![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
In bestelling: Vanishing Point (blu-ray) Tora! Tora! Tora! (blu-ray) 2 x Mournful Congregation (CD) Thantifaxath (CD) ![]() |
|
Max Scheler - Formalism in Ethics and Non-Formal Ethics of Values: A New Attempt toward the Foundation of an Ethical Personalism Max Stirner - The Ego and His Own: The Case of the Individual Against Authority If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Is dat nu iets of niet? Heb er nog weinig goeds over gehoord moet ik zeggen... ![]() |
|
quote:Wat ik ervan heb gehoord kon het mij wel bekoren. Maar het enige Burzum-werk tot nu toe dat ik niet trek is "Umskiptar". If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Die plaat is echt afschuwelijk. Wereldvreemde poging tot ambient maken. Toch flikt Varg het keer op keer om me geïnteresseerd te maken in nieuw werk, waarbij ik het mij steeds beklaag. ![]() |
|
Kut plaat,vraag me af of ie dr veel van verkoopt. ![]() We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! ![]() |
|
Enkel 'Heill Odinn' gehoord van deze plaat. Heeft me een maand lachstuipen bezorgd ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Nieuwe muis gekocht. Effe wennen aan de snelheid. Kan op de muis zelf de snelheid instellen, maar de ene setting is te langzaam, de andere net te snel ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! ![]() |
|
De eerste en meest recente zijn beter. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
2x2gb ddr2 geheugen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
CD's: Slayer - Seasons in the Abyss DJ Shadow - The Less You Know, The Better DVD's: Modern Drummer Festival 2000 & 2003 (3-disc) Modern Drummer Festival 2010 (2-disc) De dvd-boxen in totaal voor een tientje, echt een koopje! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 15-07-2014 13:53] ![]() |
|
quote: Hoe is de beeldkwaliteit ten opzichte van de dvd's? Ik zit te twijfelen aangezien ik hier de Nederlandse 'Deluxe Collectors Edition' heb liggen plus dat ik de soundtrack ook in huis heb. Echt heel goedkoop is deze uitgave ook weer niet maar misschien wel de definitieve. Het artwork is in ieder geval erg vet en ook de extra's kunnen wel interessant zijn. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Ik heb hem nog niet gezien (Dexter marathon de laatste weken) maar grindhouse kennende zit het met die beeldkwaliteit wel goed. Ik heb van hun de dvd's van Pieces, I Drink Your Blood en (natuurlijk) de dvd van The Beyond. Allemaal uitstekende releases. Op dvd heb ik Cannibal Holocaust van EC entertainment. De ultrabit release. Deze is opzich al uitstekend met de vele extra's. De Blu Ray van Grindhouse Entertainment is een mooie upgrade. Ongetwijfeld zijn geld waard. Binnenkort zal ik hem wel bekijken. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 15-07-2014 18:00] bub ![]() |
|
quote: Bedankt voor de info. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
WIFE - What's Between Moker - Satan's Den Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Wist niet dat deze al uit was, de moeite? ![]() |
|
quote: Moet hem (of haar, huhu) nog helemaal luisteren, maar wat ik op voorhand al gehoord had beviel me zeer goed ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Ondertussen binnengehaald en goedgekeurd (zie luistertopic)... ![]() ![]() |
|
Op CD: U2 - Under A Blood Red Sky Slagerij van Kampen - The Road Less Travelled (2-cd) ![]() |
|
IJsmachine ![]() ![]() |
|
quote: Om ijsblokjes te maken, of roomijs? Hoe dan ook, klinkt sowieso goed ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Sorbetijs, roomijs, yoghurtijs ^^ ![]() |
|
Wanneer mag ik komen keuren? ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |