![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Walking Dead seasons 1-4 op bluray, want zelfde prijs als DVD ![]() Game of Thrones season 3 en 2 andere series als cadeautje. ![]() |
|
Good busy man. ![]() Series cadeau? Bij een bepaalde winkel of zo? Ik koop zelf geen series en films maar mijn broertje is wel fanatiek verzamelaar. ![]() |
|
Neuh V&D had een actie voor 2+1 gratis bij veel series. Ik wilde die GoT wel en een ander met beduidend minder geld wilde een collectie completeren. Och, die 15 piek extra uitgeven was prima ![]() ![]() |
|
Gaaf, gewoon de V&D dus. ![]() ![]() |
|
Nou ja, Walking Dead bij Mediamarkt voor 60 piek, V&D had daar de 4 seizoenen versie niet. Maarreh, nu mooie actiedagen bij de V&D, ook veel films onder de 2+1 en soms zelfs 1+1 actie ![]() ![]() |
|
Scheermesjes.... Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Nieuwe snelkookpan. Nadat mijnes vandaag niet zo lekker op druk wou komen en dus droogkookte en zwartblakerde met een hele boerenkool stampot. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
De veiligheid kan er ook uit blaffen, vroeger als tiener nog meegemaakt bij mijn ouders thuis... pan flink op druk en bam.... heel het plafond van de keuken onder de andijvie. GVD was ook een van de woorden die mijn vader zei. ![]() *edit.. oh wacht dit is niet het godver topic. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 30-03-2015 21:18] Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Svartidauði - The Synthesis Of Whore And Beast EP Deathspell Omega - Paracletus LP Death Grips - The Powers That B 2LP The Menzingers - On The Impossible Past LP Kendrick Lamar - good kid mA.A.d city 2LP Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy 3LP Run The Jewels - Run The Jewels LP Zo. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Dat zou moeten lukken. Ik begin waarschijnlijk met Virus op de vrijdag. ![]() Mooie aankopen, Pim! Vooral Deathspell Omega. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 30-03-2015 21:37] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
- Funko Legacy Collection Daenerys Targaryen - Funko Pop! Drogon Met beetje geluk binnen voor seizoen 5 begint. ![]() |
|
quote: Ah, goede reminder, thanks! Ik moet die Funko X-Files poppen nog hebben. ![]() Edit: dit gesprek heeft nooit plaatsgevonden. We kennen elkaar niet. We zijn volwassen kerels, wij kopen geen poppen. Ssst. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 31-03-2015 15:36] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
eBay, ik had een verkoper uit Canada die cheap is en gratis verzending. Hoe kan het uit vraag ik me altijd af. EDIT: Oh ja, da's waar. Ik heb niets gezegd, behalve dit: METAAAAALLLL!!! BIERRRR!!! TIETEN!!!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 31-03-2015 15:39] ![]() |
|
Doorgaans gewoon met een uitknop. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() *plons* ![]() |
|
Eindelijk eens die moed gevonden om te gaan browsen in mega-tweedehandswinkel in Broeksele waar alle genres door elkaar staan, enkel alfabetisch en alsnog Ashlar-Enthroned In A Socalled Heaven vinden. It's a nice day for singing a song and it's a nice day for moooving along. Ik dacht het wél. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Info? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Kut, per ongeluk ook een Khal Drogo besteld. ![]() ![]() |
|
quote: Pélle Mélle, Anspachlaan, te Broeksele. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Der Weg einer Freiheit - Stellar Earth & Pillars - Earth I Venom - From the Very Depths Urfaust - Apparations Leviathan - Scar Sighted Kjeld - Skym Roadburn kaart Today was a good day. ![]() ![]() |
|
quote: Mooi! ![]() ![]() |
|
quote: In de buurt van den AB? Je hebt daar ook Caroline Records, één van die laatste meer alternatieve platenzaken, die ook altijd een mooie collectie metal (en aanverwanten) hebben staan. Meestal zelfs de meer specialere dingen die je moeilijk in een doorsnee Metalzone (voor u geen referentie, weet ik ondertussen) vindt. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Ik heb notie van platenzaken maar ben nooit aan lp's geweest. Metalzone is gewoon platte commerce. Verkopen ze nu ook al Star Wars-en andere Large shirts. En nu gaan we vegen ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |