaar: https://soundcloud.com/i-voidhanger-records/spectral-lore-a-rider-in-the I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
signature |
|
Oh, de nieuwe Nasheim is zo fijn. "What binds us to our grief, binds the sculptor to his clay." |
|
quote: yes zeer tevreden van. hoewel zo één of andere cover nog n mooie bonus zou geweest zijn (gelijk die compilatie van nasheim met die bathorycover achteraan), maarja je kan't ni allemaal hebben:p |
|
Wat is er zo goed aan? Leuk voor op de achtergrond, maar niet bijster boeiend dacht ik. |
|
quote: Dat idee heb ik ook. Het is allerminst slecht, maar blijven hangen doet het (nog) niet hier. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Hm, ik vind eigenlijk alle riffs wel gelijk pakkend. De productie is ook fijn, en de vocalen zijn misschien niet bijzonder vernieuwend, maar wel sterk uitgevoerd. En het geluid van de cello in het laatste nummer is super nice. @ Percht: die Bathory cover ken ik niet. Zal 'm eens opzoeken. [Dit bericht is gewijzigd door Morumbar op 21-02-2014 14:29] "What binds us to our grief, binds the sculptor to his clay." |
|
Ligt hier nu ook op, op het eerste gehoor vind ik het ook niet helemaal fantastisch. Niet slecht, maar net iets te vrijblijvend. Ik had beter verwacht... |
|
Er zitten een paar gave riffs op, maar blijft over het algemeen inderdaad te weinig hangen. Niet echt spannend (genoeg). Dit vind ik daarentegen wel spannend (atmos black met wat sludge hier en daar): http://sunworship.bandcamp.com/ [Dit bericht is gewijzigd door Reynaerde op 21-02-2014 15:01] |
|
quote: 't heeft ook een beetje te maken me 't tfeit dat het zo lang geduurd heeft eer hij gereleased was:p plus een beetje nostalgie maar da's dan enkel op persoonlijk vlak |
|
quote: 't is blood, fire, death en hij verschijnt op de compilatiecd Evighet/Untergang (2004) |
|
Thanks. En, ik weet niet, ik vind 't een goeie plaat. "What binds us to our grief, binds the sculptor to his clay." |
|
quote: die split met Unru was heet signature |
|
Twee nieuwe tips: Morbus Chron - Sweven Deze Zweden hebben een zeer sterke tweede plaat uitgebracht waarop er death metal met een progressieve vibe gespeeld wordt zonder het authentieke geluid te verliezen, ook door de productie van Fred Estby. Luisteren: It Stretches In The Hollow Gridlink - Longhena Ik zeg het zonder twijfel, een grindcoremeesterwerk. De 22 minuten bevatten belachelijk veel informatie op een hoog tempo maar toch krijgen ze het voor elkaar om er ontzettend veel diepte en melodie in te brengen. Stream van de volledige plaat: Longhena [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 21-02-2014 21:28] |
|
Telepathy. instrumentale Sludge/post metal uit de UK. https://soundcloud.com/devouter-records/cystine-knot |
|
quote: Beiden leuke tips |
|
And It Rains - Lost Rehearsals If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Zo, vandaag de Gnaw Their Tongues - Alkerdeel split gekocht. Machtig gaaf, aanrader! |
|
Artificial Brain - Labyrinth Constellation Ergens tussen Wormed en Gorguts in. Erg bruut spul! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |