![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heeft nark ook nog een mentale uitdaging dan? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Geen idee, ik ken hem niet, volgens mij. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik ook niet, vandaar mijn vraag. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Ja, hij heeft dyslexie. ![]() |
|
Oh, maar dat lijkt me geen reden voor een driewieler. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Misschien is hij van de oneven aantallen. Ik zou ook voor drie gaan, éénwieler of hoe heet het, haast niet te doen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 06-04-2015 19:59] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Een koei ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Je hebt zo'n koe gekocht waarvan al het bruikbare vlees straks voor jou is? ![]() Wat was die site ook al weer? Edit: Owja, koopeenkoe.nl [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-04-2015 20:50] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Juist! Had eerst een varken maar dat is al bijna op. Maar ik ga zo ook nog een nieuw varken bestellen. Lekker, makkelijk en duurzaam. (En niet echt duur) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Oeioeioei, dat is verleidelijk ![]() Misschien eens met een maat overleggen die in de flat naast de mijne woont. Valt goed te splitten qua wat je krijgt ![]() ![]() |
|
Kaartje Svartidaudi ![]() |
|
Kaartje Fortarock. Oh, en Wolflight van Steve Hackett binnengekregen op vinyl. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 08-04-2015 11:11] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
de laatste maanden Melechesh - The Epigenesis cd Insurrection - Catatonic cd dutch steel lps, rood wit blauw lp dream theater - images and words lp dream theater - awake lp karma to burn - arch stanton lp alpha tiger - indentity lp alpha tiger - beneath the surface lp the dagger - the dagger lp (drummer en gitarist ex-dismember) avatarium - avatarium lp napalm death - apex predator lp nervosa - victum of yourself lp melechesh - enki lp enslaved - in times lp ![]() |
|
Groeten aan hielke man! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Intratuinbon voor zus en zwager, kunnen ze die nieuwe hut beplanten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
3 ons kibbeling ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Bolt Thrower - For Victory The Great Old Ones - Al Azif The Great Old Ones - Tekeli-Li Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Common - Like Water for Chocolate tape H2O - H2O LP Hardside - Time Is Punishment LP Judge - What It Meant... Complete Discography LP US Christmas - Eat the Low Dogs LP Weedeater - Jason... the Dragon LP John Josephs boek Meat Is For Pussies (gesigneerd exemplaar) Blij ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 11-04-2015 5:10] ![]() |
|
Eindelijk binnen gekregen: ![]() Gisteren gekocht voor twintig euro, een prachtig boek: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
8 kilo suiker zooitje Westmalle dubbbel Gember citroengras en citroen Tijd voor eigen bierlikeur en roots&shoots drankjes ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Als hij tegenvalt, kieper ik je tapes in de vuilbak!!1!11 Dat zal je leren. ![]() |
|
quote: Nou moe. Maar wat als hij je bevalt? ![]() |
|
quote: Boeit hem wat. Het geld heeft hij toch al van je. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |