![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
7 Seconds - The Crew LP (originele druk) NYHC: New York Hardcore 1980-1990 (boek) Fotoboek over CBGB's ![]() |
|
Zwarte Sub Rosa-t-shirt met deze mooie afbeelding: ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Kandodo – k2o LP + 7" Kandodo – s/t LP Zombi – Escape Velocity LP Zombi – Surface to Air LP En deze: quote: [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 14-04-2015 14:06] You have time. You are doing fine. ![]() |
|
![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
![]() Prentenboek met tekeningen van Caruso op tekst van Springsteen. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
bub ![]() |
|
bub ![]() |
|
quote: Gisteren binnengekomen, nog aangevuld met deze Roadburn-aankopen: The Deathtrip - Deep Drone Master LP Chelsea Wolfe - The Grime & The Glow LP Amorphis - Privilege Of Evil LP Ulver - Live at Roadburn CD Vattnet Viskar - Vattnet Viskar CD ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Vet! Vinyl? ![]() |
|
quote: Ja ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Dehuman - Graveyard of Eden Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ik wist niet dat die nog gemaakt werden, zeg! Precies dezelfde verpakking als, pak hem beet, 30-35 jaar geleden. Hij ligt nu op het dak van de schuur, maar toch, dat was een leuk half uur. ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
Wow, da's lang geleden. ![]() ![]() |
|
Ja, toen ik aan het googelen ging, kwam ik veel gavere ontwerpen tegen. Maar toen die uitkwamen, was ik waarschijnlijk met andere dingen bezig. ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
Zoals aanwezig zijn op een boot? ![]() ![]() |
|
Aye, matey. ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
Die ken ik ook nog. Leuk ![]() Op NDF gekocht: T-shirt Dead Congregation - Only Ashes Remain T-Shirt Arcranius Logo (wit) Longsleeve Incinerate - Eradicating Terrestrial Species CD's: Acranius - Dishonor Incinerate - Eradicating Terrestrial Species ![]() |
|
Op CD: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
- Plastic sorteerbakjes. Voor tokens van bordspellen. Via internet godverdomme. Je zou verwachten dat elke zichzelf respecterende bouwmarkt daar een ruime keuze in heeft, maar niets is minder waar. ![]() - Wierook - Actiefiguren van The Hound en Arya Stark - Een t-shirt van Anoice Alles is nog onderweg overigens. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Ik heb er ook nog 2 verse liggen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Tof (en die Zombi-platen ook)! Scheen live veel ruiger te zijn dan op plaat, baal echt wel dat ik dat gemist heb. Zelfde geldt voor The Heads. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Hij is van het dak gewaaid, beter. Nog steeds erg gaaf spul. M'n broer van 43 heeft er nu ook weer 1, evenals zijn zoon van 5. ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |