|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe Kampfar net binnengehaald. Daar begin ik 2014 maar ff mee Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Oja, die nieuwe Blut Aus Nord, dat wordt er wel eentje om in de gaten te houden. |
|
quote: I kneuw, nog geen tijd gehad om te beluisteren en te reageren I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Wees blij. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Benieuwd naar Behemoth, Dirge en Hexis. Verder geen idee wat er allemaal nog gaat uitkomen... |
|
quote: Hexis valt tegen. Klinkt precies hetzelfde als de Rorcal van vorig jaar, maar dan zonder afwisseling. |
|
quote: Neen man, zal best een lollig plaatje worden. Dat was de vorige ook. Beter dan Fuck the Facts :v I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Dat Rorcal heb ik schandalig genoeg nog niet beluisterd. Straks eens binnenhalen, want naar het schijnt is het wel een beestig goede band. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 08-01-2014 16:47] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: inderdaad ja niet fout genoeg en te weinig ballen, kleine mossel en minivisje signature |
|
quote: Ben ik het mee eens! maar toch ga ik hexis ook nog aanschaffen REALLY OHH REALLY? |
|
quote: niet mee eens, ik vind Hexis net iets beter dan Rorcal (al vond ik die ook heel goed), net de aangehouden donkere sfeer die het hem doet voor mij |
|
Murmur - Murmur (17 januari) De track Zeta II Reticuli is al op de website van Terrorizer te beluisteren en dat maakt me benieuwd naar meer. Black metal met heel veel jazzinvloeden in het drumwerk. Die plaat van Hexis is heel gaaf. Weinig variatie, maar dat is voor een plaat van 26 minuten geen enkel probleem. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 08-01-2014 23:21] |
|
Dad Metal Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Murmur Behemoth Blut aus Nord Avichi Gorgoroth Ulver/Sunn 0))) Midnight Odyssey Hopelijk (laatste) werken van Nachtmystium, Twilight en Leviathan. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 11-01-2014 11:44] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Hoort in een ander topic. Dat weet je zelf ook, stumper. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:Weet jij iets meer over de nieuwe Leviathan? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:Niet meer dan wat ieder ander in alle redelijkheid kan weten: ding komt als het goed is eerste kwartaal 2014 via Profound Lore. Maar het uitstellen gaat nu al even door, ik zet niet te hoog in. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:JA! https://soundcloud.com/profoundlorerecords/avichi-lightweaver Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Wat een eer dat je wat tijd voor mij hebt weten vrij te maken (in je doorgaans zo drukke leventje) om mij iets te vertellen wat ik al wist... bedankt hoor [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 11-01-2014 20:00] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Sleep, Goatsnake en OM. Edit: en Lowrider. Swans wellicht ook. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 11-01-2014 19:33] You have time. You are doing fine. |
|
Sleep & OM, wist ik niet. Cool! |
|
Beste nieuws in tijden. http://alibi.com/music/46111/Go-to-Sleep.html quote: Verder zie ik ook ZEER uit naar de nieuwe Empyrium. You have time. You are doing fine. |
|
Fuck, geweldig! En ook siked voor nieuwe Goatsnake en vooral Swans. Melvins mag ook weer wat eigen muziek op plaat zetten. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Empyrium ook al. Mooi man. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |