![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Entombed - Left Hand Path (PD) Dissection - Live in Stockholm 2004 (rood vinyl) In Zweden! ![]() ![]() |
|
Op CD: Pallbearer - Foundations of Burden Spirits of the Dead - Spirits of the Dead ![]() |
|
bub ![]() |
|
stapeltje vinyl: Pallbearer - Foundations of Burden YOB - Clearing the Path to Ascend Sólstafir - Ótta Earth - Primitive and Deadly Esoteric - The Maniacal Vale the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ja nog bedankt voor de tip, dankzij jouw post een tijdje terug kwam ik erachter dat ie op vinyl verschenen was ![]() the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
Koelkast-vriezer combi voor koud bier zodat m'n woning echt leefbaar wordt ![]() Wasmachine 2- en 3-zits banken. Eerste keer dat ik nieuwe banken koop, wist ik veel dat die ongein zo prijzig was :') ![]() |
|
quote: Wacht maar tot je gordijnen op maat moet hebben. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Lamellen in de woonkamer voor de eerste maanden, die ramen zijn best fucking groot ![]() ![]() |
|
iPhone 6 besteld. Mocht verlengen en ben zeer tevreden met Apple tot zover, dus nu die maar eens proberen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Ik vind lamellen echt verschrikkelijk lelijk. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
![]() Briljant. Ipv die suffe kleuren. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
I see a plethora of uses. ![]() |
|
Cannibal Corpse - A Skeletal Domain Coffinworm - IV.I.VIII Death Penalty - Death Penalty Falloch - This Island, Our Funeral Indian - From All Purity Lonely Kamel - Shit City Opeth - Still Life Pallbearer - Foundations of Burden Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Och, is toch een flat, dus niemand die het ziet en ik let er al snel niet meer op, als het maar afsluit ![]() ![]() |
|
![]() Hun eerste vond ik zonder twijfel een fantastische plaat (enfin, cd). Deze tweede is iets minder fusion, iets meer rechtoe-rechtaan rock, maar het blijft erg vermakelijk. Goede stem ook. Hier is Lombardo veel beter af dan bij die ouwe Slayer-zakken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 22-09-2014 10:54] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Ja maar, jij ziet het toch? ![]() Mijn probleem met lamellen is vooral dat er altijd wat voor je ramen hangt. Zolang het buiten licht is wil ik juist zo optimaal naar buiten kunnen kijken, zonder dat er lapjes verticale stof en horizontale plaatjes voor de ramen hangen. Mijn onderbuurman, van wie ik de helft van de ramen van zijn woonkamer kan zien vanaf mijn balkon heeft 24/7 van die standaard rolgordijnen ervoor. Als ik dat zou doen zou ik binnen een week de gaskraan opendraaien. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
![]() Een custom Intruder uit 88, 750 cc en 60 pk, lekker blazen ![]() Against God and Government ![]() |
|
Hoeveel fietsen heb jij inmiddels? Aardig wat volgens mij. Lijkt me een kostbare hobby. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Het is buiten niet zo bijzonder hier, daarnaast helpen de balkons een hoop ![]() ![]() |
|
quote: 2,5 momenteel, het is wel een dure hobby maar niet zo duur als de meeste mensen denken. Mijn Dragstar was wel een duur bakbeest, dat is ook mijn motor voor lange afstanden. Maar zoals deze hierboven was 900 euro en ik ga er rond 500 aan verspijkeren. Wat ik er dan mee doe weet ik nog niet, wellicht ooit met iets winst verkopen maar ik hou 'm nu nog even zelf. Against God and Government ![]() |
|
Nargaroth logo longsleeve Satanic Warmaster - Carelian Satanist Madness (amber vinyl) ![]() |
|
TERECHT signature ![]() |
|
een Swans-shirt rijker ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |