![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Morgen? ![]() |
|
quote: We spreken een date af via FB ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Herdruk van Woods of Ypres' Pursuit of the Sun is nu onderweg vanaf Bol.com. Perfecte timing voor doomy muziek ![]() ![]() |
|
Judas Priest - Redeemer of Souls Blues Pills - Blues Pills Thin Lizzy - Live and Dangerous Pink Floyd - The Division Bell Grave Digger - Return of the Reaper Allemaal op vinyl. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Bookcase hoesje voor mijn nieuwe smartphone. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: ook pas gekocht, klinkt geweldig ![]() net binnen, op vinyl: SubRosa - More Constant Than the Gods ![]() the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
Shape Of Despair - Shades of...(LP) Shape Of Despair - Angels Of Distress(LP) ![]() |
|
Damien Rice - 9 CD ![]() |
|
bub ![]() |
|
the futuristic sound of sun ra IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
ben je ook fan? ik vin die man erg inspirerend. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ik heb er ooit eens, op goed geluk (ik vond de cover wel graaf) een plaat van gekocht. Het was, op dat moment, de meest vreemde (op een aangenaam grappige manier) muziek die ik ooit gehoord had. Free-jazz voor ik ook maar 1 noot John Zorn gehoord had. Ik heb er nog wel wat cd's van, waaronder een live-cd. Ik ben wel te vinden voor zo'n experimenten. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Op CD: Thou - Heathen (een maand op moeten wachten, nu eindelijk in bezit!) Darkside - Psychic Charles Bradley - Victim of Love [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 02-08-2014 15:09] ![]() |
|
Kattenluikje, brood en Kiss the Anus of a Black Cat - Hewers of Wood and Drawers of Water vinyl [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 02-08-2014 16:14] ![]() |
|
Zeer goede plaat is dat. Heb hem zelf ook op vinyl liggen en draai hem regelmatig. With new found hope, there still could be Victory... ![]() |
|
Ja, hij's fijn. ![]() ![]() |
|
![]() Met een halve liter volle melk. ![]() |
|
Dat is toch een literpak? Of was hij maar halfvol met volle melk? Smoeilijk! edit: Nee, dat kan dan weer niet qua glas. Pffff.... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 02-08-2014 22:18] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ligt hier op LP, ben fan. Geniale artiest. ![]() |
|
Op CD: Ray Barretto - Acid ![]() |
|
Geld over deze vakantie door geen dagjes uit e.d. te doen ![]() Boeken: Allen van Brandon Sanderson, Fantasy, wat sterk werd aangeprezen door een vriend van me: Mistborn Trilogy Mistborn - The Alloy of Law The Way of Kings Words of Radiance Cd's. Children of Bodom - Halo of Blood Overkill - The Electric Age Suffocation - Pinnacle of Bedlam Suffocation - Blood Oath Sepultura - The Mediator Testament - Dark Roots of Earth Sabaton - Primo Victoria Sabaton - Attero Dominatus Dimmu Borger - Abrahadabra Dimmu Borgir - In Sort Diaboli Wintersun - Time I Nile - At the Gate of Sethu Behemoth - Abyssus abyssum invocat Behemoth - Demigod Eluveitie - Origins Uitverkoopje bij Nuclear Blast. *kuch* Oops. ![]() ![]() ![]() |
|
6 hollandse nieuwe 1 bakje kibbeling 1 fles cola Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Godver ja, vandaag ook kibbeling gehaald ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |