|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
de nieuwe The Glitch Mob, ik verwacht er heel veel van Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat kan inderdaad best nog leuk worden! Er komt ook een nieuwe Entombed aan, blijkbaar. Leuk. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Heb ik es iets van gehoord. Je bedoelt toch niet die re-issues hoop ik? |
|
quote: Klinkt bijzonder lekker. Nog nooit van de band gehoord. |
|
quote: ze brachten een aantal jaren terug een split uit met Angantyr, good stuff! |
|
Pyrrhon gaat voor mij het album van het jaar maken in 2014 |
|
quote: Het nummer vanop deze split ook al kunnen beluisteren en bevalt me zeker ook, al is dit nieuw nummer toch nog van een hoger niveau naar mijn mening. |
|
Klinkt als GAZA, komt in 2014 uit op Deathwish... |
|
Down From The Wound komt met een nieuwe plaat en die klinkt wel prima. Brutal death metal met zeker wat goede slams hier en daar. |
|
Wat ik al weet qua releasedata: 01-13: Alkerdeel & Gnaw Their Tongues ep 01-17: Drudkh / Winterfylleth split 01-20: Mogwai - Rave Tapes 01-21: Alcest - Shelter 01-27: Kampfar - Djevelmakt 02-14: Woods of Desolation - As The Stars 02-24: The Wounded Kings - Consolamentum 02-28: Conan - Blood Eagle 03-17: Crippled Black Phoenix - White Light Generator En ook siked dit jaar: Blut Aus Nord, Empyrium, Godflesh, Hateful Abandon, Lantlos, Menhir, Nachtmystium, Nebelung, Nokturnal Mortum, Self-Inflicted Violence. |
|
Zoals het er nu uitziet een nieuwe Lord Mantis in het voorjaar!!! Black seeds of bunny! |
|
quote: Cool! |
|
quote: Was Nachtmystium niet gestopt? Of brengen ze nog dat laatste album uit? (ik kan 't verkeerd ophebben ook hoor). Ik kijk vooral uit naar de nieuwe Kampfar, Lantlos, NM en Empyrium |
|
Drudkh is tegenwoordig toch behaarde drollen zooi? Verder wordt alleen de nieuwe Leviathan goed, de rest weer ondermaats en kut. /OWW Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Jammer dat Drudkh een compilatie cd uitbrengt, niet een volledig nieuw album. Ze hebben wel die split met winterfylleth maar dat zullen dan ook maar een aantal nummers zijn. Ze zouden beter nog eens een meesterwerk zoals Blood in our wells uitbrengen. Ze zorgen altijd voor iets verrassends. ('k vond Old Silver Key, de samenwerking tussen Drudkh en Neige (Alcest) ook wel degelijk eigelijk.) Ik was niet op de hoogte van de komst van een nieuw Leviathan album, ben eens benieuwd, voor wanneer is het gepland? |
|
Volgens mij nog voor 2013, maar dat zal niet meer gaan lukken. Forgotten Legends is hier favoriet overigens. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Leviathan. :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Summoning. :') Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
The Ruins of Bevernest :')! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Therion. :') Maar even 2 dingen. Het is maandag en jij zit op ZM. Daarnaast moet je je even een post indenken waarin ALLE artiesten staan die jij luisterdt, met een ":')" smiley erachter. Als jij dat ook ff met mijn bands doet zijn we tenminste klaar. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Feral komt volgens mij dit voorjaar met een nieuwe plaat. |
|
Ik kijk het meest uit naar de split tussen OWW en LV. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Op cumsplattered vinyl? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |