IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : WK Voetbal 2014 Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-12-2013 19:35 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

De loting voor het WK 2014 in Brazilië is net geweest:

Groep A

Brazilië
Kroatië
Mexico
Kameroen

Groep B

Spanje
Nederland
Chili
Australië

Groep C

Colombia
Griekenland
Ivoorkust
Japan

Groep D

Uruguay
Costa Rica
Engeland
Italië

Groep E

Zwitserland
Ecuador
Frankrijk
Honduras

Groep F

Argentinië
Bosnië-Herzegovina
Iran
Nigeria

Groep G

Duitsland
Portugal
Ghana
VS

Groep H

België
Algerije
Rusland
Zuid-Korea


Moet te doen zijn. Revanche tegen Spanje!


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 06-12-2013 20:19 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ik doe nog geen voorspellingen, eerst maar eens kijken wat voor elftal Louis ten tonele brengt.

Verder erg benieuwd naar groep G, zitten een paar leuke krakers tussen


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-12-2013 20:47 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nederland mag naar huis, geen schijn van kans. Frankrijk heeft weer zwaar gemiezerd met die kut lotingsactie (Platini zal wel weer enorm diep met zijn tong in Blatter's aars gezeten hebben). En Engeland vrees ik ook het haasje. Dus na 10 dagen is dit WK weer voorbij voor deze jongen, vrees ik.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 06-12-2013 20:50 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ik krijg altijd zoveel energie van jouw positiviteit, Mark.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 06-12-2013 20:50]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-12-2013 20:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

België raakt met heel veel moeite in tweede ronde en dan eruit


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-12-2013 21:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2013 20:51 schreef Hypnos het volgende:
België raakt met heel veel moeite in tweede ronde en dan eruit


Jullie treffen het inderdaad niet met de andere schijf. Denk ook dat Belgie door de groepsfase heen moet kunnen komen, maar Duitsland is toch net nog een maatje te groot. Hopen op een vervolgavontuur tegen Portugal, die zijn buiten Ronaldo gerekend op zich te doen voor Belgie, denk ik.

@Count Steel: in dit geval helaas gewoon realistisch, vrees ik. Spanje is simpelweg drie maten te groot voor dit Oranje, wat ik een stuk lager inschat dan WK2010. Chili heeft het voordeel dat ze het klimaat gewend zijn en is buiten dat gewoon ook een prima ploeg. Australie wordt de 'whipping boy' van de groep, al heeft het verleden uitgewezen dat de Aussies voor Oranje geen fijne sparring partner zijn. Dus met een beetje pech ga je met één puntje huiswaarts.

En zelfs al zou Oranje mirakuleus genoeg de volgende ronde halen, dan kom je gastland Brazilie tegen. Alsnog over en uit dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 06-12-2013 21:00]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-12-2013 21:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

want Brazilië wint de wereldtitel


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-12-2013 21:41 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ah, begint dit gelazer ook weer?

Hopen dat we weer in de finale verliezen, dat was de vorige keer echt eindeloos vermakelijk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Northward
Usericon van Northward
Posted 06-12-2013 21:43 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Gaat lastig worden, maar die poule moeten we wel kunnen halen. Hopen op een eerste plek, is echt niet onmogelijk. Anders wordt het tegen Brazilie wel erg lastig ja.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 07-12-2013 9:41 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2013 21:00 schreef Mark het volgende:
@Count Steel: in dit geval helaas gewoon realistisch, vrees ik. Spanje is simpelweg drie maten te groot voor dit Oranje, wat ik een stuk lager inschat dan WK2010. Chili heeft het voordeel dat ze het klimaat gewend zijn en is buiten dat gewoon ook een prima ploeg. Australie wordt de 'whipping boy' van de groep, al heeft het verleden uitgewezen dat de Aussies voor Oranje geen fijne sparring partner zijn. Dus met een beetje pech ga je met één puntje huiswaarts.

En zelfs al zou Oranje mirakuleus genoeg de volgende ronde halen, dan kom je gastland Brazilie tegen. Alsnog over en uit dus.


Ik ben het grotendeels met je eens hoor. En na het resultaat van je cluppie (gisteravond)zal ik verdere grappen voor me houden


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Fredde Kaddeth
zaagbaas
Usericon van Fredde Kaddeth
Posted 20-02-2014 12:22 by Fredde Kaddeth Wijzig reactieProfiel van Fredde KaddethQuote dit berichthttp://www.facebook.com/massiveassault

Ondertussen in Qatar
Gepubliceerd: 20 februari

Vanuit Qatar geen nieuws, deze week.
O ja, naast 400 Nepalezen zijn er ook 500 Indiase stadionbouwers dood. Maar verder? Z'n gangetje.

Lees het artikel op de onderstaande link.
http://www.nusport.nl/column/3707318/ondertussen-in-qatar.html




Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 05-06-2014 12:57 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Nog een weekje. Ik heb er al zin in.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-06-2014 13:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Finale Brazilie - Spanje: 3 - 0

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-06-2014 13:06]


signature


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-06-2014 13:21 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Verwacht niet veel van Nederland, maar erg benieuwd wat Belgie gaat doen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 05-06-2014 13:40 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik weet niet hoe sterk je het geheel van Chili moet inschatten.

België moet zowiso de groepsfase kunnen overleven, al ben ik er niet zo zeker van of ze Rusland voor kunnen blijven.
Indien ze 2de worden loten ze waarschijnlijk Duitsland in de volgende ronde en is het over voor de Belgen.

Duitsland verwacht ik trouwens in de finale net als Brazilië.

Moest België groepswinnaar worden komen ze uit tegen Portugal (al dan niet met Ronaldo?) of Ghana. Zeker niet evident, maar niet op voorhand kansloos durf ik te stellen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 05-06-2014 14:39 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Gezien de resultaten van Chili van afgelopen twee wedstrijden was het ook niet je van het zeg maar. Met het grootste moeite winnen van Egypte en tegen Noord Ierland was ook niet al te best hoor.


Against God and Government


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 05-06-2014 16:56 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 20 februari 2014 12:22 schreef Fredde Kaddeth het volgende:
Ondertussen in Qatar
Gepubliceerd: 20 februari

Vanuit Qatar geen nieuws, deze week.
O ja, naast 400 Nepalezen zijn er ook 500 Indiase stadionbouwers dood. Maar verder? Z'n gangetje.

Lees het artikel op de onderstaande link.
http://www.nusport.nl/column/3707318/ondertussen-in-qatar.html





Zonder slavernij geen... voetbal Het is het compleet waard toch!?


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 05-06-2014 17:20 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2014 16:56 schreef Mortis Rex het volgende:
Zonder slavernij geen... voetbal Het is het compleet waard toch!?
Misschien is er door het voetbal wel juist aandacht voor dit soort dingen, het lijkt mij stug dat de megahotels en winkelhallen daar op arbocorrecte wijze zijn gebouwd.





Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 05-06-2014 18:26 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2014 17:20 schreef bokkie666 het volgende:
Misschien is er door het voetbal wel juist aandacht voor dit soort dingen, het lijkt mij stug dat de megahotels en winkelhallen daar op arbocorrecte wijze zijn gebouwd.





Ohja joh? Wie heeft het nog over de wanorde in Zuid-Afrika?


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-06-2014 12:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Okee, minder dan een week te gaan nog. Dit is traditioneel gezien de tijd dat ik alle skepsis en realiteitszin overboord gooi en me ga volladen met ongebreideld patriotisme.

Hup Holland hup! We pakken het hele zootje in! Geniepige overwinning tegen Spanje (1-0), dat traditioneel gezien vaak slecht start op toernooien en wellicht ook Costa moet missen in de spits (ze hebben het inmiddels al over Fabregas in de spits, ha!), dan een onverdiend gelijkspel tegen Chili (1-1), en de groep afronden met een klinkende overwinning op Australie (3-0). Doordat Spanje nipt wint van Chili en Australie makkelijk verslaat worden zij tweede en mogen aantreden tegen Brazilie (doei Spanje), terwijl wij in de volgende ronde Mexico treffen. 2-1 winst voor Oranje en door naar de kwartfinale, waar Italie wacht. Italie winnen we op penalties, met Cillessen als nieuw gekroonde penalty killer. Halve finale Argentinie, dat wordt een kraker a la 1998: 3-2, met de beslissende treffer in de laatste 5 minuten voor Van Persie en daarna met 11 man in de doelmond gaan liggen, terwijl de Argentijnen helemaal doordraaien en rood pakken. Om dan tensotte in de finale Brazilie te treffen. Dat wordt wellicht nog lastig.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-06-2014 12:26 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2014 12:22 schreef Mark het volgende:
Okee, minder dan een week te gaan nog. Dit is traditioneel gezien de tijd dat ik alle skepsis en realiteitszin overboord gooi en me ga volladen met ongebreideld patriotisme.

Hup Holland hup! We pakken het hele zootje in! Geniepige overwinning tegen Spanje (1-0), dat traditioneel gezien vaak slecht start op toernooien en wellicht ook Costa moet missen in de spits (ze hebben het inmiddels al over Fabregas in de spits, ha!), dan een onverdiend gelijkspel tegen Chili (1-1), en de groep afronden met een klinkende overwinning op Australie (3-0). Doordat Spanje nipt wint van Chili en Australie makkelijk verslaat worden zij tweede en mogen aantreden tegen Brazilie (doei Spanje), terwijl wij in de volgende ronde Mexico treffen. 2-1 winst voor Oranje en door naar de kwartfinale, waar Italie wacht. Italie winnen we op penalties, met Cillessen als nieuw gekroonde penalty killer. Halve finale Argentinie, dat wordt een kraker a la 1998: 3-2, met de beslissende treffer in de laatste 5 minuten voor Van Persie en daarna met 11 man in de doelmond gaan liggen, terwijl de Argentijnen helemaal doordraaien en rood pakken. Om dan tensotte in de finale Brazilie te treffen. Dat wordt wellicht nog lastig.




Ik ben voor!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 06-06-2014 12:32 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

Mooie redenatie. Maar, 2-0 eraf tegen Spanje, niet voorbij Chili (1-1) en tegen Australie (1-0) uiteindelijk tekort doelsaldo om te poule te overleven, aangezien Spanje 9 punten haalt, Chili ook 4 maar een beter doelsaldo heeft. Kan ook zomaar



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-06-2014 12:41 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2014 12:32 schreef blackstar666 het volgende:
Mooie redenatie. Maar, 2-0 eraf tegen Spanje, niet voorbij Chili (1-1) en tegen Australie (1-0) uiteindelijk tekort doelsaldo om te poule te overleven, aangezien Spanje 9 punten haalt, Chili ook 4 maar een beter doelsaldo heeft. Kan ook zomaar


Maar mijn bier gaat beter smaken!

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 06-06-2014 12:41]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-06-2014 12:45 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Chili kunnen ze gewoon van winnen, beetje kaliber Roemenië dat.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 06-06-2014 13:01 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Ben blij dat er nu eens geen Oranjegekte is.
Ik volg voetbal sinds WK 1994 en weet me gektes van toernooien er voor nog vaag te herinneren. Volgens mij heeft Nederland veel vaker een team gehad dat niet goed genoeg was voor een titel, maar ook toen was er sprake van hysterie en opportunisme.

Zelfs in 2002 heerste nog het idee dat als Nederland mee zou hebben gedaan ze wel ver waren gekomen. Want finalist Duitsland was zo verschrikkelijk slecht....

Tegenwoordig is het compleet andersom: je kan geen krant lezen, tv aanzetten, radio luisteren, in de trein zitten en er is wel iemand die aan moet geven hoe verschrikkelijk Nederland nu wel niet is en dat we niets te zoeken hebben op het WK.

Ik weet me een 6-1 overwinning uit 1996 te herinneren op Wales waarna het land euforisch was omdat Nederland zo goed was.
In 2013 Nederland met 8-1 van Hongarije en komt dat alleen maar omdat Hongarije zo slecht is....





spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2014 13:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ach weet je, als we straks door de poule komen dan wordt het vanzelf een gekte. Nederlanders zijn wat betreft zo ongelofelijk hypocriet.

Ik denk dat er best wat kan gebeuren, het is een WK dan gebeuren er altijd onverwachte dingen!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen