|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Wil je een handtekening? |
|
Morbus Chron - Sweven De eerste vrijgegeven track is fantastisch! Vandaag ook weer twee goede albums gehoord: Impure Wilhelmina - Black Honey Dephosphorus - Ravenous Solemnity (Deathspell Omega-riffs in een grindcorecontext, maar er is genoeg ruimte voor heerlijke grooves en beukmomenten) [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 07-02-2014 22:37] |
|
|
|
1. Lvcifyre - Svn Eater 2. Avichi - Catharsis Absolute 3. Kampfar - Djevelmakt 4. Whispered - Shogunate Macabre 5. Aenaon - Extance 6. Have A Nice Life - The Unnatural World 7. Hexis - Abalam en voor wie het extreem moet op Housecore Records Hymns [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-02-2014 0:06] signature |
|
Is die Lvcifyre echt zo goed? Een track gehoord, op zich wel gaaf, maar had nog geen neiging het album te luisteren. Toch maar eens doen dan Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
yes! al denk ik dat die Avichi wel er bovenuit zal groeien signature |
|
quote: Die heb ik ook moet ik nog naar Bart sturen voor de verdeellijst Deze plaat is vorige week uitgekomen, niet alles; maar veel klinkt erg aardig [Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 12-02-2014 8:35] No Pain, No Gain |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 12-02-2014 8:41] No Pain, No Gain |
|
quote: Betekent dat dat de nieuwe Gridlink ook onze kant op komt? Dat is namelijk van hetzelfde label. Andere plaat die ik steeds beter vind worden is deze: Radar Men From The Moon - Strange Wave Galore Instrumentale rockband uit Eindhoven. Eerst echt psychedelische rock, nu lijken ze meer krautrock in de muziek te stoppen. Korte plaat, maar daarmee staat er ook helemaal niks overbodigs op. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 12-02-2014 11:11] |
|
quote: Inderdaad solide werkje Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
De nieuwe Glitch Mob valt me enorm tegen. Feitelijk hebben ze gemakkelijke dnb/brostep gemaakt terwijl Drink the Sea erg avontuurlijk was. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik verheug me op de nieuwe Agalloch, The Serpent & The Sphere. Release in Mei. |
|
"Mons Veneris - Awakening my Dark Soul" komt begin Maart uit : ) Verder, voor de geïnteresseerden, de drie Skogen albums (Zweedse atmosferische black metal, zo ongeveer) worden uitgebracht op pro-tape, en er komt een nieuwe album van de band aan, 'I Döden' getiteld. Metal-Archives pagina: klik [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 12-02-2014 14:09] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
was me ook opgevallen ja http://www.zwaremetalen.com/nieuws/28554/Skogen-stelt-I-Doden-voor.html signature |
|
25/03 Horseback - Piedmont Apocrypha http://threelobed.bandcamp.com/album/piedmont-apocrypha http://antigravitybunny.com/?p=8804 |
|
het Nasheim album Solens Vemod komt morgen uit (zie een aantal posts hierboven voor meer info) |
|
De nieuwe Benighted is een onmogelijk brute plaat geworden. De eerste plaat dit jaar waarvan ik na de eerste luisterbeurt al zeker wist dat ik 'em zou gaan aanschaffen... NIET VERKRIJGBAAR op vinyl dus. Narcotic Wasteland van Dallas (van Nile) is ook erg vet, mooie solo's vooral (Keeping up with the Jones). Weet mij meer te boeien dan de laatste Nile alvast. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
@Percht: Dat is het Liegebeest of niet? Vet! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Ah, toch ook een CD-versie. Ik dacht dat het een vinyl only-release werd. Al moet ik zeggen dat ik "A Plague of Knowing" nog niet helemaal heb laten bezinken. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nieuwe Bird Eater...bam! |
|
Heerlijk nummer en officieel uitgebracht op 1 januari. Mag dus niet ontbreken in het 2014 topic. |
|
quote:Dus geen tip en wel offtopic. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Of: Tip: deze plaat is <zus en zo>. Ik vond 'm erg tegenvallen, dus tenzij <zus en zo> je aanspreekt, kun je deze misschien beter overslaan. Da's ook een tip. "What binds us to our grief, binds the sculptor to his clay." |
|
quote: Meer on topic dan deze post en degeen die ik quote Het kwam eigenlijk omdat ik hem eerderop tipte maar, nu ik hem gehoord heb, spijt heb van de tip. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |